Ik zou hierom dus gewoon de relatie verbrekenquote:Op maandag 19 februari 2024 17:37 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga de rest van de salsa verde shrimp maar opeten in een wrap denk ik. Mijn vriend vond het ook al niets (ik kook nogal vaak voor de kat z’n viool hier
), dus ik heb sowieso nog wel wat salsa over. Gelukkig ligt er ook nog een zak tortilla chips in de kast
.
Ah tof! En hoe is het buikspek erin?quote:Op maandag 19 februari 2024 18:34 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Het was echt heel lekker. Geserveerd met een limoen koriander rijst.
Het is een soort spinazie alla crème, maar dan heel anders, veel smaakvoller.
Ja, super superlekker ditquote:Op maandag 19 februari 2024 15:53 schreef Molo het volgende:
Vanavond aubergine en orzo rommelbak
https://www.servingdumpli(...)plant-parmesan-orzo/
Voor dochter pasta want die gruwelt hiervan
Oh dat klinkt enorm lekker, voor over paar maandjes in de lente/zomer hierquote:Op maandag 19 februari 2024 20:07 schreef Smart_ass het volgende:
Ik twijfel nog of ik straks white cheddar mac&cheese of boerenkool ga maken. Eigenlijk wel zin in boerenkool, maar ben bang dat ik daar als enige blij van word.
Had gisteren trouwens brazilian lemonade gemaakt. Kende het niet maar vond t heel lekker! Volgende keer doe ik er wel de helft minder suiker in denk ik. Voor de geïnteresseerden:
https://gingerwithspice.com/brazilian-lemonade-recipe-limeade/
Ik heb weleens Almhof Hoekje pistachequote:Op maandag 19 februari 2024 21:36 schreef Karzai het volgende:
Nieuw toetje, wel lekker
[ afbeelding ]
Oh dat biedt hoop. Gek op pistache en ik had laatst die variant van Danio maar die heb ik na één hap in het ronde archief gegooid. Wat een smerig nepspul is datquote:Op maandag 19 februari 2024 21:36 schreef Karzai het volgende:
Nieuw toetje, wel lekker
[ afbeelding ]
Op Sicilië heb ik werkelijk waar echt vanalles met pistache gegeten en ook gedronkenquote:Op maandag 19 februari 2024 22:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dat biedt hoop. Gek op pistache en ik had laatst die variant van Danio maar die heb ik na één hap in het ronde archief gegooid. Wat een smerig nepspul is dat
Ja Sicilië staat nog op de lijst van 'te bezoeken' bestemmingenquote:Op maandag 19 februari 2024 22:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Op Sicilië heb ik werkelijk waar echt vanalles met pistache gegeten en ook gedronken![]()
Is echt hét eiland om pistache te eten
Die is zeker lekkerquote:Op maandag 19 februari 2024 21:36 schreef Karzai het volgende:
Nieuw toetje, wel lekker
[ afbeelding ]
White mac & cheese klinkt ook goed. Anders vandaag het een, morgen het andere.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:07 schreef Smart_ass het volgende:
Ik twijfel nog of ik straks white cheddar mac&cheese of boerenkool ga maken. Eigenlijk wel zin in boerenkool, maar ben bang dat ik daar als enige blij van word.
Had gisteren trouwens brazilian lemonade gemaakt. Kende het niet maar vond t heel lekker! Volgende keer doe ik er wel de helft minder suiker in denk ik. Voor de geïnteresseerden:
https://gingerwithspice.com/brazilian-lemonade-recipe-limeade/
Ik heb al heel lang niets met pistachesmaak meer op, maar ik had altijd moeite met het verband leggen tussen de smaak van pistachenoten en pistachesmaak dingen. Ik proefde het gewoon nooit eigenlijk, maar misschien ligt dat aan mij. Heb trouwens hetzelfde met veel dingen met kersensmaak.quote:Op maandag 19 februari 2024 22:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dat biedt hoop. Gek op pistache en ik had laatst die variant van Danio maar die heb ik na één hap in het ronde archief gegooid. Wat een smerig nepspul is dat
Zit vaak bizar weinig in, want dure ingrediëntenquote:Op maandag 19 februari 2024 23:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang niets met pistachesmaak meer op, maar ik had altijd moeite met het verband leggen tussen de smaak van pistachenoten en pistachesmaak dingen. Ik proefde het gewoon nooit eigenlijk, maar misschien ligt dat aan mij. Heb trouwens hetzelfde met veel dingen met kersensmaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |