Blijf dan ook gewoon binnenquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:47 schreef StateOfMind het volgende:
Wel fokking veel pijn aan mijn handen en vingers nu![]()
![]()
In Frankrijk heet die Louisquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:03 schreef quirina het volgende:
Stilte voor de storm.
We gaan het zeer zwaar hebben morgen.
Heeft de storm al een naam?
Juichen dan maarquote:
80 km/u.. gauw de tuinstoelen vastzetten.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:30 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Even de extreemste berekening eruit gepakt
quote:A level 2 was issued for NW France and BENELUX mainly for damaging wind gusts and tornadoes.
A level 1 was issued for N France, S UK, BENELUX, Germany and Denmark mainly for damaging wind gusts and tornadoes.
Ze zijn ontwaakt!quote:Op donderdag 22 februari 2024 00:06 schreef Houtenbeen het volgende:
[x]https://twitter.com/Estofex/status/1760433572501217456[/x]
[..]
Opwarming van de aarde, wen er maar aan.quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:29 schreef StarGazer het volgende:
Een keer per maand storm tegenwoordig? Zo klaar mee….
#neverforgetquote:Op donderdag 22 februari 2024 08:41 schreef Haags het volgende:
Ik zet m'n tuinstoel alvast in een hoekje. Je weet maar nooit of ie om zal waaien.
Scheelt wel dat het vakantie is nu.quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:30 schreef Jor_Dii het volgende:
Komen ze weer mega laat met code oranje waarschijnlijk. Mensen die flinke afstanden moeten rijden zou ik gewoon aanraden tijdig huiswaarts te keren voordat het flink tegen gaat vallen.
Dat past toch allemaal heul niet.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Nog zo'n 50-60mm neerslag verwacht de rest van deze maand.
Zolang je maar niet naar Zeeland gaat.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:06 schreef Elan het volgende:
Exact een van de pak hem beet 5 dagen per jaar dat ik met de trein moet is natuurlijk weer vandaag
Hoop dat de NS tijdig doorgeeft als ze gaan afschalen oid tot nu toe niks gelezen...
Hoe laat moet je weer naar huis en vanuit welke plaats?quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:06 schreef Elan het volgende:
Exact een van de pak hem beet 5 dagen per jaar dat ik met de trein moet is natuurlijk weer vandaag
Hoop dat de NS tijdig doorgeeft als ze gaan afschalen oid tot nu toe niks gelezen...
Amersfoort naar Bussum rond 1830 maar voel de bui al hangen dus heb vast een Uber gereserveerd.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hoe laat moet je weer naar huis en vanuit welke plaats?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |