Is ook prima ja, maar Grolsch vind ik echt niet lekker.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik verkies toch vaak de Hertog Jan moet ik zeggen.
En ik ben toch een groot fan van de beugelfles.
Dit hebben we helemaal niet besproken.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:58 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind mensen die vinden dat je bier 'x' moet drinken want dat is pas echt bier bijzonder vermoeiond.
Na 3 bier proef je het verschil toch niet meer.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:58 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind mensen die vinden dat je bier 'x' moet drinken want dat is pas echt bier bijzonder vermoeiond.
Het zal mij echt een zorg zijn wat een ander wil drinken.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:58 schreef maxi-mus het volgende:
https://forum.fok.nl/fok/logoutquote:Op zondag 18 februari 2024 14:58 schreef klaasweetalles het volgende:
wat zijn notes
nooit van gehoord
waar kan ik de mijne zien
quote:Op zondag 18 februari 2024 14:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu nog steeds niet
Vanwege de nieuwe lay-out
https://klikhierniet2.jouwweb.nl/quote:Op zondag 18 februari 2024 14:58 schreef klaasweetalles het volgende:
wat zijn notes
nooit van gehoord
waar kan ik de mijne zien
Ja precies. Leven en laten leven.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het zal mij echt een zorg zijn wat een ander wil drinken.
bijna gedrukt....quote:
Lekkerquote:Op zondag 18 februari 2024 14:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja precies. Leven en laten leven.![]()
Ik drink nu lekker een glaasje kraanwater.
Dan hoop ik dat je PC het gaat begeven binnenkortquote:Op zondag 18 februari 2024 14:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
bijna gedrukt....
en het probleem is ik weet mijn wachtwoord niet meer....
We kunnen de toezichthouder wel even vragen om de cookies en wachtwoorden te verwijderen.quote:Op zondag 18 februari 2024 15:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je PC het gaat begeven binnenkort
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |