quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig is dat haar enige minpuntquote:
Ja, donderdag. Maar kan zijn dat we hem al eerder kunnen spotten.quote:
Als ie nou even een omschrijving geeft, kunnen we ergens mee werken.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, donderdag. Maar kan zijn dat we hem al eerder kunnen spotten.
Frisdrank GENOTquote:Op maandag 19 februari 2024 19:35 schreef Sapstengel het volgende:
Dat is wel een lekkere zoete witte wijn, leek iig een Tokaji Aszu.
Best wel jaquote:Op maandag 19 februari 2024 19:36 schreef MizzezAmy het volgende:
Zij heeft zich warm aangekleed in vergelijking met hem.
Ik neem aan dat we hem gelijk herkennen!quote:Op maandag 19 februari 2024 19:36 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Als ie nou even een omschrijving geeft, kunnen we ergens mee werken.
Een beetjequote:Op maandag 19 februari 2024 19:39 schreef Sapstengel het volgende:
Draagt hij makeup of lijkt het zo.
Blijft lastig puur op uiterlijk.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik neem aan dat we hem gelijk herkennen!
Past ie wel indd. Lekker make-uppen met de girlssssquote:Op maandag 19 februari 2024 19:39 schreef DKUp het volgende:
Heel erg haai
Ik dacht dat hij bij de ICI Paris XL of Douglass stond
Ik vind het ook wel fijn als de date lekker ruikt. Maar probeer dat onopvallend uit te vinden tijdens de 3 zoenenquote:
Of hij gniffelt in zijn vuistje en lacht ons uitquote:Op maandag 19 februari 2024 19:36 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Als ie nou even een omschrijving geeft, kunnen we ergens mee werken.
Doet helemaal niet meequote:Op maandag 19 februari 2024 19:41 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Of hij gniffelt in zijn vuistje en lacht ons uit
Een lekker luchtje op is altijd goed jaquote:Op maandag 19 februari 2024 19:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel fijn als de date lekker ruikt. Maar probeer dat onopvallend uit te vinden tijdens de 3 zoenen
Dan vergeet je de pirouettequote:Op maandag 19 februari 2024 19:41 schreef Gibson88 het volgende:
Panty en een topje onder je normale klerenOke dit is weeeeer iets nieuw
quote:Op maandag 19 februari 2024 19:43 schreef Mortaxx het volgende:
Wel goed dat die in het Westland woont. Geen asielzoekers die hem lastig vallen daar
Hij kan wel elk moment gaan zingen en dansen ja.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:42 schreef Mortaxx het volgende:
Viking vragen en dan die Bollywooddwarrel krijgen
quote:Op maandag 19 februari 2024 19:43 schreef Gibson88 het volgende:
De haaien passen wel goed bij elkaar vind ik.
quote:Op maandag 19 februari 2024 19:43 schreef Joop_W het volgende:
Deze twee haais zijn wel type matig ge matcht in ieder geval.
Maar op zich wel mooi. Maar misschien komt dat door zijn oogschaduw en mascara dat ze zo oplichtenquote:
We hebben ene theorie dat Cherry ons in de maling heeft genomen en helemaal niet bij FD is geweestquote:
quote:
Waarom niet?quote:Op maandag 19 februari 2024 19:52 schreef Gibson88 het volgende:
Ah nee die kale is dus Cherry in ieder geval niet.
Wel een Fok!-esque uitstraling.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:52 schreef Gibson88 het volgende:
Haha nee, Cherry heeft (iig vorig jaar nog) donkerbruin haarquote:Op maandag 19 februari 2024 19:52 schreef Gibson88 het volgende:
Dat doen we toch nooit hier?!quote:Op maandag 19 februari 2024 19:53 schreef Gibson88 het volgende:
Moeten trouwens nu wel een beetje op onze woorden gaan passen en niet op iedereen fulmineren
Ik had de memo gemist dat er een van ons mee doet.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:53 schreef Gibson88 het volgende:
Moeten trouwens nu wel een beetje op onze woorden gaan passen en niet op iedereen fulmineren
quote:Op maandag 19 februari 2024 19:53 schreef Gibson88 het volgende:
Tja dat gaat de afgelopen jaren al heel goed.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:53 schreef Gibson88 het volgende:
Alleen nog maar de vrouwen afkraken. En haais. En kale, blonde, grijze of ginger mannen, en hele dunne mannenquote:Op maandag 19 februari 2024 19:53 schreef Gibson88 het volgende:
cherry is gewoon de 20U datequote:Op maandag 19 februari 2024 19:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Alleen nog maar de vrouwen afkraken. En haais. En kale, blonde, grijze of ginger mannen, en hele dunne mannenja, ik denk dat we Cherry wel gaan herkennen.
Een dikke krullenbol?quote:Op maandag 19 februari 2024 19:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Alleen nog maar de vrouwen afkraken. En haais. En kale, blonde, grijze of ginger mannen, en hele dunne mannenja, ik denk dat we Cherry wel gaan herkennen.
Neuh, nooitquote:
Donderdagquote:Op maandag 19 februari 2024 19:54 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik had de memo gemist dat er een van ons mee doet.
Helaas is het doek voor FD gevallen volgens mij, komt geen nieuw seizoen voor wa tik begrepen cq gehoord hebquote:Op maandag 19 februari 2024 19:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
Cherrycoke is de eerste waar ik alleen maar positied commentaar op ga geven
Moeten vaker fokkers meedoen.
Waarschuw even voor het geval dat.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zij/haar is ditquote:Op maandag 19 februari 2024 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
dit meisje kan beter eerst aan henzelf werken
Geen krullen dacht ik, ook niet superdik hoor, wat stevig en iets van 2 meter lang als ik het goed onthouden heb.quote:
Heeft het alle schijn van, m.a.w. ja, helemaal mee eens.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
dit meisje kan beter eerst aan henzelf werken
Iets voor bipolaire depressieve meisjes met zelfmoordneigingen en eventueel anorexia.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
Ukelele is ook wel een hype blijkbaar
Ze wil zich niet vastleggen?quote:Op maandag 19 februari 2024 19:58 schreef Joop_W het volgende:
Wil queer zeggen dat ze er een beetje tussenin zit qua waar ze op valt?
Oke, dankjewel, ben ik weer bij.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:00 schreef DKUp het volgende:
Queer is een overkoepelend begrip voor onder andere homoseksuele, biseksuele, panseksuele, transgender, intersekse en non-binaire/genderqueer mensen. De term wordt meestal gebruikt om uit te leggen dat iemand zich niet thuisvoelt binnen de hetero- en gendernormen en zogeheten 'hokjes' in twijfel trekt. Queer kan daarnaast verwijzen naar een politieke beweging die racisme, seksisme, heteronormativiteit en kapitalisme bestrijdt.
Uitleg voor de mensen.
Ik heb het over de ukelele meisjes in het algemeen.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat heeft deze sowieso niet. Maar houd wel van een beetje chubby.
Hij vond het een hok met mooie ogen.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:02 schreef Gibson88 het volgende:
Voor mij mist er toch iets.. een piemel misschien?!
Hij zag in ieder geval iets moois, laten we het daar op houdenquote:Op maandag 19 februari 2024 20:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hij vond het een hok met mooie ogen.
Adem in adem uit Sapmans, komt allemaal goedquote:Op maandag 19 februari 2024 20:02 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben ook net 38 geworden, komt wel erg dichtbij.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 19 februari 2024 20:02 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben ook net 38 geworden, komt wel erg dichtbij.
Ja vind ik ook, komt ook leuk en positief over.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:04 schreef Bugno3 het volgende:
Die linker haai is wel heel vriendelijk. Leuke gozert op zich.
Ja eens, toffe gast wel. Zou er prima een pilsje mee kunnen doenquote:Op maandag 19 februari 2024 20:04 schreef Bugno3 het volgende:
Die linker haai is wel heel vriendelijk. Leuke gozert op zich.
Was.quote:
Meer consistente baardgroei dan ik heb in ieder gevalquote:Op maandag 19 februari 2024 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
Had transgender niet gedacht bij deze.
vind het ook wel een rare. Dan wordt je man en blijf je zo verwijfdquote:Op maandag 19 februari 2024 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
Had transgender niet gedacht bij deze.
Ik ook niet, inderdaad respect !quote:Op maandag 19 februari 2024 20:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Was.
Ik had het niet gezien. Respect.
Die snap ik inderdaad wel.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:07 schreef NoCigar het volgende:
Doet me aan Raven v Dorst denken, weet niet waarom.
Ligt er een kaart op de tafel?quote:Op maandag 19 februari 2024 20:07 schreef Mortaxx het volgende:
dit was een kaartje toch mag ik hopen. Wat een kutvraag en dan ook nog zo raar gevraagd
Ja dat is het denk ik, de meeste proberen juist heel mannelijk te zijn en dan valt het op ofzo. Ik dacht dit is gewoon een verwijfde homo.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vind het ook wel een rare. Dan wordt je man en blijf je zo verwijfd
Ik vind moeilijke eters echt een no go. Vreselijk infantiel.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:09 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik knap soms wat af op moeilijke eters, lekker oppervlakkig
Ja mee eens, van die mensen die in elk restaurant alleen maar spare ribs bestellen want iets anders lusten ze niet.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:09 schreef MizzezAmy het volgende:
quote:Op maandag 19 februari 2024 20:09 schreef MizzezAmy het volgende:
Wat Bugno zegtquote:Op maandag 19 februari 2024 20:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik vind moeilijke eters echt een no go. Vreselijk infantiel.
Ja, eens. Maar ik denk dat het misschien ook wel makkelijk zeggen is, omdat ik zelf bijna alles lust.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik vind moeilijke eters echt een no go. Vreselijk infantiel.
Hij lijkt er goed op te gaan. Dus het werkt wel.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:12 schreef Gibson88 het volgende:
Ja Tyler is nog wel heel vrouwelijk in zijn doen en laten, maar helemaal prima
Gun het ze beiden van harte, leuke match en vind ze oprecht goed bij elkaar passen.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:12 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Hij lijkt er goed op te gaan. Dus het werkt wel.
Een parasietquote:Op maandag 19 februari 2024 20:13 schreef NoCigar het volgende:
'Ik heb mijn moeder verloren aan een vlinder.'
Oh nee, iets anders…
Was op zich ook wel een prima gast. Iets stiller, maar niet raar.quote:
Niet raar? Ok.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Was op zich ook wel een prima gast. Iets stiller, maar niet raar.
Kut en kutterquote:Op maandag 19 februari 2024 20:16 schreef NoCigar het volgende:
Nice. Wat zijn de pronouns van Friekje en Estien?
seks/loosquote:Op maandag 19 februari 2024 20:16 schreef NoCigar het volgende:
Nice. Wat zijn de pronouns van Friekje en Estien?
Ik kan zowel S10 als Froukje erg goed hebben. Productioneel altijd goed in elkaar, tekstueel prima en soms gewoon sterk.quote:
Linkse kutwijvenquote:Op maandag 19 februari 2024 20:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik kan zowel S10 als Froukje erg goed hebben. Productioneel altijd goed in elkaar, tekstueel prima en soms gewoon sterk.
volgen op tiktok, een bereal gemaakt. Nou wat een lolquote:Op maandag 19 februari 2024 20:18 schreef RipCity het volgende:
Teleurstellend van die 2 lesbo's weer
Be real. Iets dat je eruit ziet zoals je bent ofzo? Ik denk die app dat je een seintje krijgt en op dat moment een foto moet maken en posten, zoals je er op dat moment uitziet. Als een soort tegenhanger van alle gefilterde insta pics.quote:
Nog nooit van gehoord, maar opzich grappig idee.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Be real. Iets dat je eruit ziet zoals je bent ofzo? Ik denk die app dat je een seintje krijgt en op dat moment een foto moet maken en posten, zoals je er op dat moment uitziet. Als een soort tegenhanger van alle gefilterde insta pics.
En je moet een foto maken van 2 kanten. Dus van je gezicht en hij maakt dan ook een foto van de voorkant dus van waar je op dat moment bent. (familie heeft het, niet ikquote:Op maandag 19 februari 2024 20:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Be real. Iets dat je eruit ziet zoals je bent ofzo? Ik denk die app dat je een seintje krijgt en op dat moment een foto moet maken en posten, zoals je er op dat moment uitziet. Als een soort tegenhanger van alle gefilterde insta pics.
Kan nog steedsquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik dacht hij komt voor een man, tot ik haar aan de bar zag zitten.
Huh? Hoe? Jeetje wat een naam zeg.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:32 schreef NoCigar het volgende:
'WAT EEN BELACHELIJKE NAAM ROTSAN SORRY DAT IK HET ZEG'
Het zal mij een rotsorg zijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:32 schreef NoCigar het volgende:
'WAT EEN BELACHELIJKE NAAM ROTSAN SORRY DAT IK HET ZEG'
Soort Mart Smeets.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:36 schreef NoCigar het volgende:
Je moet nietzo uit je nek kletsen, zuiplap.
Met alle wijnstreken die er zijn is 'Een Franse wijn' wel erg algemeen inderdaadquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:35 schreef Joop_W het volgende:
Een Franse wijn, lekker specifiek.
Net als een Italiaanse. Man man man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |