SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting![]()
Die zit op de bank, dus Banel krijgt de voorkeur.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:24 schreef Black-Death het volgende:
En Forbs dan? Geblesseerd of al voorbij gestreefd door Banel ?
Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 18 februari 2024 13:24 schreef Black-Death het volgende:
En Forbs dan? Geblesseerd of al voorbij gestreefd door Banel ?
Nee maar vind het wel opvallend.quote:
Banel ken ik niet maar van Hlynsson vind ik het een beetje zonde, de enige jonkie die begrijpt wat spelen op het middenveld inhoudt.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:34 schreef BobW het volgende:
Banel en Hlynsson op de flanken voelt wel een beetje als Ebecilio en Sana.
Die is nog steeds geblesseerd zover ik weet. Behoorlijke tijd ook al, redelijk hoog man-van-glas gehalte.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:33 schreef Bugno3 het volgende:
Is Van Axel Dongen weer helemaal gezakt in de pikorde? Of is die ook geblesseerd? Is toch veel meer een buitenspeler dan Banel.
ook nu de enige die rechtsbuiten kan spelen. En wie weet dat taylor dichter bij de spits iets meer toe gaat voegen (hoop is vooral uitgestede teleurstellingquote:Op zondag 18 februari 2024 13:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Banel ken ik niet maar van Hlynsson vind ik het een beetje zonde, de enige jonkie die begrijpt wat spelen op het middenveld inhoudt.
Precies dit. Dan kan je nog beter Taylor linksbuiten zetten en Hlynsson op 10 houden.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Banel ken ik niet maar van Hlynsson vind ik het een beetje zonde, de enige jonkie die begrijpt wat spelen op het middenveld inhoudt.
Inderdaad wel heel triestquote:Op zondag 18 februari 2024 13:44 schreef Scorpie het volgende:
Tahirovic Taylor Henderson is ook wel een uitermate creatief middenveld moet ik zeggen.
Basje vindt het prachtig in ieder geval.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:59 schreef -XOR- het volgende:
Ben ook wel benieuwd of naar de open NK Brobbeyrodeo. Tot nu toe staat Cestic aan kop met 20 meter maar misschien weet een andere provinciaal vandaag Het Beest langer te temmen.
433 heilig he.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:22 schreef TornadoDK het volgende:
Waarom niet gewoon 5-3-2 dan kunnen de backs lekker aanvallen want verdedigen kunnen ze toch niet.
Maar hij stond daar ook ff te slapen bij die steekpassquote:Op zondag 18 februari 2024 14:39 schreef MaxC het volgende:
Banel na 6 minuten al meer rendement dan Forbes in 6 maanden
Alles wat uit de Ajax opleiding komt snapt dan echt niet meer wat ze doen moeten, die 433 zit er sinds ze er spelen in. En die 433 snappen ze nu al amperquote:Op zondag 18 februari 2024 14:22 schreef TornadoDK het volgende:
Waarom niet gewoon 5-3-2 dan kunnen de backs lekker aanvallen want verdedigen kunnen ze toch niet.
Brobbey de nieuwe Maradona. De hand van God.quote:
Oh ja ik zag het maar met een half oog hahaquote:
Ik ook, hoorde commentator alleen zeggen dat het Brobbey wasquote:
Stukje FIFA genot waarin je gewoon zomaar het systeem kan wijzigen. Zo werkt dat niet in het echte voetbal.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:22 schreef TornadoDK het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |