Nooit een individueel WR gereden ookquote:Op zondag 18 februari 2024 20:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Altijd apart dat de grote kampioene zo’n relatief slechte adelskalender heeft
Op adrenaline weer naar het goudquote:Op zondag 18 februari 2024 20:43 schreef kilon het volgende:
Kan er nog een reserve ingezet worden voor de 1500?
Genieten van de 10k bedoel jequote:Op zondag 18 februari 2024 20:44 schreef Bill_Hillie het volgende:
Straks ook nog die 10 kilometer doorworstelen voordat we de altijd leuke 1500 meter kunnen zien
Wüst was altijd matig op de hooglandbanen.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
10 km wordt een genot hoor met Ghiotto in de laatste rit.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:44 schreef Bill_Hillie het volgende:
Straks ook nog die 10 kilometer doorworstelen voordat we de altijd leuke 1500 meter kunnen zien
Jij bent afquote:Op zondag 18 februari 2024 20:44 schreef Bill_Hillie het volgende:
In een interview een weekje geleden zei ze nog 'als ik niet oppas dan heb ik op allebei de afstanden net niks'. Kennelijk is er toch een andere keuze gemaakt, en wat er ook op 1500 gebeurt, het was een goede keuze.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:44 schreef Marcoss het volgende:
Vroeg me af of Beune niet beter kon sparen voor de 1500, maar gelukkig heeft ze andere adviseurs
Kramer ook (relatief dan) , beide gingen nooit eens voor hun mindere afstanden in SLC of Calgary . Dat heb ik altijd een gemis gevonden , zeker toen ze alles al gewonnen hadden en er wel eens een seizoen wat afgewisseld had kunnen wordenquote:Op zondag 18 februari 2024 20:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Was niet top op de snelle banen ook, heb ik het ideequote:Op zondag 18 februari 2024 20:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Nooit een individueel WR gereden ook
Wist vooral goed te pieken ook tijdens de OS.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Was niet top op de snelle banen ook, heb ik het idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |