misschien eerst gewoon eens kijken wat ze daadwerkelijk kunnen?quote:Op maandag 19 februari 2024 18:12 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Daar dacht ik gisteren ook aan. Mooi ook hoe het applaus van de tribunes rolde.
Chef ga je nog een keer die posts over Forbs aanleveren of ga je gewoon verder met zuigen?quote:Op maandag 19 februari 2024 18:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me eerder dat je gisteren een puntje teveel hebt gekregen
Jij dagelijks dus dan valt dat van hem best wel mee.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me eerder dat je gisteren een puntje teveel hebt gekregen
Inderdaad. Ik zal Jan geen narcist noemen, maar Jan had de veiligheid van commentaar aan de zijlijn al snel gevonden. Overschatte voetballer en trainer. Het is allemaal net wat teveel blabla en te weinig wol.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit dus. De zogenaamde echte Ajacieden zijn zo opportunistisch als de pest. Van Halst had gruwelijk veel geluk om als coach van Ajax met een unieke lichting te mogen werken.
Jullie drinken hetzelfde?quote:Op maandag 19 februari 2024 19:01 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zal Jan geen narcist noemen, maar Jan had de veiligheid van commentaar aan de zijlijn al snel gevonden. Overschatte voetballer en trainer. Het is allemaal net wat teveel blabla en te weinig wol.
Een Foppe de Haan is misschien wat meer een typetje dan Van het Schip, maar beide zijn wel van de prestaties zonder dat ze die echt zelf gaan lopen opeisen. Niet al te uitbundige fixers.
Paar jaren Van 't Schip en hopen dat ze in de Premier League wat minder denken weer een potentiële goeroe op het oog hebben.
vandaag al veel gedronken zeker?quote:Op maandag 19 februari 2024 19:06 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ja, iets beters dan jij met je plaats 18.
die gast heeft 0 inhoud dus ik vermoed van nietquote:Op maandag 19 februari 2024 18:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Chef ga je nog een keer die posts over Forbs aanleveren of ga je gewoon verder met zuigen?
Ja.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Chef ga je nog een keer die posts over Forbs aanleveren of ga je gewoon verder met zuigen?
Koffie vooralquote:Op maandag 19 februari 2024 19:13 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
vandaag al veel gedronken zeker?
Jullie hebben ook altijd wel wat te neuzelen he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 februari 2024 19:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Jullie hebben ook altijd wel wat te neuzelen he?
Normaal gesproken zijn dat niet wedstrijden die je hoeft te verliezen in de laatste minuut.het is gewoon pech dat aantal puntenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal de schuld van de KNVB. Hoe durven ze een wedstrijd tegen de halve bekerfinalist in te roosteren tussen 2 Europese duels in.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is gewoon pech dat aantal punten
quote:Op zondag 18 februari 2024 11:56 schreef FireFox1 het volgende:
Misschien een lastige vraag maar, welke speler droeg voor het laatst het iconische nummer 14 bij Ajax voordat het in de ban werd gedaan?
Özbilizquote:Op maandag 19 februari 2024 21:18 schreef FireFox1 het volgende:
Weet iemand hier deze vraag wel?
[..]
Roger speelde er mee tot het bekend werd, daarna was er toch nog een een die er mee het veld op kwam.quote:
cruijffquote:Op maandag 19 februari 2024 21:18 schreef FireFox1 het volgende:
Weet iemand hier deze vraag wel?
[..]
Volgens mijn bronnen droeg Roger als laatste 14quote:Op maandag 19 februari 2024 21:24 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Roger speelde er mee tot het bekend werd, daarna was er toch nog een een die er mee het veld op kwam.
https://www.ad.nl/nederla(...)4-bij-ajax~a7896c6c/
Aankopen 2024quote:Op maandag 19 februari 2024 21:15 schreef Sebbeszweet het volgende:
Ajax onwaardig
Gorter
Medic
Martha
Avilla
Gaai
Gooijer
Rensch
Taylor
Sutalo
Sosa
Milautadze