Eh... bij mn ouders navragen? Ben jij gek?!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 00:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik ook niet eigenlijk. Voordeel als je mensen van je eigen leeftijd zoekt, is dat die vaak ook een soortgelijke manier van communiceren hebben
Gewoon via DM en bij je ouders informeren of ze je een keertje mee uit mogen nemen
Stuck in the middle with you!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 00:18 schreef MizzezAmy het volgende:
Haha, ik geloof dat mn liedje niet heel moeilijk is deze keer
Hihi - ik had her en der een hint opgepiktquote:
Oh, ik dacht aan zoals dat vroeger ging, dat ze je vader om je hand moesten verzoekenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 00:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Eh... bij mn ouders navragen? Ben jij gek?!![]()
Hoe oud denk je dat ik ben...Ik heb geen verantwoording af te leggen hoor
![]()
![]()
quote:
Nu ja, zó ouderwets is het niet meer hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2024 00:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik dacht aan zoals dat vroeger ging, dat ze je vader om je hand moesten verzoeken
Wat, doe jij nog aan seks?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 00:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu ja, zó ouderwets is het niet meer hooriig niet meer bij ons thuis
![]()
Mn moeder was laatst nog wel even verbaasd dat ik blijkbaar nog aan seks deed![]()
Ehm. Wat dacht jij dan.
Whahahhahaa - nou, zoiets jaquote:Op dinsdag 20 februari 2024 00:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat, doe jij nog aan seks?
Bahbah
Zou dat betekenen dat je moeder op jouw leeftijd al niet meer aan seks deed? Dat is wel een beetje sneuquote:Op dinsdag 20 februari 2024 00:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Whahahhahaa - nou, zoiets ja![]()
![]()
Ik moest zó mn lachen inhouden![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 00:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zou dat betekenen dat je moeder op jouw leeftijd al niet meer aan seks deed? Dat is wel een beetje sneu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 00:51 schreef Sally het volgende:
[..]Ach ja de zelfbediening is iig wel zoals je het zelf wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, liefde is meer dan alleen seks
En met deze zoete gedachte ga ik slapen, dat zullen mooie dromen worden
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶
Trustenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 00:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ach ja de zelfbediening is iig wel zoals je het zelf wil
Maar goed, liefde is meer dan alleen seks
En met deze zoete gedachte ga ik slapen, dat zullen mooie dromen worden
Kuukskequote:
Ja dat liep even andersquote:Op dinsdag 20 februari 2024 00:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Oooh helemaal vergeten, @:Spockjuh_ zou vanavond nog wat shibari mannen foto's posten
Vanavond weer een kans?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:06 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Ja dat liep even andersEn inderdaad, ook niet meer aan gedacht. Maar wat in het vat zit verzuurt meestal niet
moet lukkenquote:
LoLkequote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:23 schreef LordofLeaves het volgende:
Goedemorgen allemaal!![]()
Dat hondje in de TT.
Vind jij dat hondje ook zo lief?quote:
Kan ermee doorquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vind jij dat hondje ook zo lief?
Goed genoeg.quote:
Graag gedaan. Een van onze beagles heette Spock. Denk dat dit ook gelijk mijn avatar gaat verklarenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:23 schreef LordofLeaves het volgende:
Dat hondje in de TT.
Heet de andere toevallig Kirk?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:29 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Graag gedaan. Een van onze beagles heette Spock. Denk dat dit ook gelijk mijn avatar gaat verklaren
uhura was mijn idee maar dat werd niet echt enthousiast ontvangenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Heet de andere toevallig Kirk?
Is goed!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:22 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
moet lukkenStuur maar een whatsapp bericht als ik niet voor negen uur iets heb gepost
Wel hier hè? Of is NSF-SEX?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:22 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
moet lukkenStuur maar een whatsapp bericht als ik niet voor negen uur iets heb gepost
Cuty hè?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:23 schreef LordofLeaves het volgende:
Dat hondje in de TT.
Ik zie je wel in mijn dm glijden als je de juiste keuze hebt gemaaktquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is goed!
Ook nog een voorkeur naar wie ik dat whatsapp bericht stuur?
rode billen en striemen op je rug?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
Bedrijfsarts gaf me op mijn lazer
Sallykequote:
Een Oepsje?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
Bedrijfsarts gaf me op mijn lazer
Helleuquote:
Goede poging welquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:47 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Ik zie je wel in mijn dm glijden als je de juiste keuze hebt gemaakt
quote:
Nah gewoon een preek dat ik moet dimmenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:04 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
rode billen en striemen op je rug?of de vervelende manier van op je donder krijgen?
Wat naar voor je. En nu?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nah gewoon een preek dat ik moet dimmen
owhquote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nah gewoon een preek dat ik moet dimmen
Opbouwen mag wel maar alleen thuiswerkenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Een Oepsje?
Want.. je mag nog niet opbouwen?
Ik ben de moeilijkste niet. iets anders, heb je inmiddels al iets vanuit Gianni gehoord over jullie date, samenwonen en bruiloft ?quote:
Goedemorgen, nou mag dus niet meer naar kantoorquote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:40 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Wat naar voor je. En nu?
Goedemorgen allemaal, trouwens!
prima toch als het voor je herstel beter is? Of is dit zo'n paradox dat je juist naar kantoor wil voor de sociale contacten etc etc?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Goedemorgen, nou mag dus niet meer naar kantoor
En ben je daar stiekem toch wel blij mee, of zou je liever wel naar kantoor gaan?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Goedemorgen, nou mag dus niet meer naar kantoor
En dat moet hier besproken worden? Omdat je het daar niet durft?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:59 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Ik ben de moeilijkste niet. iets anders, heb je inmiddels al iets vanuit Gianni gehoord over jullie date, samenwonen en bruiloft ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:46 schreef Sally het volgende:
[..]
En dat moet hier besproken worden? Omdat je het daar niet durft?Wel kuddo's voor je pogingen om als een bad assje over te komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hooray for boobies!
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:49 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Wel kuddo's voor je pogingen om als een bad assje over te komen
Je weet het nog niet half.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Je weet het nog niet half.twee keer de helft is anders wel een heleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hooray for boobies!
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:53 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
twee keer de helft is anders wel een hele
Beagles zijn speels en slim idd - en kwispelen graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar op commando kriebelen en aaien... nah. Dat moet je verdienenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Beagles zijn speels en slim idd - en kwispelen graag![]()
Maar op commando kriebelen en aaien... nah. Dat moet je verdienenIk rammel we een keer met jouw voederbak als ik daar zin in heb. Je moet wel een beetje je best doen, dit lijkt nog nergens op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hooray for boobies!
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:05 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Ik rammel we een keer met jouw voederbak als ik daar zin in heb. Je moet wel een beetje je best doen, dit lijkt nog nergens op.Tsk, met MIJN voederbak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent hier de kleine schattige beagle![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik wilde zelf naar kantoor omdat ik van mijn team niks hoor en het gevoel heb dat ik straks allemaal belangrijke info mis..quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:08 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
prima toch als het voor je herstel beter is? Of is dit zo'n paradox dat je juist naar kantoor wil voor de sociale contacten etc etc?
Als je terugkomt na een paar weken vakantie, dan blijken veel van de e-mails die je tijdens je vakantie hebt onvangen al niet meer beantwoord te hoeven worden. Of ze zijn afgehandeld. Of er hebben zich al nieuwe ontwikkelingen voorgedaan. Anders gezegd: krijg je die belangrijke info niet vanzelf als je straks weer gaat beginnen?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik wilde zelf naar kantoor omdat ik van mijn team niks hoor en het gevoel heb dat ik straks allemaal belangrijke info mis..
En ondanks dat ik weet dat je hiermee gelijk hebt is dat niet hoe het voelt of in mijn hoofd werktquote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:26 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Als je terugkomt na een paar weken vakantie, dan blijken veel van de e-mails die je tijdens je vakantie hebt onvangen al niet meer beantwoord te hoeven worden. Of ze zijn afgehandeld. Of er hebben zich al nieuwe ontwikkelingen voorgedaan. Anders gezegd: krijg je die belangrijke info niet vanzelf als je straks weer gaat beginnen?
de eeuwige struggle tussen thuis zitten, mee willen delen in de dagelijkse gang van zaken op werk en geïnformeerd blijven/worden. Tussen rationeel en emotioneel denken zit dan ineens een hele dunne scheidslijnquote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik wilde zelf naar kantoor omdat ik van mijn team niks hoor en het gevoel heb dat ik straks allemaal belangrijke info mis..
Ik heb sowieso veel moeite met rationeel denkenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:00 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
de eeuwige struggle tussen thuis zitten, mee willen delen in de dagelijkse gang van zaken op werk en geïnformeerd blijven/worden. Tussen rationeel en emotioneel denken zit dan ineens een hele dunne scheidslijn
Er is maar 1 manier om die gevoelens te krijgen of om er gewend aan te raken. Door het eens uit te proberen, zien hoe dat gaat.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
En ondanks dat ik weet dat je hiermee gelijk hebt is dat niet hoe het voelt of in mijn hoofd werkt
Nvm is niet r en p.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
Er is maar 1 manier om die gevoelens te krijgen of om er gewend aan te raken. Door het eens uit te proberen, zien hoe dat gaat.
En daarom helpt de arbo arts je een beetjequote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb sowieso veel moeite met rationeel denken
Uhura was wel tof geweest.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:43 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
uhura was mijn idee maar dat werd niet echt enthousiast ontvangen![]()
De laatste beagle heette zita, was een herplaatsing. We hadden zoiets van prima naam, we gaan niet moeilijk doen
Heel lief hondje.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Cuty hè?
Kwam Spockjuh mee aan gisteren
Beagles!
(met dank aan Spockjuh_ dus).quote:
Ik wil dat hondje weleens aaien.quote:
Dan moet je dus niet bij mij zijnquote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik wil dat hondje weleens aaien.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:53 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
twee keer de helft is anders wel een hele
Dat hondje heeft lieve oortjes btw.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan moet je dus niet bij mij zijn
Maar mss kan je dan wel voldoen aan @:Spockjuh_ 's eh, bevel?
Zie spoiler![]()
[..]
Dat hebben alle beagles welquote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:16 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat hondje heeft lieve oortjes btw.
Geloof ik meteen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat hebben alle beagles wel![]()
Maar eh.. ermee hóren.... da's echt een ander verhaal bij die lekkere beesjes![]()
hahaquote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan moet je dus niet bij mij zijn
Maar mss kan je dan wel voldoen aan @:Spockjuh_ 's eh, bevel?
Zie spoiler![]()
[..]
Ooit zo'n schatje vanaf puppy mogen hebbenquote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:20 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
hahaProest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Not impressed.
Oh en een echte vent doet het met blote handen, toch?
ze horen alleen als er 100 meter verderop een kruimeltje eten op de vloer valt. Heel selectiefquote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat hebben alle beagles wel![]()
Maar eh.. ermee hóren.... da's echt een ander verhaal bij die lekkere beesjes![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Ooit zo'n schatje vanaf puppy mogen hebben![]()
Die las boeken![]()
Op zijn manier![]()
je zou moeten weten dat formaat in gevallen als deze niet uitmaken. Hoe en waar je het op gebruikt is belangrijk. Raak steeds minder onder de indruk van je bdsm skills op deze manier, beetje jammer welquote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Proest.
Not impressed.
Oh en een echte vent doet het met blote handen, toch?
Maar dat ging dan niet zo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rakker![]()
![]()
(Senna - naar Ayrton Senna da Silva)
Onze laatste beagle kon niet blaffen, alleen een soort van zeehond loeien achtig iets geluid. En dan geluid wat langzaamaan naar volume nul ging. Wij lachen, beagle ons aanvallen en geïrriteerd doodlikken en kontschuddenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Ooit zo'n schatje vanaf puppy mogen hebben![]()
Die las boeken![]()
Op zijn manier![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar dat ging dan niet zo.
[ afbeelding ]
Maar dus meer zo:Typisch eh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rakker![]()
![]()
![]()
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar dat ging dan niet zo.
[ afbeelding ]
Maar dus meer zo:slimme biegel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rakker![]()
![]()
Hooray for boobies!
Hhahahaha - puppy hè.quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:52 schreef Spockjuh_ het volgende:
@:sally Zijn dit beagles in jouw ogen? Prima idee voor een rollenspelLol. Meer dobermann pinchersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:56 schreef Spockjuh_ het volgende:
zin in een spelletje, wie doet er mee?Keer wat anders dan Ezeltje Prik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Ezeltje Dick.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Keer wat anders dan Ezeltje Prik.
De verliezer krijgt hem in de kont.quote:
Sowquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De verliezer krijgt hem in de kont.
Of staat dat niet in de spelregels?quote:
Geen idee, ik gebruik alleen maar ringenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Of staat dat niet in de spelregels?
Heel verstandig.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen idee, ik gebruik alleen maar ringen
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen idee, ik gebruik alleen maar ringen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:56 schreef Spockjuh_ het volgende:
zin in een spelletje, wie doet er mee?Beyoncé - Single Ladies (Put a Ring on It)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of mocht ik hier mijn antwoord niet plaatsen? Sorry, ik ken de spelregels (nog) niet.
Ook wel origineelquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:11 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Beyoncé - Single Ladies (Put a Ring on It)
Of mocht ik hier mijn antwoord niet plaatsen? Sorry, ik ken de spelregels (nog) niet.
Oh, die had ik niet verwacht van jou Stiggyquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:08 schreef Sally het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, die had ik niet verwacht van jou Stiggyquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:08 schreef Sally het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog noooooooit uitgeprobeerd hierquote:
Oh ja, tuurlijk.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik heb die dingen niet nodig
Amykequote:Op woensdag 21 februari 2024 07:35 schreef MizzezAmy het volgende:
Goedemorgen!
@:Spockjuh_ al wat foto's gevonden?
Sallykequote:
neeuh, gisteravond door een open brug en ongeluk op de A1 na acht uur thuis. Eten hosselen, kinderen in bed jonassen en daar op de bank hangen en voetbal kijken hadden mijn voorkeur. Maar komt goed, wat in het vat zit verzuurt nietquote:Op woensdag 21 februari 2024 07:35 schreef MizzezAmy het volgende:
Goedemorgen!
@:Spockjuh_ al wat foto's gevonden?
Kweenie. Dit weekend mss weer aangestoken door ander virusje..?quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:05 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
serieus? Heb je een magneet ofzo in je keel die van alles aantrekt?![]()
Niet mijn schuldquote:Op woensdag 21 februari 2024 09:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Kweenie. Dit weekend mss weer aangestoken door ander virusje..?
Niet.quote:
Nou ja zegquote:
ah, dat is knaken... Gelukkig heb ik een alibiquote:Op woensdag 21 februari 2024 09:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Kweenie. Dit weekend mss weer aangestoken door ander virusje..?
LoLkequote:
Hoe is het daar?quote:
Kuukskequote:
Er zitten teveel pollen in de lucht en in mijn neus.quote:
LordofSnotterij?quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Er zitten teveel pollen in de lucht en in mijn neus.
Jawel, maar die moet vervangen worden.quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
LordofSnotterij?heb je geen luchtfilter?
Dat filter is een van de weinige dingen die ik wel tijdig vervangquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jawel, maar die moet vervangen worden.
LordLoopneus!
Whehe, behave!quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat filter is een van de weinige dingen die ik wel tijdig vervang
Nog steeds keelklachten?quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:13 schreef Sally het volgende:
again.
* Sally is weer een boven water en een beetje boven jan.
In overleg maar thuis gebleven en vrij gekregen.
Dat was me het prutnachtje wel. Nu net even ingehaald
Nou, ehm. Wéér dus. Zie eerder in het topicquote:
SnotofLeaves!quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Er zitten teveel pollen in de lucht en in mijn neus.
Oh jee, niet weer hèquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Je wil dr keeltje wel even smeren?
Ah - helleu.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:38 schreef Spockjuh_ het volgende:
lange dag was lang, tijd om naar huis te gaan. Ik zal bij Arnheim wel even links en rechts zwaaien naar een nog niet gesmeerd keeltje
Vervelend dat het zo door blijft sukkelen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, ehm. Wéér dus. Zie eerder in het topic![]()
Kon er gisteravond niet van in slaap komen en vanmorgen was praten aan de telefoon om te overleggen wat te doen ook al lastig
Ha ha ha.quote:
Wees blij dat jij geen keelklachten hebt!quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Je wil dr keeltje wel even smeren?
Het was 'beter'. Waarschijnlijk nieuw/ ander virus opgepikt. Afgelopen weekend. Wat niet ondenkbaar is op een meeting.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vervelend dat het zo door blijft sukkelen.
Voortaan niet meer naar de meetings gaan.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Het was 'beter'. Waarschijnlijk nieuw/ ander virus opgepikt. Afgelopen weekend. Wat niet ondenkbaar is op een meeting.
Oh echt wel, was al blij dat ik me goed genoeg voelde om wél te gaanquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Voortaan niet meer naar de meetings gaan.
Misschien wil ik wel keelklachtenquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vervelend dat het zo door blijft sukkelen.
[..]
Ha ha ha.
[..]
Wees blij dat jij geen keelklachten hebt!
Jajaja en wie gaat je keel smeren dan?quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Misschien wil ik wel keelklachten
Is het een samenkomst van heksen of tijdreizigers?quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh echt wel, was al blij dat ik me goed genoeg voelde om wél te gaan![]()
Dit soort meetings ga ik er echt niet om laten, tenzij ik dus echt ziek ben
Zoietsquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Is het een samenkomst van heksen of tijdreizigers?
Jazeker, ben zelf ook een tovenaar.quote:
Met een Wand... zekerquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jazeker, ben zelf ook een tovenaar.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Met een Wand... zeker^^
Ben wel in het bezit van de Zegevlier btw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oehhhhhquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:05 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ben wel in het bezit van de Zegevlier btw.
Eerder een Grindelwald.quote:
Maar de Zegevlier toverstaf was van Albus Perkamentus. Mn lieve Dumbledorequote:
Jij toch?quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jajaja en wie gaat je keel smeren dan?
Vond Gambon beter als Dumbledore, maar goed.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar de Zegevlier toverstaf was van Albus Perkamentus. Mn lieve Dumbledore![]()
(die 1e acteur was nog leuker/liever
)
Michael Gambon had een wat minder lieve uitstraling... Voor een nieuwe leerling op zo'n onbekende school... zeker voor de halfbloedjes die het al moeilijk hebbenquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:15 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vond Gambon beter als Dumbledore, maar goed.De Zegevlier behoorde eerst toe aan Grindelwald btw.
Ja maar dat zijn de films die er dan voor kwamenquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:15 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vond Gambon beter als Dumbledore, maar goed.De Zegevlier behoorde eerst toe aan Grindelwald btw.
Ja ach, die leerlingen moeten maar ballen kweken.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Michael Gambon had een wat minder lieve uitstraling... Voor een nieuwe leerling op zo'n onbekende school... zeker voor de halfbloedjes die het al moeilijk hebben
Dan klopt het ja.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn de films die er dan voor kwamen![]()
ik moet als 1e aan Dumbledore denken
Ach, ik ben wat dat betreft een softie hoorquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:22 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja ach, die leerlingen moeten maar ballen kweken.
Je wacht nog steeds op de brief van Zweinstein?quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach, ik ben wat dat betreft een softie hoor![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je wacht nog steeds op de brief van Zweinstein?
Die is wel lekker ja.quote:
Ach, die tikt de 30 ook al aan.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Had je kleindochter kunnen zijn 🤣
Als het menstrueert ist legaal toch?quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ach, die tikt de 30 ook al aan.
Lees net dat ze al 33 is.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Als het menstrueert ist legaal toch?
Heb je verder nog dames op je to do list?quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Lees net dat ze al 33 is.Legaal neukbaar.
Belangrijker vraag mss... Mag het van @Lenny77quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:01 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb je verder nog dames op je to do list?
Jij wil weten of je op die lijst staatquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:01 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Emma Watson heel toegankelijk is voor onze Lordquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Belangrijker vraag mss... Mag het van @:Lenny77![]()
Nee dan had ik dat wel gewoon gevraag. Het ging me om bekende mensenquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij wil weten of je op die lijst staat
Jij bent toch bekend?quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee dan had ik dat wel gewoon gevraag. Het ging me om bekende mensen
Niet zo bekend. Plus ik weet aardig waar onze Lord opvalt en ik pas (hihaho) niet in dat plaatje.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent toch bekend?
Hm, waar valt hij dan op?quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:16 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Niet zo bekend. Plus ik weet aardig waar onze Lord opvalt en ik pas (hihaho) niet in dat plaatje.
Maar misschien pas ik wel in jouquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:16 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Niet zo bekend. Plus ik weet aardig waar onze Lord opvalt en ik pas (hihaho) niet in dat plaatje.
Emma Watson typetjesquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, waar valt hij dan op?
(of nou ja, mss kan je het niet verklappen, maar dan is de vraag aan @:LordofLeaves)
Is wel krap denk ikquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar misschien pas ik wel in jou
I'll be gentlequote:
Laat je Koekie wel een beetje heel?!quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar misschien pas ik wel in jou
Pfff, alsof ik een wildebras benquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Laat je Koekie wel een beetje heel?!![]()
(en @ MK: je weet wie het zegt he )
Tsk, zo kom je anders wel over hoor - soms.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pfff, alsof ik een wildebras ben
Ik doe alles veiligquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Tsk, zo kom je anders wel over hoor - soms.
Met je SPEEEEEEEDDDDDD - en POWWWWWEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.
En die gekke helm van je. Mag toch hopen dat die in de slaapkamer wel eens af gaat. Je had al gedemonstreerd onder de douche niet![]()
Maar wel wild?quote:
Somsquote:
Dan welquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Maar ik ben helemaal niet wild..
Ja hoorquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Belangrijker vraag mss... Mag het van @:Lenny77![]()
Maar...quote:
....Emma Watson typetjes geen bedreiging dan?quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:49 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat ben ik dus ook absoluut niet
Wel.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:49 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat ben ik dus ook absoluut niet
Nee hoor...quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar...
[..]
....Emma Watson typetjes geen bedreiging dan?
Emma is klein,ros en smal..quote:
Hahahaquote:
Als Lord de kans krijgt bij Emma Watson dan ga ik hem toch niet tegenhouden???quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Vrouw wat zeg je nou * Monsterkoekie trekt chihuahua ogen
Maar klopt het dan wel dat LoL op een Emma Watson typetje zou vallen?quote:
Ah, goed puntquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:57 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Als Lord de kans krijgt bij Emma Watson dan ga ik hem toch niet tegenhouden???
Zou m bij mij en David Duchovny ook niet lukken...
Jaa punt gemaakt ik ben noch atletisch noch smalquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:56 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Emma is klein,ros en smal..
Ik ben lang, blond en meer wat atletisch zeg maar.
Ik denk het wel, hij post ook wel eens vaker rosse naakte meisjes in KPD dus ik denk wel dat dat zijn type is.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar klopt het dan wel dat LoL op een Emma Watson typetje zou vallen?
Of dat hij die leuk vindt. Dan.
Deze man gegoogeld ik word er niet warm vanquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:57 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Als Lord de kans krijgt bij Emma Watson dan ga ik hem toch niet tegenhouden???
Zou m bij mij en David Duchovny ook niet lukken...
Wel ros?quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jaa punt gemaakt ik ben noch atletisch noch smal
Google maar eens eerder rond de tijd van The X files en vooral Californicationquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Deze man gegoogeld ik word er niet warm van
Dan ben je mss wat te jong, hahaquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Deze man gegoogeld ik word er niet warm van
Ohaiquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:56 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Emma is klein,ros en smal..
Ik ben lang, blond en meer wat atletisch zeg maar.
En dan ook nog 1 die bezet is.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jij weet een vrouw ook wel echt het hof te maken he?
Ukkie, of jonkie?quote:
Iedereen op fok leeft de openrelatieleefquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:05 schreef Sally het volgende:
[..]
En dan ook nog 1 die bezet is.
Of zouden ze in een Open Relatie zitten...![]()
![]()
Iedereen?!quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Iedereen op fok leeft de openrelatieleef
Ukkie is jonkiequote:Op woensdag 21 februari 2024 21:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Ukkie, of jonkie?
Ik denk dat ik voor de titel Ukkie op kan![]()
![]()
10 hele jarenquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:08 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ukkie is jonkie
Ik ben een stuk ouder
Ow. Ehm.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Sowieso! Allemaal kinky mensen
Einde jaar, ben nu 46 (eind dit jaar dus al 47quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
10 hele jarenwelke maand ben je geboren?
Duurt nog heel lang vrouw!quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:10 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Einde jaar, ben nu 46 (eind dit jaar dus al 47)
35 is nog lekker jong en een topleeftijd.
Bij ons hier is een ukkie een "kleintje"quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:08 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ukkie is jonkie
Ik ben een stuk ouder
Ow..quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Bij ons hier is een ukkie een "kleintje"
Met mijn 179 stijg ik ver boven jou uit maar Lenny is net iets langer dan ik :pquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Bij ons hier is een ukkie een "kleintje"
quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Met mijn 179 stijg ik ver boven jou uit maar Lenny is net iets langer dan ik :p
Heb je ooit als eens gezegdquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:15 schreef Sally het volgende:
[..]jij weet hoe lang (whehe) ik ben?!
Zegt degene die er gisteren nog een meme over postte?quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:19 schreef SemperLibertas het volgende:
Kate Winslet is de vrouw der vrouwen.
Dat kan niet want ik zal Kate Winslet nooit vermemenquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Zegt degene die er gisteren nog een meme over postte?![]()
Mooie vrouw inderdaad!quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:19 schreef SemperLibertas het volgende:
Kate Winslet is de vrouw der vrouwen.
Na je 40e is het op weg naar het einde en hopelijk een beetje zonder hobbels.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:10 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Einde jaar, ben nu 46 (eind dit jaar dus al 47)
35 is nog lekker jong en een topleeftijd.
Ja en Nathalie Portman vind ik ook heel mooiquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mooie vrouw inderdaad!
Jennifer Lawrence ook wel
Bwah.. zo zou ik het nu ook weer niet noemenquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:23 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Na je 40e is het op weg naar het einde en hopelijk een beetje zonder hobbels.
Ohw, kan idd niet meer vinden... was mss ander topic.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:21 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Dat kan niet want ik zal Kate Winslet nooit vermemen
Ja ok, ik schetste het wat eendimensionaalquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:25 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Bwah.. zo zou ik het nu ook weer niet noemen
Voel me in mijn hoofd nog best jong en heb relatief goede genen mee gekregen
Sallyquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Ohw, kan idd niet meer vinden... was mss ander topic.![]()
Excuseer dat ik u verwarde met iemand anders!
Ik weet niet wat het is, maar ik vind zwarte haren niet zo aantrekkelijkquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja en Nathalie Portman vind ik ook heel mooi
Solly.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wel heb een obsessie voor donker haar bij vrouwen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:27 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar ik vind zwarte haren niet zo aantrekkelijk
quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Solly.
Het was deze![]()
![]()
![]()
*duikt wegghhhghghhhh....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Solly.
Het was deze![]()
![]()
![]()
*duikt wegghhhghghhhh....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dag lekker hapjequote:Op woensdag 21 februari 2024 21:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Waarom zet je pics in 489 spoilers.
Een obsessie valt onder DSM IVquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik wel heb een obsessie voor donker haar bij vrouwen.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:30 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Een obsessie valt onder DSM IV
Om SemperLibertas niet tegen het hoofd te stoten, nosyquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Waarom zet je pics in 489 spoilers.
Dat hoofd is van beton hoor, no worriesquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Om SemperLibertas niet tegen het hoofd te stoten, nosy
1 is niet genoeg?quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Om SemperLibertas niet tegen het hoofd te stoten, nosy
Ik denk wel aan jequote:Op woensdag 21 februari 2024 21:33 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Dat hoofd is van beton hoor, no worries
Stevige nek dan ook denk ik?quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:33 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Dat hoofd is van beton hoor, no worries
Buigbaar metaalquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Stevige nek dan ook denk ik?
Pfoe, dan moet ik nog maar van mn 40e levensjaar genieten zo lang het duurtquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:23 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Na je 40e is het op weg naar het einde en hopelijk een beetje zonder hobbels.
Dit gold dan wrs voor mannen hequote:Op woensdag 21 februari 2024 22:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Pfoe, dan moet ik nog maar van mn 40e levensjaar genieten zo lang het duurt
Och dat is niet zo lastigquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Dit gold dan wrs voor mannen he![]()
Vrouwen hebben een langere levensverwachting![]()
Dus je hebt nog een paar jaar extra!
Hangt er denk ik vanaf hoe je van het leven wil genieten?quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och dat is niet zo lastig
Ik merk er nog niks vanquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]pas over 3 jaar begint de aftakeling!
Misschien ben je al dement, vergeet je gewoon allesquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik merk er nog niks van
Zie je, toch weer een ander perspectiefquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]pas over 3 jaar begint de aftakeling!
Och dat zou goed kunnenquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien ben je al dement, vergeet je gewoon alles
GENIETENquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gisteren!quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och dat zou goed kunnen
Wanneer kwam je ook alweer?
Gezellig in de tuin met de vogeltjes.quote:
Lekkerquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gezellig in de tuin met de vogeltjes.
Vandaag even in de zon gezeten, maar zelfs onder een dekentje was het me nog wat te koud. Maar de lente is in aantocht!
Oeh wow! Je hebt met de stopwatch ernaast gezeten!quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:26 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
LekkerIk heb een rode specht gezien in de tuin van de buurman
Het weer is echt helemaal niks, flink koud. Gisteren was het echt even lekker af en toe met bij elkaar 34 seconde zon
Elke seconde weer gevierdquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh wow! Je hebt met de stopwatch ernaast gezeten!![]()
![]()
Was wel lekker he, eventjes die zon zien...Wist al niet eens meer wie hij was
quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:29 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Elke seconde weer gevierd
Moest even zoeken, maar denk dat de rode de bonte specht is? Die hebben mn ouders ook soms in de tuin!quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:26 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
LekkerIk heb een rode specht gezien in de tuin van de buurman
Het weer is echt helemaal niks, flink koud. Gisteren was het echt even lekker af en toe met bij elkaar 34 seconde zon
Welke zon?!quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gezellig in de tuin met de vogeltjes.
Vandaag even in de zon gezeten, maar zelfs onder een dekentje was het me nog wat te koud. Maar de lente is in aantocht!
Ik was ook geschokt. Vandaag weer gewoon regen, lekker vertrouwdquote:
LoLkequote:
Nathalie Portman, Ana de Armas, Eva Green en die geile rooie uit de Heksnkaas reclame. Niet perse in die volgorde, maar dit was het lijstje dat ik voorlas aan @Lenny77 .quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:01 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Gewoon publiekelijk hoor, ik heb zelf geen leven dus ik moet me toch even bezig houden met dat van een ander.quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:37 schreef LordofLeaves het volgende:
@:Lenny77 zei het al; er word over mij gepraat hier.Slecht hoor @:Sally en @:Monsterkoekie .
Mijn types zijn inderdaad blond en rood.Maar Emma Watson ligt niet echt in mijn straatje, denk dat @:Sally haar eerder een tik zou willen geven.
En voor allen heb je toestemmingquote:Op donderdag 22 februari 2024 09:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nathalie Portman, Ana de Armas, Eva Green en die geile rooie uit de Heksnkaas reclame. Niet perse in die volgorde, maar dit was het lijstje dat ik voorlas aan @:Lenny77 .
Rooie uit de heksenkaas reclame?quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nathalie Portman, Ana de Armas, Eva Green en die geile rooie uit de Heksnkaas reclame. Niet perse in die volgorde, maar dit was het lijstje dat ik voorlas aan @:Lenny77 .
Die nep Nicole Kidmanquote:Op donderdag 22 februari 2024 09:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Rooie uit de heksenkaas reclame?
quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Gewoon publiekelijk hoor, ik heb zelf geen leven dus ik moet me toch even bezig houden met dat van een ander.
En jou favo; Margot Robbie!quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:42 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En voor allen heb je toestemming
Jolijn Henneman ofzoiets.quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Rooie uit de heksenkaas reclame?
Tsssss... dan ben jij de neppe... ach laat ook maar.quote:
Famous last wordsquote:Op donderdag 22 februari 2024 09:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
[..]
En jou favo; Margot Robbie!
[..]
Jolijn Henneman ofzoiets.
[..]
Tsssss... dan ben jij de neppe... ach laat ook maar.
Kuukskequote:Op donderdag 22 februari 2024 09:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
Hey stiggy ❤
Zo ik ga hondjes wandelen tot straks
Echt welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |