Ik ook niet hoor... kijk hooguit wat series en detectives... op npo enzquote:Op maandag 19 februari 2024 18:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog nooit naar gekeken![]()
Ja ben benieuwd of ze er een fatsoenlijke pizza krijgen
In het huis ook ... dus het komt nu wel heel dichtbij.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:35 schreef Jockari het volgende:
Ik ga een pizzatje halen bij de pizza hut.
Tot seffens. Alhoewel, hier bij de pizza hut ben je direct een uur kwijt...
Ook al op?quote:
Als het maat smaaktequote:Op maandag 19 februari 2024 19:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
En intussen ook al op. Trok op nix. Maar weeral gegeten.
O betekend ik trok op nix dat het niet lekker is?quote:
Smaakte naar niks. Maar ja, tis opquote:Op maandag 19 februari 2024 19:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O betekend ik trok op nix dat het niet lekker is?
Heb de streams al weer jit. Zit bondgenoten te kijken.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor... kijk hooguit wat series en detectives... op npo enz
Ja ik ook... ze zitten lekker te snaaien en te lebberen...
Volgende keer beterquote:Op maandag 19 februari 2024 19:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
Smaakte naar niks. Maar ja, tis op
Neem ik al jaren rode rijstgist tabletten voorquote:Op maandag 19 februari 2024 20:13 schreef Jockari het volgende:
Morgen langs de dietiste. Cholesterol te hoog.
Ja net... ik wilde even dat pizza gebeuren afkijken..quote:Op maandag 19 februari 2024 19:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb de streams al weer jit. Zit bondgenoten te kijken.
Heb ik al gezien 🤣quote:Op maandag 19 februari 2024 20:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja net... ik wilde even dat pizza gebeuren afkijken..
Ik ga de Bondgenoten nu aanslingeren...
Ooh lang leve de liefde ook al zeker..quote:
O die moet je echt kijken. Der zit weer een raar mens is 🤣🤣🤣quote:Op maandag 19 februari 2024 20:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh lang leve de liefde ook al zeker..![]()
Ik ga weer naar de volgende lijpies kijken...
Ooh die kijk ik dan morgenochtend vroeg alhoewel, ik ben nu wel nieuwsgierig...quote:Op maandag 19 februari 2024 21:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die moet je echt kijken. Der zit weer een raar mens is 🤣🤣🤣
Soms kom je tijd te kort he. Ik was even die serie over patty brard aan het kijken maar ik vind het niets.quote:Op maandag 19 februari 2024 21:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh die kijk ik dan morgenochtend vroeg alhoewel, ik ben nu wel nieuwsgierig...ik wil ook nog effe naar m'n serie op Netflix... druk druk druk..
Ik heb de stream tegen 18.45 uit gezet. En toen ik ze aanzetten kwamen ze net weer binnen.quote:Op maandag 19 februari 2024 21:41 schreef Tuttebolleke het volgende:
Nou dat was wel ff lachen bij bb 😂
Wel ontzettend leuk z’n oven.
In Italië is er ook 1 maar dan 100 jaar oud 😂
Maar ohhh wat kwam de kip met de aardappeltjes er lekker uit !
Wij hebben daar wel een ijzeren plaat voor en heel ander hout.
Nou dan heb je wat leuks gemist want heb echt gelachenquote:Op maandag 19 februari 2024 21:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb de stream tegen 18.45 uit gezet. En toen ik ze aanzetten kwamen ze net weer binnen.
Ik heb wel mee gelezen hier maar niets gelezen waardoor ik hem weer heb aangeslingerd 😉quote:Op maandag 19 februari 2024 22:01 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Nou dan heb je wat leuks gemist want heb echt gelachen
Ik heb niet gelezen ondertussen alleen gekekenquote:Op maandag 19 februari 2024 22:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb wel mee gelezen hier maar niets gelezen waardoor ik hem weer heb aangeslingerd 😉
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |