Z'n grootste individuele succes toch op z'n 26e behaald. Daar is niets geks aan.quote:
Klopt, maar toch altijd het gevoel gehad dat er meer in had gezeten als ze in zijn tienerjaren iets voorzichtiger waren geweest.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Z'n grootste individuele succes toch op z'n 26e behaald. Daar is niets geks aan.
Had wel veel pech met fietsongelukken enzo daarna.
quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Z'n grootste individuele succes toch op z'n 26e behaald. Daar is niets geks aan.
Had wel veel pech met fietsongelukken enzo daarna. En door oa die val in het Olympisch Stadion lijkt het toch een net-niet carrière.
Ik was bij die val. Je kon bijna de schokgolf voelen die door het stadion ging. Echt zonde van een mooie rit.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Had wel veel pech met fietsongelukken enzo daarna. En door oa die val in het Olympisch Stadion lijkt het toch een net-niet carrière.
Waarom was dat onzeker?quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:38 schreef hhh38 het volgende:
Lollobrigida doet wel gewoon mee aan het WK Allround, dat is mooi.
Ook wel een outsider voor het podium.
Bai Baiquote:
Omdat ze wk afstanden niet meedeedquote:
Dat was omdat ze niet steeds zo ver van huis wilde zijn. Inzell is gewoon in de buurt natuurlijkquote:
Ze was al in Noord-Amerika, maar het was te lang achter elkaar volgens mij. Ik dacht alsnog dat ze misschien haar seizoen zou beëindigenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat was omdat ze niet steeds zo ver van huis wilde zijn. Inzell is gewoon in de buurt natuurlijk
Ze had de afgelopen weken niet teveel getraind. Ze zei dat het schaatsen gemakkelijker ging.quote:
quote:"Natuurlijk had ik wel een beetje wat gedaan. Maar als je heel weinig doet, kom je juist in vorm", lachte ze. "Dat merkte ik afgelopen week al met trainen. Schaatsen ging hartstikke goed. Ik reed hartstikke lekker. In Leeuwarden ligt ook altijd een goede ijsvloer, dus dit was wel prima."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |