Voor mezelf sprekend, heb ik op haar gestemd omdat ze voor reuring zorgt. Niet omdat ik het nou zo met haar eens ben of haar een geweldig persoon vind. Maar 't moet wel een beetje een uitdaging blijven voor anderen, anders wordt het ook maar een theekransje. Ik wil tactische spelletjes, manipulatie en samenzweringen. Ik wil drama en ruzies. A la DGK het liefst. Anders is het geen reet aan. Maar op het einde van de 3 maanden zou ik niet op haar stemmen. Dan gun ik het een meer integer persoon.quote:Op maandag 19 februari 2024 23:16 schreef Hoylei het volgende:
Ik snap niet waarom Ashley zo populair is...
En bij al dat gezeur van die groep over dat "plan" van dat andere team zit ik elke keer maar naar de TV te schreeuwen "wie hadden ze dan moeten nomineren!!!", want dat hoor ik niet. Ze vinden Ashley niet leuk (terecht imo) dus zetten ze haar er op...
Ik vind t nog niet echt leuke mensen tot dusverre. Mis Jason (of een persoon als Jason!)
Jason speelde het doordacht en tactisch. Jason was een heer in het spel.quote:Op maandag 19 februari 2024 23:16 schreef Hoylei het volgende:
Ik snap niet waarom Ashley zo populair is...
En bij al dat gezeur van die groep over dat "plan" van dat andere team zit ik elke keer maar naar de TV te schreeuwen "wie hadden ze dan moeten nomineren!!!", want dat hoor ik niet. Ze vinden Ashley niet leuk (terecht imo) dus zetten ze haar er op...
Ik vind t nog niet echt leuke mensen tot dusverre. Mis Jason (of een persoon als Jason!)
Wat een emotie hè. Maar het is ook niet niks natuurlijk, als je het zelf zo zwaar hebt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |