Naar 'n grote hal.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:22 schreef Harrie het volgende:
[..]
waar ging jij heenik lees nooit terug
Lekkahquote:
Was pas nog in de brabanthallen wat ook best flinke hallen zijn maar daar was de sfeer een stuk minder kan ik je meldenquote:
Nog nooit geweestquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:24 schreef Harrie het volgende:
[..]
Lekkah
[..]
Was pas nog in de brabanthallen wat ook best flinke hallen zijn maar daar was de sfeer een stuk minder kan ik je melden
Wat deed je in Brabanthallen?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:24 schreef Harrie het volgende:
[..]
Lekkah
[..]
Was pas nog in de brabanthallen wat ook best flinke hallen zijn maar daar was de sfeer een stuk minder kan ik je melden
Dat is een flink stuk makkerquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
Planning is ff van Breda naar kaatsheuvel dat leek me wel een goeie opwarmer voor dit seizoen
bier drinken en kut roepenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat deed je in Brabanthallen?
wij hadden studiedag in de conferentie ding wat er aan vast zit en tijdens de lunchpauwe even een rondje gelopen en moest ook ff binnen gaan kijken wat ze aan het opbouwen warenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat deed je in Brabanthallen?
Ja was leukquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:28 schreef kree het volgende:
nou goed jongens dat even ter info, ik moet morgen vroeg weer op want naar Brakel rijden weer en is 1 uur 45 min ongeveer.
Dus weer optijd weg en even kijken morgen of ik nog donderdag en vrijdag vrij kan krijgen. Want opzich zou het wel lekker zijn.
Was vandaag ook in Brakel en duurde weer langer dan verwacht en ging toch echt 6:30 weg en was 18:30 pas terug. dus goed overuren enzo.
Hoop dat jullie dat even leuk vonden kleine inzage in van elektromonteur enzo, vraag gerust wat altijd leuk om even over te kletsen
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-02-2024 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |