De woestijn rukt steeds verder op. En maar die kant op vliegenquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zag laatst ook dit filmpje: https://nos.nl/nieuwsuur/(...)ds-ergere-vormen-aan
Echt niet oké hoor hoe ook Spanje steeds meer gebukt gaat onder het ultradroge- en warme klimaat daar.
Kk ben bijna immuun voor de wind met al dat buiten zijn.. en zo hard waait het hier eigenlijk ook niet vergeleken met bv het westen. Maar was meer omdat me veel blad/onkruid weer wegwaaide dat ik het te hard vond waaienquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vind het maar een vervelende wind eigenlijk, vrij fris en dat was gister ook al.
Wij hebben de auto gepaktquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
De woestijn rukt steeds verder op. En maar die kant op vliegen
Die Spanjaarden komen over een tijd naar ons toe voor vakantiequote:Op woensdag 21 februari 2024 16:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
De woestijn rukt steeds verder op. En maar die kant op vliegen
quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:39 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Die Spanjaarden komen over een tijd naar ons toe voor vakantie
Nl het nieuwe Spanje
Blijf dan ook gewoon binnenquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:47 schreef StateOfMind het volgende:
Wel fokking veel pijn aan mijn handen en vingers nu![]()
![]()
In Frankrijk heet die Louisquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:03 schreef quirina het volgende:
Stilte voor de storm.
We gaan het zeer zwaar hebben morgen.
Heeft de storm al een naam?
Juichen dan maarquote:
80 km/u.. gauw de tuinstoelen vastzetten.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:30 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Even de extreemste berekening eruit gepakt
quote:A level 2 was issued for NW France and BENELUX mainly for damaging wind gusts and tornadoes.
A level 1 was issued for N France, S UK, BENELUX, Germany and Denmark mainly for damaging wind gusts and tornadoes.
Ze zijn ontwaakt!quote:Op donderdag 22 februari 2024 00:06 schreef Houtenbeen het volgende:
[x]https://twitter.com/Estofex/status/1760433572501217456[/x]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |