Waarom zouden ze daar niet vandaan komen? Vanaf den beginne was daar steun voor hem. Eerst openlijk, toen de gedachte nog was dat een ‘vremde’ deze man tot wanhoop had gedreven. Later werd het iets stiller, toen duidelijk werd dat de hooivork wat anders in de steel zat.quote:Op woensdag 17 april 2024 13:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nu scheer je ze allemaal over een kam.
Het is een bepaalde groep die het meeste lawaai heeft, zie je met wappies ook. De rest is gewoon aan het werk. Ben benieuwd hoeveel van de mensen die achter Richard staan daadwerkelijk uit Weiteveen komen.
Ik vond het al verbazingwekkend dat er zoveel steun was toen het net was gebeurd, ook hier op FOK!, maar nu nog. Wowquote:
Ik snap dat je ergens in beginsel een vreemd soort gevoel van loyaliteit hebt als een familielid of vriend zoiets doet, maar deze reacties staan wel los van de realiteit. Zo'n daad valt niet goed te praten...quote:Op woensdag 17 april 2024 13:49 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Ik vond het al verbazingwekkend dat er zoveel steun was toen het net was gebeurd, ook hier op FOK!, maar nu nog. Wow
Dit dus jaquote:Op woensdag 17 april 2024 13:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waarom zouden ze daar niet vandaan komen? Vanaf den beginne was daar steun voor hem. Eerst openlijk, toen de gedachte nog was dat een ‘vremde’ deze man tot wanhoop had gedreven. Later werd het iets stiller, toen duidelijk werd dat de hooivork wat anders in de steel zat.
Gevaar met dit soort gemeenschappen is het gepriviligieerde gevoel binnen zo’n dorp. Ons dorp, onze mores en de hele wereld is verder tegen ons.
Maar goed, jij komt telkens om de hoek kijken zodra er kritiek is op dorpsmores.
Het is in zijn eigen belang, niet in het belang van die nabestaanden.quote:Op woensdag 17 april 2024 13:40 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar op het moment dat dit gepast is, en niet als de nabestaanden hebben aangegeven geen behoefte te hebben met dat hij meteen als eerste aan het woord komt.
Omdat sommige mensen van alles aangrijpen om te schreeuwen.quote:Op woensdag 17 april 2024 13:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waarom zouden ze daar niet vandaan komen? Vanaf den beginne was daar steun voor hem. Eerst openlijk, toen de gedachte nog was dat een ‘vremde’ deze man tot wanhoop had gedreven. Later werd het iets stiller, toen duidelijk werd dat de hooivork wat anders in de steel zat.
Gevaar met dit soort gemeenschappen is het gepriviligieerde gevoel binnen zo’n dorp. Ons dorp, onze mores en de hele wereld is verder tegen ons.
Maar goed, jij komt telkens om de hoek kijken zodra er kritiek is op dorpsmores.
Volgens mij gebeurt dat niet, maar het klopt voor deze situatie wel, en het gebeurt vaker in zulke kleine gemeenschappen.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen van alles aangrijpen om te schreeuwen.
Ach ja, als alles en iedereen op het platteland als dom wilt afdoen door "hooivork" te zetten ben je m'n tijd ook niet waard eigenlijk.
Snap je dat nou echt niet?quote:Op woensdag 17 april 2024 13:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is in zijn eigen belang, niet in het belang van die nabestaanden.
quote:Op woensdag 17 april 2024 14:16 schreef MissButterflyy het volgende:
OMG. Ik lees in de liveblog van Saskia Belleman dat de advocaat van hem het wil gooien op dat hij door zijn hersenschade overprikkeld werd toen Ineke naar hem toeterde in haar auto.
Dat de timing van excuses niet echt handig is, ook niet voor hem trouwens.quote:
Nee, ik denk dat het juist in zijn eigen belang is om bij de eerste gelegenheid die hij krijgt openlijk spijt te betuigen.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat de timing van excuses niet echt handig is, ook niet voor hem trouwens.
Vermoed dat de rechters hier wel doorheen prikken. Er is iets goed mis in zijn hoofd, hij lijkt het wel prima te vinden dat het een grote show gaat worden waarin hij zich presenteert als bijna een soort held. Waanzin.
Jep, dat las ik ook. Ik neem aan dat dat vrij eenvoudig van tafel geveegd wordt.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:16 schreef MissButterflyy het volgende:
OMG. Ik lees in de liveblog van Saskia Belleman dat de advocaat van hem het wil gooien op dat hij door zijn hersenschade overprikkeld werd toen Ineke naar hem toeterde in haar auto.
Waarom zou het niet kloppen dat het dorpsbewoners zijn? Die hem, ondanks wat er nu aan feiten ligt, blijven steunen?quote:Op woensdag 17 april 2024 14:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ach ja, als alles en iedereen op het platteland als dom wilt afdoen door "hooivork" te zetten ben je m'n tijd ook niet waard eigenlijk.
De OvJ heeft daar direct al op gereageerd. Het duurde alles bij elkaar 10 seconden en aan R. was op de beelden niet te zien dat hij reageerde op het toeteren.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jep, dat las ik ook. Ik neem aan dat dat vrij eenvoudig van tafel geveegd wordt.
quote:De rechter lijkt af te ronden maar geeft de officier nog een keer het woord.
"Het toeteren was kort en onderbreekt niet zijn pas naar de auto. Het uitstappen en Ineke neerschieten duurt nog geen tien seconden." Dat wilde hij nog even zeggen.
Lees het live verslag van Saskia Belleman maar eens. Volkomen gestoord.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het juist in zijn eigen belang is om bij de eerste gelegenheid die hij krijgt openlijk spijt te betuigen.
Ik haal er trouwens echt niet uit dat hij zichzelf ‘als bijna een soort held’ presenteert.
Last van hebben is niet echt hetzelfde als ineens een vuurwapen in je klauwen hebben, daarmee naar die mensen toe gaan en ze beide executerenquote:
Heb ik al gelezen.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Lees het live verslag van Saskia Belleman maar eens. Volkomen gestoord.
Ook de toespraak van hem.
Ook die kopstoot is maar de vraag of dat heeft plaatsgevonden.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Last van hebben is niet echt hetzelfde als ineens een vuurwapen in je klauwen hebben, daarmee naar die mensen toe gaan en ze beide executeren
Totaal van de pot gerukt en elke neuroloog of neurologische deskundige zal dit van tafel vegen na een fucking TIA en kopstoot
OMG. Een advocaat die zijn werk doet. Moet niet gekker worden in dit land.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:16 schreef MissButterflyy het volgende:
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 april 2024 14:22 schreef Molo het volgende:
Welke advocaat leent zich voor zulke idiote denkrichtingen??
Die kopstoot zou op beeld staan.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:34 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ook die kopstoot is maar de vraag of dat heeft plaatsgevonden.
Alles wijst toch wel heel sterk in de richting van ' met voorbedachte rade'.quote:
Precies dit.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alles wijst toch wel heel sterk in de richting van ' met voorbedachte rade'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |