quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:56 schreef King_Merc het volgende:
Vader van Vincent overleden ? Hoorde ik dat goed ?
Niets gezien van al die activiteiten in de uitzendingen deze week, neem aan dit het overzicht was van vorige week. Ze zitten tijdens de laatste opdracht op de vrijdag dus zou je morgen iets van het feestje moeten zien in de uitzending.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:29 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Benieuwd wat we van die weekplanning terug gaan zien...
Sommige van dit soort activiteiten waren bij EJVJL best vermakelijk op de livestreams, maar in de uitzendingen zagen we er vaak (veel te) weinig van.
Helaas.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:58 schreef 5thencounter het volgende:
Heeft die PrimaDonnametDeBolleBillen nou nog gewonnen met 4 uurtjes onder bed liggen?
Logisch inderdaad.. Neem aan dat we familie bezoek van Wesley ook nog wel te zien krijgen, minder ruimte voor party en bbq dus, want Beau en Mel/Daniële perikelen moeten er natuurlijk ook nog in..quote:Op woensdag 28 februari 2024 21:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niets gezien van al die activiteiten in de uitzendingen deze week, neem aan dit het overzicht was van vorige week. Ze zitten tijdens de laatste opdracht op de vrijdag dus zou je morgen iets van het feestje moeten zien in de uitzending.
Bijna....'hij gaat dood', dus ik vermoed een voortijdig vertrek.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:56 schreef King_Merc het volgende:
Vader van Vincent overleden ? Hoorde ik dat goed ?
Schijnt op 25 Februari te zijn overleden lees ik via de facebook groepquote:Op donderdag 29 februari 2024 00:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
Bijna....'hij gaat dood', dus ik vermoed een voortijdig vertrek.
Oh ja, dat kan natuurlijk. Verdrietig nieuws is nooit leuk.quote:Op donderdag 29 februari 2024 00:38 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Schijnt op 25 Februari te zijn overleden lees ik via de facebook groep
Dat is heel dubbel, zeker als je in een "leuke" tvshow zit kan dat heel storend werken.. wat te doen hé?quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan natuurlijk. Verdrietig nieuws is nooit leuk.
Ja, wordt een beetje vervelend, alsof ze ze daar mee in de hand kunnen houden/tv makenquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:00 schreef Charmian het volgende:
Toch wel bijzonder dat eten en drank altijd een dingetje is in dit soort programma's.
Ja dat vind ik ook zowat, kon geen afscheid meer nemen alleen een bericht.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:08 schreef JJ76 het volgende:
Oo zich wel apart. Dat hij niet ingelicht is door familie voor het in slaap brengen is ingezet. Zodat hij afscheid had kunnen nemen.
Zijn broer had die vader aan de telefoon gehad en de groetjes gedaan of zoiets. Vond ik ook raar. Maar misschien wilde zijn vader het zo...je weet het niet.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:08 schreef JJ76 het volgende:
Oo zich wel apart. Dat hij niet ingelicht is door familie voor het in slaap brengen is ingezet. Zodat hij afscheid had kunnen nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |