Vulgaire beledigingen helaas niet.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:40 schreef potjecreme het volgende:
Een grap of een grol is toegestaan volgens de pointer.
Is dit serieus een regel? Waarom? Als ik vragen mag?quote:Op maandag 19 februari 2024 13:23 schreef Tijger_m het volgende:
[modbreak]Dames en heren, het blijft niet toegestaan om namen van politici te verbasteren. Ook Milders is niet toegestaan. We trekken een lijn hierin, geen Milders, geen Greet, geen Timmerfrans etc.[/modbreak]
Deze discussie hoort niet in het topic maar, vooruit, Danny heeft dat in de policy opgenomen omdat er teveel klachten over kwamen. Wij handhaven dat en dan moeten we dat gewoon consequent doen.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:11 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Is dit serieus een regel? Waarom? Als ik vragen mag?
Ja, niet dat ik er behoefte aan heb, maar het is toch gewoon een vorm van satire? Of is dat in het verleden enorm uit de hand gelopen of zo?
Dank! Ik wist niet dat de regels hier zo strikt waren.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Deze discussie hoort niet in het topic maar, vooruit, Danny heeft dat in de policy opgenomen omdat er teveel klachten over kwamen. Wij handhaven dat en dan moeten we dat gewoon consequent doen.
Inderdaad, in de tijd van Kok alquote:Op maandag 19 februari 2024 14:11 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Is dit serieus een regel? Waarom? Als ik vragen mag?
Ja, niet dat ik er behoefte aan heb, maar het is toch gewoon een vorm van satire? Of is dat in het verleden enorm uit de hand gelopen of zo?
Ik blijf het een onzinnig fenomeen vinden, dwangsommen voor overheidsinstanties. Uiteindelijk is het gewoon een boete voor rekening van de belastingbetaler, al is het de gemeente Westerwolde verder wel gegund.quote:15.000 euro per dag moet het COA vanaf morgen aan de gemeente Westerwolde betalen, omdat er structureel meer dan tweeduizend asielzoekers in Ter Apel verblijven. Het lukt niet elders extra opvang te vinden, maar „we laten geen mensen buiten liggen”.
Een gotspe dat er überhaupt dwangsommen verbeurd worden door een overheidsorganisatie. Een dwangsom is geen keuze maar een prikkel tot nakoming.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik blijf het een onzinnig fenomeen vinden, dwangsommen voor overheidsinstanties. Uiteindelijk is het gewoon een boete voor rekening van de belastingbetaler, al is het de gemeente Westerwolde verder wel gegund.
Roerend in een grote pan. Wat het was? 'Sterk en sociaal'.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:53 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Inderdaad, in de tijd van Kok al
Dat is het makkelijke als iemand anders jouw dwangsommen betaalt hè. Geeft nou niet echt 'dwang' om je aan de regels te houden.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Een gotspe dat er überhaupt dwangsommen verbeurd worden door een overheidsorganisatie. Een dwangsom is geen keuze maar een prikkel tot nakoming.
Dit is nou onrechtstatelijk
Hier wel: NWS / [NWS] / [POL] Cartoons #4quote:Op maandag 19 februari 2024 15:07 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Roerend in een grote pan. Wat het was? 'Sterk en sociaal'.
Ik kan de spotprent niet vinden, maar ik vermoed dat die hier ook niet mag, omdat die een naamgrap bevat.
Probleem is dat het totaal niet werkt voor overheidsorganisaties. Het enige gevolg is dat de begroting wordt gekort en de dienstverlening voor de burger daarmee verslechtert. Die boete voor de Belastingdienst laatst was helemaal het toppunt van gekkigheid.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Een gotspe dat er überhaupt dwangsommen verbeurd worden door een overheidsorganisatie. Een dwangsom is geen keuze maar een prikkel tot nakoming.
Dit is nou onrechtstatelijk
Het zou überhaupt niet nodig moeten zijn. Het zou volkomen vanzelfsprekend moeten zijn dat de overheid zich aan de wet en al helemaal aan uitspraken van de rechter houdt.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Probleem is dat het totaal niet werkt voor overheidsorganisaties. Het enige gevolg is dat de begroting wordt gekort en de dienstverlening voor de burger daarmee verslechtert. Die boete voor de Belastingdienst laatst was helemaal het toppunt van gekkigheid.
En hoe had het COA dat dan voor elkaar moeten krijgen?quote:Op maandag 19 februari 2024 15:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het zou überhaupt niet nodig moeten zijn. Het zou volkomen vanzelfsprekend moeten zijn dat de overheid zich aan de wet en al helemaal aan uitspraken van de rechter houdt.
Uiteraard. Maar ja. Wat als ze het gewoon weigeren? Of het wordt ze onmogelijk gemaakt hun taak fatsoenlijk uit te voeren?quote:Op maandag 19 februari 2024 15:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het zou überhaupt niet nodig moeten zijn. Het zou volkomen vanzelfsprekend moeten zijn dat de overheid zich aan de wet en al helemaal aan uitspraken van de rechter houdt.
Nou ja, hier heeft het nog enigszins nut omdat het van een centrale naar een decentrale overheid vloeit. Die met die centen daadwerkelijk iets kan (hoop ik). Als het echt dozenschuiven is, dan is het een lachertje, helemaal omdat het toch niemands centen zijn dus who the fuck cares.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:03 schreef Janneke141 het volgende:
Ik blijf het een onzinnig fenomeen vinden, dwangsommen voor overheidsinstanties. Uiteindelijk is het gewoon een boete voor rekening van de belastingbetaler, al is het de gemeente Westerwolde verder wel gegund.
Ik ben het eens met deze tweetquote:Op maandag 19 februari 2024 17:24 schreef Perrin het volgende:
Yup. Treurig dat zoveel landgenoten voor deze rattenvangers vallen.
[x]https://twitter.com/woukevscherrenb/status/1759592202563375370[/x]
Vind ik heel ver gaan dit. Zou ik ook niet doen als ik de leider was van een Europese commissie die alle kikkers in de kruiwagen wil houdenquote:Op maandag 19 februari 2024 17:24 schreef Perrin het volgende:
Nou ja, een paar jaar geleden zou iedereen nog instemmend geknikt hebben. Want ja, logisch toch? Maar inmiddels is politiek Nederland wel hard een andere kant opgegaan. Dus wat mij betreft is Von der Leyen niet extreem hier, maar Nederland.quote:Op maandag 19 februari 2024 17:24 schreef Perrin het volgende:
Als de geschiedenis iets heeft geleerd is dat je populisten en fascisten niet met zijden handschoentjes moet aanpakken. Al helemaal niet als ze gesponsord worden door vijandige mogendheden.quote:Op maandag 19 februari 2024 17:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vind ik heel ver gaan dit. Zou ik ook niet doen als ik de leider was van een Europese commissie die alle kikkers in de kruiwagen wil houden
Vriend van Poetin, vind ik te ver gaan. Waarom zou je dat stellen, omdat Wilders en wat pvv'ers een jaar of 8 geleden een keer langs zijn geweest?quote:Op maandag 19 februari 2024 17:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als de geschiedenis iets heeft geleerd is dat je populisten en fascisten niet met zijden handschoentjes moet aanpakken. Al helemaal niet als ze gesponsord worden door vijandige mogendheden.
Klopt, de belastingbetaler draait op voor de kosten. Die heeft dus reden te meer om geen debielen te kiezen. Het volk is de collectieve soeverein, daar hoort ook verantwoordlijkheid bij.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Probleem is dat het totaal niet werkt voor overheidsorganisaties. Het enige gevolg is dat de begroting wordt gekort en de dienstverlening voor de burger daarmee verslechtert. Die boete voor de Belastingdienst laatst was helemaal het toppunt van gekkigheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |