Ik heb dus op tijd het Live topic in elkaar geflanstquote:
We zijn je dankbaarquote:Op woensdag 21 februari 2024 07:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb dus op tijd het Live topic in elkaar geflanst
Hier staat een wat meer ingevulde line-up.quote:Op woensdag 21 februari 2024 07:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
Tijden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron: https://racingnews365.nl/(...)dagen-met-verstappen
Waar te zien:
• F1TV
• Viaplay
Als iemand een mooier OP kan maken, dan dm me effe
Des te meer reden om F1 TV te gebruikenquote:Op woensdag 21 februari 2024 08:02 schreef Tarado het volgende:
Viaplay loopt een seconde of 10 voor op F1TV zie ik (bij mij dan)
Voor zijn ultieme trollactiequote:Op woensdag 21 februari 2024 08:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Newey ziet eruit alsof ie een hele nacht heeft doorgehaald
quote:
Bij mij loopt F1-TV 6 sec voor op Viaplay en op de laptop 1 sec voor op de tv-appquote:Op woensdag 21 februari 2024 08:02 schreef Tarado het volgende:
ViaViaViaplay?quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Bij mij loopt F1-TV 6 sec voor op Viaplay en op de laptop 1 sec voor op de tv-app
Meerdere schermen genotquote:Op woensdag 21 februari 2024 08:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kijk via mijn mobiel. Want aan het werk. Dus ik zal het meeste wel missen.
Ja, dat sowiesoquote:Op woensdag 21 februari 2024 08:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Meerdere schermen genot
Ik ook, maar gebruik gewoon een schermquote:Op woensdag 21 februari 2024 08:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso
Drie schermen om te werken en dan mobiel voor de F1.
Hier ook drie schermen. Twee voor werk en laptop voor F1.quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso
Drie schermen om te werken en dan mobiel voor de F1.
Ik zit op mijn werklaptop, dus daar geen toegang tot F1tvquote:Op woensdag 21 februari 2024 08:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook, maar gebruik gewoon een scherm
Eigen laptop genotquote:Op woensdag 21 februari 2024 08:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werklaptop, dus daar geen toegang tot F1tv
Ja, dat is beter, maar daar mogen we niet meer op werken van het werk.quote:
Je bent laatquote:Op woensdag 21 februari 2024 08:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Geen zorgen, ik kijk nu ook mee
Flauwquote:Op woensdag 21 februari 2024 08:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat is beter, maar daar mogen we niet meer op werken van het werk.
Nepfanquote:
Ga eens werkenquote:Op woensdag 21 februari 2024 08:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Meerdere schermen genot
Max nu op de baanquote:Op woensdag 21 februari 2024 08:29 schreef franklop het volgende:
Verstappen laatste, Alonso eerste. Alonso WDC confirmed.
Ik werk gewoonquote:
Ben net twee tellen wakker en moet me gereedmaken voor werk, heb geen tijdquote:
Lucky youquote:
Slap excuusquote:Op woensdag 21 februari 2024 08:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben net twee tellen wakker en moet me gereedmaken voor werk, heb geen tijd
Pfff, hier moet je tijd voor makenquote:Op woensdag 21 februari 2024 08:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen als je er binnen een meter achter kunt rijdenquote:Op woensdag 21 februari 2024 08:32 schreef Xylos het volgende:
Een cash app?
Print die bankbiljetten uit ofzo?
Viaplay en F1TV like this postquote:Op woensdag 21 februari 2024 08:32 schreef Xylos het volgende:
Een cash app?
Financial Flap.quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:32 schreef Xylos het volgende:
Een cash app?
Ja vastquote:Op woensdag 21 februari 2024 08:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Viaplay en F1TV like this post
quote:
#Thuiswerkenquote:Op woensdag 21 februari 2024 08:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Haal die RB19 maar weer uit de garage.quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max beetje sliden en blokkeren.
#Sandbaggenquote:
Liggen nog in Engelandquote:Op woensdag 21 februari 2024 08:39 schreef Tijn het volgende:
Ze zijn de sleutels van de McLaren kwijt, of wat?
Franse troepquote:Op woensdag 21 februari 2024 08:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die Alpine kan echt niet, veel te veel kaal bodywork.
Beter dan rozequote:Op woensdag 21 februari 2024 08:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die Alpine kan echt niet, veel te veel kaal bodywork.
McLatenliggen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:39 schreef Tijn het volgende:
Ze zijn de sleutels van de McLaren kwijt, of wat?
Ik denk ook niet dat Leclerc of Russell daadwerkelijk langzamer zijn dan Magnussen en Bottasquote:Op woensdag 21 februari 2024 08:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max heeft de handrem er nog op.
Denk dat GP die er persoonlijk op heeft gezetquote:Op woensdag 21 februari 2024 08:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max heeft de handrem er nog op.
Balans is nog wel een puntje zo te zien.quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Leclerc of Russell daadwerkelijk langzamer zijn dan Magnussen en Bottas
HugoBull? RedHugo?quote:
Idd. Nu de kinderziektes eruit halen. Eind van de dag hebben ze zo'n bak data dat ze er wel wat mee kunnen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:51 schreef Xylos het volgende:
De Ferrari oogt veel stabieler dan de RB vooralsnog
RBR of RB?quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:51 schreef Xylos het volgende:
De Ferrari oogt veel stabieler dan de RB vooralsnog
Dit wordt heel irritant dit jaarquote:
Het schijnt dat ze er een hekel aan hebben om nu Hugo genoemd te worden.quote:
Blijven britten hè, maar lijkt ook wel zo vooralsnog.quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:59 schreef Black-Death het volgende:
Hoor ik op F1TV commentaar over een instabiele Red Bull?
Het is al jaren rbrquote:Op woensdag 21 februari 2024 09:03 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dit wordt heel irritant dit jaar
Einde tijdperk Verstappen maar weer dan.quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:59 schreef Black-Death het volgende:
Hoor ik op F1TV commentaar over een instabiele Red Bull?
Alweer?!quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:02 schreef Tarado het volgende:
RB is gewoon RedBull voor mij zoals alle jaren al het geval is, dat andere team is RBV ofzoietsquote:
Op een gegeven moment was het +2 voor F1TV, maar heb Viaplay afgezet, die zijn een beetje onderbezet voor dit soort technische dagen.quote:
Voorlopig gaat Russell ook nog niet erg vooruit, dus een beetje raar om nu al te doen alsof RBR de plank heeft misgeslagen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:13 schreef Tarado het volgende:
Pfff, de britjes "Newey heeft het ooit 1 keer fout gehad, stel je voor"
Niks geks aan toch? Zou hier ongetwijfeld in 2022 ook voorbij zijn gekomen met Mercedes enzoquote:Op woensdag 21 februari 2024 09:13 schreef Tarado het volgende:
Pfff, de britjes "Newey heeft het ooit 1 keer fout gehad, stel je voor"
Officieel is het al jaren Red Bull Racing (RBR) en niet Red Bull (RB). En het andere team is RB of VCARB. Dat laatste noemen ze zichzelf ook wel.quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:06 schreef Xylos het volgende:
[..]
RB is gewoon RedBull voor mij zoals alle jaren al het geval is, dat andere team is RBV ofzoiets
Wordt gewoon Racing Bulls in de volksmond.quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:19 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Officieel is het al jaren RBR en niet RB. En het andere team is RB of VCARB. Dat laatste noemen ze zichzelf ook wel.
9 volgens The Race, maar nog geen tijd gezet.quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:25 schreef King_Merc het volgende:
Hmmm Nog maar 5 ronden voor McLaren toch ?.. niet lekker..
Na 3 rondjes? De kans is natuurlijk vrij klein.quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Niks geks aan toch? Zou hier ongetwijfeld in 2022 ook voorbij zijn gekomen met Mercedes enzo
Nee.quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:37 schreef franske19 het volgende:
Wel fijn. RB kan lekker experimenteren en als het niet werkt gewoon de oude auto gebruiken en dan win je nog.
Orde op zaken gesteld!quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:39 schreef TweedeKlum het volgende:
Verstappen vindt het wel mooi geweest.
Het verschil was zo groot vorig jaar. Dat gaan de andere teams echt niet in één winter goed maken. Het zal geen walkover zijn maar weet zeker dat de RB van vorig jaar nog steeds de titel zou pakken.quote:
Dat betwijfel ik, maar belangrijker binnen het seizoen mag het niet (teveel wijzigingen als je nu weer teruggaat, want het hele concept is veranderd) en als je nu het concept weer omgooit voor volgende week dan kost je dat qua geld 1-2 grote updates dit jaar wat je pijn gaat doen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:44 schreef franske19 het volgende:
[..]
Het verschil was zo groot vorig jaar. Dat gaan de andere teams echt niet in één winter goed maken. Het zal geen walkover zijn maar weet zeker dat de RB van vorig jaar nog steeds de titel zou pakken.
Sowieso, Alpinequote:Op woensdag 21 februari 2024 09:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Echt heel lelijk al dat onbehandelde carbon op de Alpine.
Ferrari is ook niet slecht. En Williams zeker niet.quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:54 schreef Black-Death het volgende:
Vooralsnog lijkt het met de betrouwbaarheid overal wel goed te zitten
Ja ik bedoel alle teams in het algemeen, niet alleen RB(R)quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ferrari is ook niet slecht. En Williams zeker niet.
Eens hoorquote:Op woensdag 21 februari 2024 09:55 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja ik bedoel alle teams in het algemeen, niet alleen RB(R)
Williams wel vaker snel in de losse rondes. Hoogste topsnelheid e.d.quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ferrari is ook niet slecht. En Williams zeker niet.
Albon is net naar buiten, dus we gaan het zienquote:Op woensdag 21 februari 2024 09:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Williams wel vaker snel in de losse rondes. Hoogste topsnelheid e.d.
Nu ook? (Topsnelheid)
#metooquote:
Vond het gaafquote:
Lijkt er wat op jaquote:
Blijft toch het Renault team waarmee Alonso kampioen werdquote:Op woensdag 21 februari 2024 09:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind ze altijd wel tof eigenlijk. De ultieme underdog.
En het Bennetton-team waarmee Schumacher kampioen werdquote:Op woensdag 21 februari 2024 10:02 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Blijft toch het Renault team waarmee Alonso kampioen werd
Maar niet hard genoeg.quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:03 schreef franske19 het volgende:
Leclerc is wel erg aan het pushen.
Sowieso Flavio-God die alles deed wat op of over het randje was om te winnen!quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
En het Bennetton-team waarmee Schumacher kampioen werd
Ga het nu niet jinxen!quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:04 schreef Black-Death het volgende:
Is er al een gele vlag geweest eigenlijk?
2008 Singapore heel erg over het randjequote:Op woensdag 21 februari 2024 10:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Sowieso Flavio-God die alles deed wat op of over het randje was om te winnen!
Ik voorspel er een in de laatste 10 minuten van de sessie.quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:04 schreef Black-Death het volgende:
Is er al een gele vlag geweest eigenlijk?
Mercedesquote:Op woensdag 21 februari 2024 10:05 schreef Black-Death het volgende:
Haha de radio-knop op het stuur van de Ferrari is een Whatsapp-logo
Huh, Laura Winter stond toch bij Ferrari?quote:
Ik gok op rode vlagquote:Op woensdag 21 februari 2024 10:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik voorspel er een in de laatste 10 minuten van de sessie.
de whatsapp knop is Merc.quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:07 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Huh, Laura Winter stond toch bij Ferrari?
Williams had net oranje flow viz. En er zijn vast nog wel meer kleuren.quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Is flowviz er eigenlijk ook in andere kleuren, of is Sauber fucked?
Oh dan had ik het verkeerd gezien.. kijk ook maar met een half oogquote:Op woensdag 21 februari 2024 10:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
de whatsapp knop is Merc.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:07 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Huh, Laura Winter stond toch bij Ferrari?
Valt wel lekker opquote:Op woensdag 21 februari 2024 10:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
De Sauber ziet er in alles uit als een backmarker.
Komt goed uit als ze weer eens op een ronde gezet worden, kan de leider in de wedstrijd ze al van verre zien.quote:
Leclerc had alweer een paar momentjesquote:Op woensdag 21 februari 2024 10:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Lijkt wel of die Ferrari ineens niet meer vooruit de branden is.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:28 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Leclerc had alweer een paar momentjes
Wat heb ik gemist?quote:
Verhaal van 2 dagen geleden was dat RB (Red Bull, niet RB) wacht tot de koudere races voordat ze met de zeropod update komen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:34 schreef Tarado het volgende:
Alles terug naar normaal en zeropod zijn we ook wel weer vanaf
Waarschijnlijk haalde hij een trucje uitquote:Op woensdag 21 februari 2024 10:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist?
Ted zit door de stream te praten
Nee, dat ie zelfs met een klein moment een halve seconde sneller wasquote:Op woensdag 21 februari 2024 10:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist?
Ted zit door de stream te praten
Dat moment is juist een snellere lijn die volgende week een track limit is.quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, dat ie zelfs met een klein moment een halve seconde sneller was
Concurrentie denkt WTFquote:Op woensdag 21 februari 2024 10:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, dat ie zelfs met een klein moment een halve seconde sneller was
Dat. En algemene factoren zoals stabiliteit bij aanremmen, weinig of veel blokkerende banden etcquote:Op woensdag 21 februari 2024 10:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je kunt beter kijken naar wie er b.v. zonder veel problemen een long run afwerkt.
Denk eerder dat het "rooster" bovenin dan dicht gaatquote:Op woensdag 21 februari 2024 10:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Verhaal van 2 dagen geleden was dat RB (Red Bull, niet RB) wacht tot de koudere races voordat ze met de zeropod update komen.
Vanavond de long runs van vandaag maar even analyserenquote:Op woensdag 21 februari 2024 10:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je kunt beter kijken naar wie er b.v. zonder veel problemen een long run afwerkt.
Het kampioenschap is binnen!quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:37 schreef Starflyer het volgende:
Max nu al sneller dan de eerste testdag vorig jaar
Volgens mij rijdt Max morgenochtend...quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:47 schreef THEFXR het volgende:
kan je ergens wedden dat Perez morgen crashed, zodat morgenmiddag Max niet kan rijden?
Perez rijdt morgen hele dag toch? Daarna vrijdag om en om?quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:47 schreef THEFXR het volgende:
kan je ergens wedden dat Perez morgen crashed, zodat morgenmiddag Max niet kan rijden?
Perez rijd vrijdag de hele dag.quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:49 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Perez rijdt morgen hele dag toch? Daarna vrijdag om en om?
Ah okquote:Op woensdag 21 februari 2024 10:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Perez rijd vrijdag de hele dag.
Hele geslaagde imitatie van de Sauberquote:Op woensdag 21 februari 2024 10:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Tsunoda komt straks helemaal groen uit die wagen.
Mooi koppelquote:Op woensdag 21 februari 2024 10:57 schreef Xylos het volgende:
Max en RB zien er prima uit tot nu toe!
Ik verwacht nu wel dat Perez ook bovenstaat morgen!quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:00 schreef Xylos het volgende:
En toch prettig om horner erbij te zien. Hij ziet er ook redelijk relaxed uit.
Er wordt duidelijk weer niet goed gelezen. Staat in de OP en de post die ik gisteren plaatste.quote:
Daarom denk ik dit het allemaal wel mee zal vallen. Als er echt iets ernstigs zou spelen, zou hij toch wel meteen geschorst worden in afwachting van het onderzoek?quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:00 schreef Xylos het volgende:
En toch prettig om horner erbij te zien. Hij ziet er ook redelijk relaxed uit.
Max is wel vaker zes tiende sneller geweest dan perezquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik verwacht nu wel dat Perez ook bovenstaat morgen!
Kan ook de professionaliteit zijn van Horner.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:02 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Daarom denk ik dit het allemaal wel mee zal vallen. Als er echt iets ernstigs zou spelen, zou hij toch wel meteen geschorst worden in afwachting van het onderzoek?
Zeg nooit "wel" met Sergioquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik verwacht nu wel dat Perez ook bovenstaat morgen!
Dat lijkt mij ook ja.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:02 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Daarom denk ik dit het allemaal wel mee zal vallen. Als er echt iets ernstigs zou spelen, zou hij toch wel meteen geschorst worden in afwachting van het onderzoek?
Het al dan niet laten schorsen van Horner is toch niet afhankelijk van zijn professionaliteit?quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan ook de professionaliteit zijn van Horner.
Ik doelde ook op zijn houding, dat hij gewoon focust op zijn werk en niet op wat er op de achtergrond speelt.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:04 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Het al dan niet laten schorsen van Horner is toch niet afhankelijk van zijn professionaliteit?
(zijn houding uiteraard wel)
Ik vind de Mercedes sowieso wel tegenvallen eigenlijk.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:05 schreef beantherio het volgende:
Aantal rondes van Mercedes valt een beetje tegen. McLaren blijft ook wat achter.
Ze staan in ieder geval onderaan qua tijden. Maar het is nog vroeg.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind de Mercedes sowieso wel tegenvallen eigenlijk.
TeamLH is aan het huilen 😭quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:07 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ze staan in ieder geval onderaan qua tijden. Maar het is nog vroeg.
Daarom dus geen grip.quote:
Ferrari liep ook alweer flink te stuiteren, is ook wel voor een deel het circuit en een onderdeel van het testen is ook kijken hoe laag je je auto kan zetten.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:09 schreef beantherio het volgende:
Is het rechte stuk nu zo hobbelig of hebben sommige teams weer last van porpoising? Het viel me eerder op bij McLaren en nu weer bij Sauber.
Heeft wel ietsquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:11 schreef Rnie het volgende:
Jezus christus, wat is die Sauber groen zeg on track
Die moet je niet serieus nemenquote:
Dat is niet zo moeilijkquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die moet je niet serieus nemen
Eerst maar eens de 3 dagen afwachten en dan de snelste tijden vergelijken wmbquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wel mooi dat de top 3 binnen een seconde zit van elkaar. Maar ik had anderen ook wel dichterbij verwacht.
Ook, al is de eerste indruk ook veelzeggend.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:18 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Eerst maar eens de 3 dagen afwachten en dan de snelste tijden vergelijken wmb
Nou, nu nietquote:
Ik vind dat vrij veel maar het zegt nog weinig.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wel mooi dat de top 3 binnen een seconde zit van elkaar. Maar ik had anderen ook wel dichterbij verwacht.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:18 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Eerst maar eens de 3 dagen afwachten en dan de snelste tijdenlong runs vergelijken wmb
Alles is mogelijk qua afstelling, gewicht, balans, onderdelen die ze willen uitproberen, enz.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook, al is de eerste indruk ook veelzeggend.
Dit circuit is nodig toe aan een nieuwe laag asfalt, wordt steeds hobbeliger... Is sinds dat ze hier racen nooit vernieuwd en behoorlijk versleten. Daarom is het ook zo licht qua kleur, alleen de 'steentjes' blijven over, de rest slijt wegquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:09 schreef beantherio het volgende:
Is het rechte stuk nu zo hobbelig of hebben sommige teams weer last van porpoising? Het viel me eerder op bij McLaren en nu weer bij Sauber.
Slim van Toto, kan 'ie HAM muten.quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:05 schreef Black-Death het volgende:
Haha de radio-knop op het stuur van de Ferrari is een Whatsapp-logo
Will Buxton vroeg zich even af of Albon te weinig brandstof had.quote:
kan ook,jaquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Will Buxton vroeg zich even af of Albon te weinig brandstof had.
Ja, is alleen niet echt handig gepland 20 minuten voor het einde...quote:
of het oude met minder benzine rijden om meer sponsors te trekken?quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:44 schreef gbm het volgende:
[..]
Ja, is alleen niet echt handig gepland 20 minuten voor het einde...
Dus ik vrees dat er toch meer aan de hand is.
Kan ook nog, al zou ik dat 's avonds pas doen... Is de baan ook een stukkie sneller, beetje wat Tsunoda in 2022(?) deed.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
of het oude met minder benzine rijden om meer sponsors te trekken?
KNMI kan mooi opflikkeren met al die 'alarmeringen' elke keer.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
we hebben ook code geel weeralarm voor morgen
ik neem aan dat Newey er goed genoeg over na heeft gedachtquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:51 schreef beantherio het volgende:
De inlaten van de RB20 zijn echt wel meesterlijk.![]()
Maar ik ben wel benieuwd of het overal even goed gaat werken. Het zou wel bepaalde aerodynamische voordelen moeten bieden zou je zeggen. Veel strakkere lijnen.
Duidelijk statement...quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
Max haalt gewoon Ferrari in, omdat het kan
Ja was leuk momentje!quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:58 schreef Evenstar het volgende:
Niet echt sportief van Russell dat die Lewis niet even laat rijden. Nu staat hij onderaan, geen goede teamgenoot die Russell. Wat een eikel.
Groetjes,
#TeamLH
Broodjes kroketquote:
Ja doe maar zo, als ik even mijn best doe kom ik vast ergens op social media een soortgelijke post tegenquote:
doe eens even je best danquote:Op woensdag 21 februari 2024 11:59 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja doe maar zo, als ik even mijn best doe kom ik vast ergens op social media een soortgelijke post tegen
goede lunchquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:00 schreef beantherio het volgende:
[..]
• broodje kaas
• broodje salami
Aangevuld met een glas melk
Grappig TeamMV.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:58 schreef Evenstar het volgende:
Niet echt sportief van Russell dat die Lewis niet even laat rijden. Nu staat hij onderaan, geen goede teamgenoot die Russell. Wat een eikel.
Groetjes,
#TeamLH
Tosti ham kaas en een met banaan.quote:
Naar een ander team?quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:01 schreef beantherio het volgende:
Leclerc moest nog even een snelle correctie maken.
En een Red Bull.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zou Verstappen nu ook aan een saucijzenbroodje zitten?
vier stuks minimaalquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Sausagebaggen?quote:
Een saucijzenbroodje in combi met een Red Bull, dat zou hier recept zijn voor een toiletrun.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Naar een ander team?
[..]
En een Red Bull.
4 liter water bijtankenquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Een saucijzenbroodje in combi met een Red Bull, dat zou hier recept zijn voor een toiletrun.
Gaat ie wel harder van rijdenquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Een saucijzenbroodje in combi met een Red Bull, dat zou hier recept zijn voor een toiletrun.
Hier mag je je uitleven hoor!quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:59 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja doe maar zo, als ik even mijn best doe kom ik vast ergens op social media een soortgelijke post tegen
Een tosti banaan?quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:34 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Tosti ham kaas en een met banaan.
Ja.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:43 schreef THEFXR het volgende:
als volgende zaterdag de race al is, begint het weekend dan op donderdag
In Bahrein? Dikke döner kebab jonguh.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Red Bull Racing = RBR, al jaren.quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:59 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ik heb geen tijd om te volgen, maar kunnen we al juichen? :p
Testdagen zeggen niets, dat weet ik, maar, met zoveel veranderingen zegt het veel dat Red Bull (irritant dat we die niet meer af kunnen korten) nu niet in paniek rond de auto aan het lopen is, terwijl de auto alle kanten op danst. Toch?
quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:00 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
In Bahrein? Dikke döner kebab jonguh.
Ze trekken Russell voor omdat die blank is.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:58 schreef Evenstar het volgende:
Groetjes,
#TeamLH
quote:Op woensdag 21 februari 2024 12:43 schreef THEFXR het volgende:
als volgende zaterdag de race al is, begint het weekend dan op donderdag
Minder gewicht meenemenquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaat ie wel harder van rijden
RBR is aan het trollen met soort zero pods conceptquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Ochtend sessie niet kunnen volgen.
Maar de platte kar mag klaar worden gezet dus?
Ze zero-en inquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
RBR is aan het trollen met soort zero pods concept
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | coureur ronden getimede gemiddelde gereden ronden tijd Alonso 8 6 95,710 Verstappen 14 9 95,784 Bottas 8 5 95,997 Leclerc 24 8 96,145 Ocon 9 6 96,864 Piastri 11 9 97,275 Russell 8 5 97,651 Magnussen 12 11 99,136 |
quote:
Is dat lekker?quote:
Ik vind van welquote:
als het goed is kan het gewoon automagischquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
Even door posten mensen, dan kan ik het volgende topic aan deze reeksen nog in mijn lunchpauze
Nooit van gehoord . Wel met leverworst! De tosti danquote:
Weet je dat zeker?quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
als het goed is kan het gewoon automagisch
yupquote:
Ja, daar kunnen we niet aan beginnen hoor.quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
Even door posten mensen, dan kan ik het volgende topic aan deze reeksen nog in mijn lunchpauze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |