Mensen die de circusnummers willen pushen en de lange afstanden het liefst zo snel mogelijk zien verdwijnen.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:15 schreef Starflyer het volgende:
Wie plaatst deze afstanden dan ook op één dag?
Zou het logischer gevonden hebben om de 500m en de 5/10k op een dag te zetten.
Op de 10 kilometer heeft die gewoon kans op de titel hoor, op de 1500 eigenlijk totaal niet(ook al deed Stolz niet mee). Maar voor Roest is de volgorde dus juist wel prima met de 10 KM eerst.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ghiotto gaat dus doen wat Roest donderdag deed. Jammer dat je de winnaar kan uittekenen op basis van de loting. Het is dat ICE JORDAN meedoet op de 1500m en je daar dus ook geen goud kan winnen anders had ik als Roest zijnde de 10k gewoon maar overgeslagen.
https://npo.nl/start/seri(...)den-calgary/afspelenquote:Op zondag 18 februari 2024 11:20 schreef franklop het volgende:
Iemand al ontdekt of het terug te kijken is zonder spoilers? Of moet dat via npo.nl en dan de hele aflevering bekijken?
1500m moet ik helaas skippen vanavond
Heb je geen digitale televee? Wellicht zendt npo start uit?quote:Op zondag 18 februari 2024 11:20 schreef franklop het volgende:
Iemand al ontdekt of het terug te kijken is zonder spoilers? Of moet dat via npo.nl en dan de hele aflevering bekijken?
1500m moet ik helaas skippen vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |