abonnement Unibet Coolblue
pi_212513578


Welkom allen bij de échte aftrap van het wielrenjaar 2024, Omloop het Nieuwsblad.

Vorig jaar



Uitslag Elite mannen:
1 Dylan van Baarle
2 Arnaud DE LIE
3 Christophe Laporte

Uitslag Elite vrouwen:
1 Lotte Kopecky
2 Lorena Wiebes
3 Marta Bastianelli

De Mannen

Parcours



Tijdschema
Start: 11:00
Eerste passage Haaghoek-Leberg: Omstreeks 12:07
Tweede passage Haaghoek-Leberg: Omstreeks 13:52
Passage Molenberg: Omstreeks 15:05
Passage Muur-Kapelmuur: Omstreeks 15:41
Finish: omstreeks 16:04

Favorieten
***: WOUT van Aert, Christophe Laporte
**: Arnaud DE LIE, Matej Mohoric, Jan Tratnik, Jasper Philipsen
*: Dylan van Baarle, Jasper Stuyven, Tim Wellens, Stefan Küng, Kasper Asgreen, Tom Pidcock, Biniam Girmay, Alberto Bettiol

Startlijst
https://www.omloophetnieu(...)0569301fd/1708078601

De Vrouwen
Parcours


Tijdschema
Start: 13:35
Passage Molenberg: Omstreeks 16:09
Passage Leberg: Omstreeks 16:22:
Passage Muur-Kapelmuur: Omstreeks 16:51
Finish: omstreeks 17:14

Favorieten
***:Lotte Kopecky, Lorena Wiebes
**: Demi Vollering, Marlen Reusser, Elisa Longo Borghini, Elisa Balsamo
*: Marianne Vos, Kasia Niewiadoma, Pfeiffer Georgie, Chiara Consonni, Silvia Persico, Puck Pieterse

Startlijst
https://www.omloophetnieu(...)0569301fd/1708078653

Televisie
Sporza vanaf 13:30
Home of Cyling (Eurosport en Discovery +) vanaf 13:30
NOS vanaf 13:30 (eerst digitaal, na het schaatsen op zender)
The owls are not what they seem
pi_212516615
Wat een godvergeten lelijke trofee. Ik zou een hartaanval faken mocht ik onverhoopt met een minuut voorsprong dreigen te gaan winnen.
pi_212516688
Dat teampje van Visma is best redelijk
pi_212517697
quote:
Tom Devriendt (32) past voor Omloop Het Nieuwsblad: “Geen idee waar ik sta”

Een jaar na zijn zware maag- en darminfectie is Tom Devriendt (32) nog altijd niet de oude. “Ik kan niet inschatten waar ik sta. Het Belgische openingsweekend komt te vroeg”, zegt de Otegemnaar van Q36.5 Pro Cycling Team.

“Ik heb een degelijke basis gelegd en met mijn gezondheid gaat het al beter, maar van een definitieve oplossing is wel nog geen sprake. Ik heb nog altijd postinfectueuze klachten”, vertelt Tom Devriendt, die vorig seizoen nooit boven water kwam. “Doordat ik geen voedsel kon ophouden, was het moeilijk om conditionele vooruitgang te boeken. Het duurde ook even vooraleer ik een diagnose kreeg. De darmflora herstellen maar traag. Ook mentaal zijn het lastige tijden geweest. Als nieuwkomer bij Q36.5 Pro Cycling Team wilde ik me manifesteren. Niet de ploeg, maar ikzelf legde me veel druk op. Dat had een averechts effect. Nu kan ik al beter omgaan met deze situatie. Ooit zal ik opnieuw op niveau zijn, zo houd ik me voor. Ik moet echter geduld hebben.”

“Voor concrete doelen is het dan ook te vroeg”, vervolgt Devriendt. “Ik wil teleurstellingen vermijden. Een no-nonsense aanpak lijkt me beter. Desnoods cijfer ik me weg voor het collectief. We beschikken over een sterke voorjaarskern, met onder meer nieuwkomer Frederik Frison. Ik ben bereid om de mannen in vorm bij te staan. Bedoeling is om binnenkort in competitie te treden (wellicht in Le Samyn, red). Ik heb in principe niet veel tijd nodig om goed voor de dag te komen in koers. Het speelt ook in mijn voordeel dat mijn voorjaarsprogramma een aaneenschakeling van eendagskoersen is. Die wedstrijden zijn beter te verteren dan meerdaagsen.”

Tom Devriendt kende zijn gloriemoment in Parijs-Roubaix van 2022. Na een lange aanval werd hij nog vierde na Dylan van Baarle, Wout van Aert en Stefan Küng. Zijn exploot leverde hem na een passage van acht seizoenen bij ploegleider Hilaire Van der Schueren een tweejarig contract op bij het ambitieuze Zwitserse Q36.5 Pro Cycling Team.
Ach, Vriendtje.
pi_212526175
Omloop 't Volk _O_
pi_212527803
Hopelijk een beetje tegenstand voor Visma, maar vrees ervoor.
pi_212528046
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 20:52 schreef AllesKaputt het volgende:
Wat een godvergeten lelijke trofee. Ik zou een hartaanval faken mocht ik onverhoopt met een minuut voorsprong dreigen te gaan winnen.
Als Wout zijnde lekker de winst aan Laporte gunnen.
pi_212531213
***** Dylan van Baarle
**** Christophe Laporte, Wout van Aert
*** Jan Tratnik, Matej Mohoric, Arnaud De Lie, Jasper Philipsen, Tim Wellens
** Tiesj Benoot, Matteo Jorgenson, Ben Turner, Stefan Küng, Tom Pidcock, Alberto Bettiol, Kasper Asgreen, Oier Lazkano, Jonathan Milan, Biniam Girmay, Axel Zingle, Rasmus Tiller, Søren Wærenskjold, Casper Pedersen, Julian Alaphilippe, Nils Politt, Toms Skujins, Jasper Stuyven, Lars Boven, Hugo Page, Marius Mayrhofer
* Matteo Trentin, Alexander Kristoff, Filippo Baroncini, Jasper De Buyst, Mike Teunissen, Yves Lampaert, Fred Wright, Dylan Teuns, Victor Campenaerts, Lewis Askey, Mikkel Honoré, Florian Senechal, Gianni Vermeersch, Ivan Garcia Cortina, Pierre Gautherat, Ethan Vernon , Cees Bol, Jordi Meeus, Alexey Lutsenko, Laurenz Rex, Alex Kirsch, Amary Capiot, Edward Theuns, Jenthe Biermans, Antonio Morgado, Bob Jungels, Riley Sheehan, Tom Van Asbroeck, Sam Watson, Quinten Hermans, Jonas Abrahamsen, Frederik Frison, Michael Valgren, Rui Oliveira, Sean Flynn, Kim Heiduk, Damien Touzé, Marco Haller, Gianni Moscon, Max Kanter, Luca Mozzato

Ik proef nog enige twijfel.
  donderdag 22 februari 2024 @ 12:02:22 #9
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_212535372
Gewoon druilerig kutweer met windkracht 5 (schuin) in de rug in de finale.

Het wordt Jan of Wout.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_212535488
Jumbo gaat voor P1-6.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 22 februari 2024 @ 22:08:07 #11
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_212545120
Oei regen en wind, dat kan Wout van Spaert er momenteel niet bij hebben. Ik eis een DNS.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_212545736
quote:
Koersspotters hopen op Van Aert en co: “Uren geduld en dan die ene foto, daar doen we het voor”

Ze houden meer van de verkenning dan van de koers zelf. “Zonder drukte. We hebben de renners dan voor ons alleen. En we krijgen al eens ne goeiendag.” Voor de spotters van de koers is het openingsweekend nu al begonnen.

“’t Is er daar enen. Ja! Xandro Meurisse, want het is een truitje van Alpecin-Deceuninck.” De camera’s gaan in aanslag. 500 meter dieper in Brakel is een renner net aan de Haaghoek begonnen. De coureur in kwestie is voor een gewoon oog niet eens een Lego-mannetje. De kasseistrook die eerst naar beneden duikt en dan verraderlijk klimt, kan zaterdag scherprechter zijn tijdens de Omloop het Nieuwsblad. “Ie zwalpt, tzal toch gene prof zijn.” Glenn Coessens (38) leidt het groepje amateurfotografen dat zoveel mogelijk renners probeert te spotten en op de harde schijf vast te leggen. “Ah, ’t was Bontinckske”, zegt hij als de renner voorbij rijdt. “Ook een blauw truitje, dus zover zaten we er niet naast. Vorig jaar was Jarne nog Belgisch kampioen bij de studenten.” Xandro Meurisse zal voor straks zijn. Misschien.

Verlof

Coessens is administratief bediende bij een taxibedrijf. Maar deze week niet. “Ik heb 19 dagen verlof per jaar. Daarvan neem ik er altijd 5 in de aanloop naar de Omloop het Nieuwsblad. En straks nog eens 2 voor de Ronde Van Vlaanderen.” Het zijn dagen dat hij op de kasseien staat met zijn kameraden Jens Morel (29) en Kevin Laurier (35). De eerste is postbode, de andere werkt voor Napoleon Games. “Ik mag gokken”, zal hij later zeggen. “Maar niet via ons bedrijf. Ik denk dat het zaterdag iemand van Visma wordt, maar niet Wout van Aert.”

De drie zijn uitgerust als professionele fotografen. Nikon en Canon, en lenzen waarmee je renners van honderden meters ziet aankomen. “We moeten veel geduld hebben”, zegt Kevin. “Maar we vervelen ons nooit. We hebben dezelfde passie, dus is er genoeg om over te babbelen.’’ De mannen hebben haviksogen. “Ja, er zijn er daar weer. Zie je daar rechts aan die witte villa?” Uw reporter ziet aan de einder enkel de witte villa. Maar twee minuten later raast een groepje van Lotto-Dstny voorbij. De eerste punten van de dag voor de fotografen. En meteen toppers voor de lens: favoriet Arnaud De Lie en publiekslieveling Victor Campenaerts.

“Om te oefenen en om die liefhebbers te plezieren, maken we van hen ook wel beelden. Maar het is om de profs te doen”, klinkt het. Coessens: “Gisteren heb ik 300 keer afgedrukt.” Trots tonen ze op hun smartphone hun favoriete beelden van de afgelopen jaren. Mads Pedersen die speciaal voor de fotograaf zijn ploeggenoot ezelsoren zet. Mathieu van der Poel in het stof van Roubaix. Maar het liefst lijken ze allemaal af te drukken als Van Aert passeert. Glenn vindt de foto van Peter Sagan die hij bij de bakker tegenkwam niet meteen terug. “Dat ene goeie beeld. Dat is zo plezant, het geeft zelfs een kick.”

Er is altijd wat stress aanwezig in de hoofden van de spotters. “Het ergste is als er een groepje komt aangereden, en er op hetzelfde moment net een auto de andere richting uit rijdt. Dat verpest ons beeld, en ons geduld.” Een paar minuten later is het van dat. Een renner rijdt de Haaghoek op. Vermoedelijk Oliver Naesen. In hun rug horen de fotografen een tegenligger. Glenn zwaait met de hand achter zijn rug naar de chauffeur. Die gehoorzaamt en gaat opzij staan. Het was trouwens Naesen niet, maar die zou later wél nog passeren.

Ze doen het enkel voor het plezier en uit passie voor de koers. Ze verkopen geen beelden, dat mogen ze trouwens niet. “Maar we doen ook geen tentoonstellingen of zo. Het is voor onszelf, en misschien voor onze Facebook-vrienden. Een like is altijd leuk.” Maar dat laatste doet de oudste van het pak, Jacques Cornette (75), zelf niet. “Ik kijk naar mijn eigen foto’s, en soms vragen de kinderen eens om de mooiste te tonen.” Weinig fotografen met een langere staat van dienst dan Jacques. “Ik was 10 toen ik mijn eerste wielrenner fotografeerde.” Het was toen 1959. Om u een idee te geven: Rik Van Looy won dat jaar zijn eerste Ronde van Vlaanderen. “In 2002 ben ik overgeschakeld naar digitaal”, zegt hij. “Misschien was het vroeger wel romantischer, ja. Nu weten we meteen of we een goeie foto hebben. We drukken af, en we kunnen meteen naar ons scherm kijken. Vroeger was het altijd spannend afwachten tot ons rolletje was ontwikkeld in de fotowinkel.”

Renner-spotter leek op de Haaghoek een mannenstiel. Marianne Dupré (66) is de uitzondering die elke regel heeft. “Tuurlijk voel ik me niet op mijn ongemak tussen de venten”, zegt ze. “We delen iets: we fotograferen graag en we houden van de koers.” Haar man, oud-griffier Luc Bauwens, fotografeert wel meer. “Straatfotografie, en ik doe ook wel shoots met modellen”, zegt hij. Maar enkel als er koers is, gaat Marianne mee. Op zoek naar dezelfde benen als elke spotter. Die van Wout van Aert. Want goed verkend is half gewonnen.
Krijgen jullie ook weleens ne goeiendag?

(Glenn is viesdik)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 22 februari 2024 @ 22:55:48 #13
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_212546011
Uit je plaat gaan voor Xandro Meurisse en Oliver Naesen die dan niet Xandro Meurisse en Oliver Naesen blijken te zijn, moedergods.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_212551100
DE LIE is het nieuwe slachtoffer van de altijd de druk opvoerende Vlaamse media:

quote:
Je bent nog altijd maar 21 en draagt alleen de ploeg. Je verantwoordelijkheid is groter dan Evenepoel en zelfs Sagan op die leeftijd. Wat doet de druk met jou?

“Ach, vorig jaar werd ik ook al tot topfavoriet gebombardeerd. Natuurlijk is er veel druk, maar zo voel ik het zelf niet aan. Ik weet wat ik kan. Lukt het, dan lukt het. Lukt het zaterdag niet, dan een andere keer. Het is niet zo dat ik nog één jaar carrière heb en dat ik nog niets heb gewonnen. Integendeel. Ik moet daarmee spelen. Ik heb vertrouwen. We zien wel wat het geeft.”
The owls are not what they seem
pi_212555599
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 12:25 schreef DiegoFuser het volgende:
DE LIE is het nieuwe slachtoffer van de altijd de druk opvoerende Vlaamse media:
[..]

Lekker wat experimenteren op hoogte klinkt wel weer als typisch Lotto.
pi_212558076
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 18:52 schreef wimderon het volgende:

[..]
Lekker wat experimenteren op hoogte klinkt wel weer als typisch Lotto.
In dat licht is dit stuk van Krek, Nathan en Jan wel leuk om te lezen.

quote:
Wat met het plan Arnaud De Lie. In Jaen werd hij heel snel gelost.

Van Hooydonck: “Ik vind het een grote fout van de ploegleiding dat ze Arnaud daar nog lieten rijden. Daarstraks zeiden we nog dat Wout en Pedersen vasthouden aan hun plan, maar het eerste wat Lotto-Dstny doet, is de grote kopman naar Jaen sturen omdat er iemand geblesseerd is. Terwijl zijn koersen voordien niet waren wat ze moesten zijn. Dan doe je nog wat duurtraining en VO2 max in plaats van te koersen.”

Bakelants: “Nu spreekt de renner van een ploeg waar de trainers weten wat ze doen. Mijn grootste kritiek is dat Lotto probeert te kopiëren, maar de finesse van hoogtetraining nog niet kent. Het was de eerste keer dat ze op de Teide zaten. Ik vind dat ze een groot risico hebben genomen, ze hebben zich aan iets gewaagd wat ze niet in de vingers hebben. Anderzijds vind ik het prematuur om De Lie nu al af te schrijven. Als hij de Omloop of Kuurne wint, is het voorjaar van hem en Lotto meteen geslaagd.”

Kan De Lie overkookt zijn op hoogtestage?

Bakelants: “Dat zou pijnlijk zijn. Je hebt maar één shot. Het klassieke voorjaar duurt maar vijf weken. Je kan je in die periode niet permitteren te vroeg of te laat klaar te zijn.”
Volgens ooggetuigen trapte De Lie op de Teide bij zijn hersteltraining 50 watt meer dan andere renners daar aanwezig.

Van Avermaet: “Ik was ook zo. Ik reed ook veel te rap op hoogtestage.”

Van Hooydonck: “Wij reden op een goeie training 27 à 28 km/u op hoogte. Dan zag ik de cijfers van Greg: drie per uur rapper.”

Van Avermaet: “Een echt goeie coureur kan dat nog wel verteren. De Lie kan dat nog rechttrekken.”

Bakelants: “De Lie is een Ardennees. Dat is een wild zwijn. Zoals Philippe Gilbert. Laat die afzien en ze worden beter. Daags nadien staan die op, kijken in de spiegel en zeggen: ‘ik ben de beste van de wereld.’ Greg was ook zo.”

Van Avermaet: (lacht) “Ik ga dat niet ontkennen.”
The owls are not what they seem
pi_212560628
quote:
Het procontinentale Q36.5 Pro Cycling Team reist zaterdag af naar Gent zonder Frederik Frison. De 31-jarige Belg heeft een blessure opgelopen na een incident met een hond, toen hij zijn dochter kwam oppikken. Wanneer Frison opnieuw in competitie komt, is nog onduidelijk.
Ach, Fré.
  zaterdag 24 februari 2024 @ 07:20:49 #18
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_212560875
De Omloop het Volk. Het seizoen gaat eindelijk beginnen.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_212561748
twitter


Julian heeft een kaal gezicht.
pi_212562067
Graatmager

Julian gaat vlammen

En ik mis KBK in dit topic ook (normaal ook altijd toch?)
pi_212562204
Het seizoen gaat beginnen _O_
pi_212562387
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 10:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Graatmager

Julian gaat vlammen

En ik mis KBK in dit topic ook (normaal ook altijd toch?)
Is haaruitval een bijverschijnsel bij alcoholgebruik? :@
pi_212562548
Is Wout al binnen?
Jack does it in real time...
pi_212562574
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 22:41 schreef wimderon het volgende:

[..]
Krijgen jullie ook weleens ne goeiendag?

(Glenn is viesdik)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, alleen een goenavund

Jack does it in real time...
pi_212563017
quote:
9s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 10:42 schreef DeeBee het volgende:
Is Wout al binnen?
Wout gunt Jantje Tratnik de winst.
pi_212563018
Zin in een middagje koers *O* tot zo allen :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_212563066
Doet onze Tjeu mee?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_212563072
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 11:22 schreef superniger het volgende:
Doet onze Tjeu mee?
Nee die begint op 16 maart pas
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_212563200
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Nee die begint op 16 maart pas
Wel een gotspe dat hij er volgende week niet bij is.
pi_212563221
Ook wel benieuwd of Puck iets kan beginnen tegen SD Worx.

QOM op de Col de Rates afgelopen week.
pi_212563238
Toch wel een misdaad tegen de menselijkheid dat er niet al gewoon beelden zijn
pi_212563339
quote:
Een gesloten overweg ter hoogte van Zottegem dreigt even stokken in de wielen te steken, maar de slagbomen gaan tijdig de hoogte in.
Het seizoen is nu écht begonnen
pi_212563386
*O*
pi_212563461
We hebben een kopgroep

Jelle Vermoote (Bingoal-WB), Frank van den Broek (dsm-firmenich PostNL), Samuele Batistella (Astana), Manlio Moro (Movistar), Lars Boven (Alpecin-Deceunick), Alexis Gougeard (Cofidis), Sander De Pestel (Decathlon-AG2R), Sean Flynn (dsm-firmenich PostNL) en Elias Maris (Flanders-Baloise).
The owls are not what they seem
pi_212563512
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 11:56 schreef DiegoFuser het volgende:
We hebben een kopgroep

Jelle Vermoote (Bingoal-WB), Frank van den Broek (dsm-firmenich PostNL), Samuele Batistella (Astana), Manlio Moro (Movistar), Lars Boven (Alpecin-Deceunick), Alexis Gougeard (Cofidis), Sander De Pestel (Decathlon-AG2R), Sean Flynn (dsm-firmenich PostNL) en Elias Maris (Flanders-Baloise).
We hebben weleens slechtere kopgroepen gehad
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_212563535
Best een aardige kopgroep inderdaad. Benieuwd of ze nog ver kunnen geraken als ze een beetje ruimte krijgen en de Visma-coupe nog voor zijn.
pi_212563552
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 11:31 schreef DIJK het volgende:

[..]
Wel een gotspe dat hij er volgende week niet bij is.
Ach ja. We kijken maar gewoon naar wie er WEL is *O*

Hoe laat en waar beelden van dit vandaag? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_212563553
Benieuwd naar Boven en VDBx.
pi_212563595
Het gaat weer beginnen _O_
Gino ♥
pi_212563600
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 11:56 schreef DiegoFuser het volgende:
We hebben een kopgroep

Jelle Vermoote (Bingoal-WB), Frank van den Broek (dsm-firmenich PostNL), Samuele Batistella (Astana), Manlio Moro (Movistar), Lars Boven (Alpecin-Deceunick), Alexis Gougeard (Cofidis), Sander De Pestel (Decathlon-AG2R), Sean Flynn (dsm-firmenich PostNL) en Elias Maris (Flanders-Baloise).
Rijdt TDT-Unibet niet mee
Gino ♥
pi_212563611
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 12:10 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Rijdt TDT-Unibet niet mee
Nee.

Die hebben sowieso pas 1 uitnodiging voor een WT race.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_212563741
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 12:12 schreef franklop het volgende:

[..]
Nee.

Die hebben sowieso pas 1 uitnodiging voor een WT race.
En dat is er één te veel, echt een farce dat Leo ze uitgenodigd heeft voor de Gold Race.

OT: voorjaar is begonnen *O*
pi_212563799
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 12:31 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
En dat is er één te veel, echt een farce dat Leo ze uitgenodigd heeft voor de Gold Race.

OT: voorjaar is begonnen *O*
Ach, elk land nodigt zijn eigen PT-teams uit. Het zou heel flauw zijn om dan zelf de uitzondering te vormen.
  zaterdag 24 februari 2024 @ 12:41:12 #44
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_212563823
Het alternatief is TotalEnergies dat met 5 profs wordt weggereden in godbetert Rwanda. Met andere woorden, zou het ook maar iets uitmaken?
Put these foolish ambitions to rest.
  zaterdag 24 februari 2024 @ 12:46:13 #45
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_212563885
DSM-Firmenich PostNL steekt qua teamnaam Visa Cashapp Racing Bulls naar de kroon.
We have always been at war with Eastasia.
pi_212563933
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 12:39 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]
Ach, elk land nodigt zijn eigen PT-teams uit. Het zou heel flauw zijn om dan zelf de uitzondering te vormen.
Leuk voor het vlaggetje, alleen zo Nederlands is dat team in de samenstelling van de renners ook weer niet. 6 van de 21 op dit moment en met de aanscherping van regelgeving voor gokreclames verwacht ik dat het niet land duurt voordat ze op een buitenlandse licentie rijden.
pi_212564035
Waaiers! Lees ik althans
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zaterdag 24 februari 2024 @ 12:58:04 #48
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_212564041
W-w-w-w-w-w-w!!!!
Put these foolish ambitions to rest.
  zaterdag 24 februari 2024 @ 12:59:16 #49
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_212564058
Van Aert, Laporte, Benoot, Affini, Jorgenson, Philipsen, Gogl, Asgreen, Moscon, Swift, Turner, Kirschi, Milan, Skujins, Declercq, De Lie, De Buyst, Van Rooy, Pickrell, Van Asbroeck, Fredheim.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_212564062
Tsja wie gaat er achter die groep kunnen rijden
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')