Ja. En f*ck it.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Heb je EINDELIJK de LAPO, en dan ZO'N TT @:Sally!
Heb je er 1 dan? Kan geritseld wordenquote:Op zondag 18 februari 2024 21:31 schreef MizzezAmy het volgende:
En een plaatje in de OP![]()
Had natuurlijk liever paaseierman gehad, maar ja het is nog geen pasen
Is dat sexy?quote:
*proestquote:Op zondag 18 februari 2024 21:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Heb je er 1 dan? Kan geritseld worden
Nu ben ik de baas
Glimmende, gladde ballen en grote vingers in nauwe gaatjes. Ik reken het goedquote:
Oeh, dat klinkt idd wel een beetje sexy.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:36 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Glimmende, gladde ballen en grote vingers in nauwe gaatjes. Ik reken het goed
Geeft niet, ik help graagquote:Op zondag 18 februari 2024 21:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt idd wel een beetje sexy.
Zo had ik er nog niet bij stilgestaan![]()
Nee, ik heb geen manquote:Op zondag 18 februari 2024 21:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Heb je er 1 dan? Kan geritseld worden
Nu ben ik de baas
Inmiddels uitbreiding gehadquote:Op zondag 18 februari 2024 21:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen man
Haha, ik neem wel genoegen met deze in de OP
Ik zie het. Toch loop ik er nog niet heel erg warm voor, maar misschien ben ik gewoon niet in de juiste stemming. Had al even gezocht, maar kon ook niets beters vinden.quote:
Ach, ik vond de OP wat kaal de laatste tijdquote:Op zondag 18 februari 2024 22:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zie het. Toch loop ik er nog niet heel erg warm voor, maar misschien ben ik gewoon niet in de juiste stemming.
Die tweede heeft al wel flinke inhammenquote:Op zondag 18 februari 2024 22:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach, ik vond de OP wat kaal de laatste tijd
Nu met wat meer (borst)haar![]()
Whehequote:Op zondag 18 februari 2024 22:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die tweede heeft al wel flinke inhammen
Was ook niet direct een waardeoordeel, alleen een observatie. Hij draagt zn inhammen goed. En ook genoeg mannen die er kaal prima uitzien.quote:
Ja, maar jij hebt dan ook benen van staal.quote:Op maandag 19 februari 2024 09:12 schreef Sally het volgende:
Mogguh.![]()
Poeh, merk dat ik lang gestaan heb, gisteren...
Op mn laarsjes, @:LordofLeaves ! Ik hoefde ze nog niet te verkopen
Steely Sallyquote:Op maandag 19 februari 2024 09:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt dan ook benen van staal.
Goedemorgen allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |