Ja die was 3e, dus minst populair. De logica in hun denkwijze snap ik wel..quote:
Ze vergeten alleen dat Karen dan de Ashley fans mee krijgtquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja die was 3e, dus minst populair. De logica in hun denkwijze snap ik wel..
Ik zeg nergens dat het niet logisch is toch?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:15 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Is toch logisch, het plan van vanavond was toch ook al om Ashley en Karen uit elkaar te halen
uiteindelijk geen gekke gedachte van haarquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:15 schreef Kissingbird het volgende:
ronahi: aan het einde van de week wilt ge die pin hebben he dus tegen wie wilt ge niet strijden.
Hij is sterk hoor.
Glenn is bij mij ook de top 3 ingekropen...quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:14 schreef TheLuckyman het volgende:
Heerlijk die rust bij Glenn, vergeleken bij die andere twee groepen.. langzaam maar zeker weer een favoriet!
ik ben te emotioneel om dat te begrijpenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja die was 3e, dus minst populair. De logica in hun denkwijze snap ik wel..
was verbaasd dat er wat zinnigs uit komt nuquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
uiteindelijk geen gekke gedachte van haar
Geen gimma.quote:
Rustig maar hoor, ik val je niet aanquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het niet logisch is toch?
Ja manquote:
Ja man, niet normaal manquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:15 schreef Kissingbird het volgende:
randy: bb is gewoon met ons aan het spelen man. Zegt ie tegen ons je hoeft niks geks te doen en nu dit BAM
Laten we ze niet te bruin bakken!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:16 schreef BB-King het volgende:
Waarschijnlijk 2 genomineerd door stemmen en verliezer van de gameweek ook genomineerd.
Maar dat is speculatie.
Oh wees niet bang ,ik voel me niet zo snel aangevallen, ik wijs je ergens opquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:16 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Rustig maar hoor, ik val je niet aan
En gelijk heeft zequote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:17 schreef Ireth het volgende:
Alice gaat igv 2 namen op Dori en Randy...
Wraak is zoet
Okequote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh wees niet bang ,ik voel me niet zo snel aangevallen, ik wijs je ergens op
Dat rijmt.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:18 schreef odie22 het volgende:
ze hebben geen idee waar ze voor nomineren en ze zitten al te speculeren
Ja nu wel inderdaadquote:
ja jammerquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:19 schreef Puzzie het volgende:
Alice gaat toch gewoon Zwitserland spelen
Denk het niet......quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:19 schreef Puzzie het volgende:
Topper.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:20 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik had er al 1 in het tegeltjes top gezet uurtje gelee
Ja ja dat lukt je dus niet Alice.....je zit in haar web. Je dacht gewoon ga met Karen mee maar Karen is gewoon doorgeefluikquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:20 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley vraagt wat vind je van wat karen heeft voorgesteld. Ze zegt ik doen wat ik zelf wil maar me.ogen zijn wel geopend dus ik wil randy en doriana
Heb je de streams geluisterdquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:19 schreef Puzzie het volgende:
Ze zegt zelfs wat diegene moet zeggen.....quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:21 schreef engine het volgende:
Het clubje heeft de groene kamer opgeëist. Met Ashley als generaal.
heb jij andere streamsquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:22 schreef Kissingbird het volgende:
tom en karan daar ligt de focus nu
Ze zegt net we kunnen allerlei theorieën gaan bedenken maar we gaan het wel zien.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:22 schreef BelgianMagic het volgende:
Alice is echt dom. Ze heeft niet door dat Ashley alle touwjes in handen heeft. Triestig
ro is ook prima hoorquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:23 schreef BB-King het volgende:
Kies aub voor Doriana.
Dan hoef ik niet meer in spanning te zitten als Karen er naast wordt gezet.
Misschien als tattooquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:24 schreef greysbones het volgende:
Jimmy denkt een televisier ring eruit te halen
B.B. is niet achterlijk, en denk eerlijk dat er nog een paar heel moeilijk krijgen die denken dat ze alles kunnen maken.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:24 schreef zodeju het volgende:
Jimmy mag niet doorvertellen anders moet hij een andere kamer opzoeken van BB.
De troepenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat ze morgen op journaal komt. Het volk toespreken....
Dat is echt een onderkruiper......quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:27 schreef greysbones het volgende:
Danny gaat wel mee
( die is bang voor zijn eigen hachje )
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:31 schreef Kissingbird het volgende:
ashley naar de dbk
"heel graag, helemaal zin in'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het ook lastig inschatten . ik ga vooralsnog uit van het goede maar zeker weten doe ik het ook nietquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
vertrouw Jimmy voor geen meter
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:31 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Smile, it's free therapy.
alice wil ook op sabeauquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:31 schreef ben34567 het volgende:
Alice blijft stijgen bij mij (ze stond al eerste) nu ze De Generaal in haar face heeft afgewezen.
Ja echt welquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
meer spanning dan de hele week
ook als in op Dylanoquote:
Dat hoop ik ookquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:34 schreef woxxel het volgende:
Dat wordt nachtwerk. Mag hopen dat we gaan horen wie t wordt
Bij mij ook wel, samen met Alice... heb alleen nog even geen nummer 3 meer. Jimmy heeft wat verloren en Dilano moet zo snel mogelijk van Sabeau afquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Glenn is bij mij ook de top 3 ingekropen...
Maar 4 is3 teveel toch Dacht dat ze maar 1 stem mochten uitbrengen de rest via spelquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook als in op Dylano
en Sabeau
en Randy
en DO
ze gaf haar optiesquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar 4 is3 teveel toch Dacht dat ze maar 1 stem mochten uitbrengen de rest via spel
dat is niet zo gezegdquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:37 schreef Koos1958 het volgende:
Ze vergeten dat wie ze nominerenner af kunnen na een gewonnen spel. En er zelf op kunnen komen als ze geen spel winnen
Juist....dat spel maakt het uit... Maar of diegene eraf kan komen dat weet ik niet....dacht 1 door stemming en laatste 2 van de spellen. Dan kan je weer kiezen tussen 3quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:37 schreef Koos1958 het volgende:
Ze vergeten dat wie ze nominerenner af kunnen na een gewonnen spel. En er zelf op kunnen komen als ze geen spel winnen
Dus datquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:40 schreef BelgianMagic het volgende:
Beide groepjes zijn net zo degoutant als de andere hoor. Wat Doriana doet is exact hetzelfde wat Ashley doet. De ene wordt slang genoemd de andere noemt zichzelf Generaal .. Ok dan
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:39 schreef marky het volgende:
Ashley wordt straks aan Ty gekoppeld als duopartner
Ligt er aan wie de spellen wint.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bank: Karen, Tom en Rohani denk ik ...
Moest het even opzoekenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:40 schreef BelgianMagic het volgende:
Beide groepjes zijn net zo degoutant als de andere hoor. Wat Doriana doet is exact hetzelfde wat Ashley doet. De ene wordt slang genoemd de andere noemt zichzelf Generaal .. Ok dan
als groepje barbie allemaal op ro stemtquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bank: Karen, Tom en Rohani denk ik ...
Ditquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:40 schreef BelgianMagic het volgende:
Als Ro genomineerd wordt is ze voor deze week uitgespeeld. Ty zit dan zonder duopartner. Let maar op dat wordt de twist.quote:
Probeer het niet te begrijpen. Mensen zijn hypocriet als het om fanbases gaat en Ashley heeft de fanatiekste fanbasequote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:40 schreef BelgianMagic het volgende:
Ty met ash dan. Want die heeft ook geen duo meerquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:42 schreef marky het volgende:
[..]
Als Ro genomineerd wordt is ze voor deze week uitgespeeld. Ty zit dan zonder duopartner. Let maar op dat wordt de twist.
Dus je gokt het, je zegt het alsof het een feit is, beetje jammerquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:42 schreef marky het volgende:
[..]
Als Ro genomineerd wordt is ze voor deze week uitgespeeld. Ty zit dan zonder duopartner. Let maar op dat wordt de twist.
Ja dat schreef ik tochquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:44 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ty met ash dan. Want die heeft ook geen duo meer
Ik ben Tom-fan. En ik ben drama-fan. Dus Ashley mag er van mij in blijven, maar Do en Ro wat drama maken betreft ook. Alleen ben ik zwaar allergisch voor de stem van Ro en het orgasme de lach van Karen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:40 schreef BelgianMagic het volgende:
Daarom beter daar van wegblijven. Ik volg het hier maar dat is vrij geslotenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:42 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Probeer het niet te begrijpen. Mensen zijn hypocriet als het om fanbases gaat en Ashley heeft de fanatiekste fanbase![]()
Waar maak jij je druk om. Er worden hier wel meer meningen als waarheden geponeerd.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:44 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dus je gokt het, je zegt het alsof het een feit is, beetje jammer
omdat we ze hebben horen overleggenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Maar waarom zou Ro er als genomineerde uitkomen, volgens mij maakt Ashley net zoveel kans om genomineerd te zijn
Dat kan natuurlijk altijd nog maar ik denk dat ze haar er niet meer op durven te zettenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Maar waarom zou Ro er als genomineerde uitkomen, volgens mij maakt Ashley net zoveel kans om genomineerd te zijn
Groepje van ro twijfelde teveel. Randy moest al meteen poepen. En Groepje van ash was unaniem voor ro, dus duidelijkquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Nee dat heeft geen zin. Dat weten ze.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Nee, ze kijken nu wel beter uit.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Jammer dat ze niet snappen dat het publiek ook wel snel op Ashley af zal knappen...quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat heeft geen zin. Dat weten ze.
Je schrijft het alsof het ergens gezegd of geschreven is, dat is anders dan een mening,quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:46 schreef marky het volgende:
[..]
Waar maak jij je druk om. Er worden hier wel meer meningen als waarheden geponeerd.
Haar fanbase doet me denken aan die van Nawel. Uiteindelijk zal ze niet winnen omdat ze naast veel fans ook veel haters zal krijgen die tactisch zullen stemmen enkel om haar weg te krijgen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daarom beter daar van wegblijven. Ik volg het hier maar dat is vrij gesloten
Wens vader gedachten redenatie....quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:49 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Haar fanbase doet me denken aan die van Nawel. Uiteindelijk zal ze niet winnen omdat ze naast veel fans ook veel haters zal krijgen die tactisch zullen stemmen enkel om haar weg te krijgen.
Dat kan , uiteindelijk veranderd de dynamiek daar continu , en dus ook mbt het publiekquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet snappen dat het publiek ook wel snel op Ashley af zal knappen...
Yup, als Sonja niet vrijwillig was weggegaan was Ashley allang en breed thuis geweestquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat kan , uiteindelijk veranderd de dynamiek daar continu , en dus ook mbt het publiek
Ik ben er bijna zeker van dat Ashley BB niet wintquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wens vader gedachten redenatie....
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:51 schreef Ireth het volgende:
Ik lees het morgen wel allemaal, ga een etage hoger, anders lig ik zo op de bank te slapen
we weten eigenlijk net niksquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Maar even het is nog niet duidelijk of die persoon die hier uitkomt echt genomineerd gaat zijn of alleen een andere taak krijgt
tatjana zei dat ze vanavond moeten nomineren, ik neem aan dat het hetzelfde nomineren is als normaalquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Maar even het is nog niet duidelijk of die persoon die hier uitkomt echt genomineerd gaat zijn of alleen een andere taak krijgt
Als Sabeau snel wiebert zie ik Dylano ook nog wel kans maken...quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:51 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik ben er bijna zeker van dat Ashley BB niet wintdat zullen Tom; Tyron; Alice of Glenn zijn
Ashley gaat ook niet winnen , maar dat maakt ook niet uit, ze is leuk voor daar en ik hoop dat Jimmy wintquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:51 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik ben er bijna zeker van dat Ashley BB niet wintdat zullen Tom; Tyron; Alice of Glenn zijn
Nu dat ze zweeft kan dat nog eens snel gebeuren.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet snappen dat het publiek ook wel snel op Ashley af zal knappen...
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:51 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Er wordt gesteld het duo dat aan het einde week geen Challenge heeft gewonnen zit op de bank maar we gaan het zienquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:52 schreef odie22 het volgende:
[..]
tatjana zei dat ze vanavond moeten nomineren, ik neem aan dat het hetzelfde nomineren is als normaal
Exact dit. Ze vindt zichzelf echt heel wat en al haar kuddeschaapjes volgen haarquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:51 schreef TheVulture het volgende:
Die muts met generaal ook, dan ben je ook wel erg vol van jezelf hoor... dominante troela
Heerlijkquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:51 schreef TheVulture het volgende:
Die muts met generaal ook, dan ben je ook wel erg vol van jezelf hoor... dominante troela
Ze hadden de live, dus genoeg mensen denk ik.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi deze nominaties op zaterdag, zijn veel mensen voor aan het werk denk ik .... weekend shifts![]()
Jimmy is fantasticquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ashley gaat ook niet winnen , maar dat maakt ook niet uit, ze is leuk voor daar en ik hoop dat Jimmy wint
Jimmy zakt behoorlijk weg, die is echt paranoia geworden sinds hij van Dilano is gescheidenquote:
waar is je gevoel voor humorquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:51 schreef TheVulture het volgende:
Om vervolgens weg te lopen en zich weer mee te laten slepenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:58 schreef greysbones het volgende:
Jimmy weer over dat hij zich heeft laten mee slepen
dat heb ik nu al tig keer gehoord van hem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:59 schreef greysbones het volgende:
Jimmy is ook wel een beetje een liegebeestje
Je bent hier in cos op fok wr wordt hier van alles gedroptquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Je schrijft het alsof het ergens gezegd of geschreven is, dat is anders dan een mening,
Die heeft stiekem een crush denk ik, hij reageert ook echt jaloers op Sabeau (wat ik dan wel weer snap)quote:
Ja dat zie ik ookquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die heeft stiekem een crush denk ik, hij reageert ook echt jaloers op Sabeau (wat ik dan wel weer snap)
Ze was vandaag al begonnen met Tom maar die heeft ze vandaag nog nodig.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:57 schreef BelgianMagic het volgende:
Ashley gaat al haar schaapjes een per een dumpen de komende weken, zal je wel zien.
Hoe de wind waait, waait zijn broek(je)quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:59 schreef greysbones het volgende:
Jimmy houdt zijn opties graag een beetje open
Ashley is zo'n schreeuwerig type die alleen maar harder gaat schreeuwen als ze merkt dat dat loont. Zij denkt mensen echt te kunnen domineren en daarmee angst te creëren, bij dat soort types moet je gewoon weg blijven, zeker omdat ze zelf totaal niet kan incasseren als haar hetzelfde overkomt.quote:
quote:Op zondag 18 februari 2024 00:01 schreef BelgianMagic het volgende:
Alice mag van mij wel winnen .. Een vd weinige nuchtere mensen in het huis, ondanks dat ze de jongste is. Heeft geen zin in die vuile spelletjes.
Echt heel knap hoe ze zich staande houdt jaquote:Op zondag 18 februari 2024 00:01 schreef BelgianMagic het volgende:
Alice mag van mij wel winnen .. Een vd weinige nuchtere mensen in het huis, ondanks dat ze de jongste is. Heeft geen zin in die vuile spelletjes.
quote:Op zondag 18 februari 2024 00:01 schreef BelgianMagic het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Alice een 2e Jill noemen is wel echt een belediging voor Alice hoorquote:Op zondag 18 februari 2024 00:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]Nee geen 2e Jill graag. Elk jaar weer een ander type als winnaar.
Zou goed kunnen maar ook dat gaat een keer foutquote:Op zondag 18 februari 2024 00:04 schreef woxxel het volgende:
Jimmy speelt slim, hij kan nu nog overal luisteren en volgens mij is dit de tactiek van jimmy samen met dilano
Je vind Jill en Alice dezelfde types?quote:Op zondag 18 februari 2024 00:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]Nee geen 2e Jill graag. Elk jaar weer een ander type als winnaar.
Dan maar een belediging. Dat kind is zo bloedverziekend politiek correct, neen dank je!quote:Op zondag 18 februari 2024 00:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alice een 2e Jill noemen is wel echt een belediging voor Alice hoor
Alice is nietszeggendquote:Op zondag 18 februari 2024 00:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alice een 2e Jill noemen is wel echt een belediging voor Alice hoor
Ja en nee. Het is er wel weer een die slapend de finish gaat halen zonder zich echt te hebben laten zien.quote:Op zondag 18 februari 2024 00:01 schreef BelgianMagic het volgende:
Om vervolgens een twist te krijgen waarbij ze vrijstelling of PON krijgen. Net als toen met de ballonnen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:53 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Er wordt gesteld het duo dat aan het einde week geen Challenge heeft gewonnen zit op de bank maar we gaan het zien
Ik heb er ook niks mee. Die lopende bilspleetquote:Op zondag 18 februari 2024 00:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan maar een belediging. Dat kind is zo bloedverziekend politiek correct, neen dank je!
Hij gooide Dilano anders de afgelopen week al behoorlijk onder de bus omdat hij zich bedreigd voelde door Sabeau... dat vond ik verre van netjesquote:Op zondag 18 februari 2024 00:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zou goed kunnen maar ook dat gaat een keer fout
quote:Op zondag 18 februari 2024 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er ook niks mee. Die lopende bilspleet
Jaja het is nu wel duidelijk dat je haar niet moet.quote:Op zondag 18 februari 2024 00:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ashley is zo'n schreeuwerig type die alleen maar harder gaat schreeuwen als ze merkt dat dat loont. Zij denkt mensen echt te kunnen domineren en daarmee angst te creëren, bij dat soort types moet je gewoon weg blijven, zeker omdat ze zelf totaal niet kan incasseren als haar hetzelfde overkomt.
en die gooit hem keihard voor de bus als het hem uitkomtquote:Op zondag 18 februari 2024 00:04 schreef woxxel het volgende:
Jimmy speelt slim, hij kan nu nog overal luisteren en volgens mij is dit de tactiek van jimmy samen met dilano
Misschien om geloofwaardig te wordenquote:Op zondag 18 februari 2024 00:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij gooide Dilano anders de afgelopen week al behoorlijk onder de bus omdat hij zich bedreigd voelde door Sabeau... dat vond ik verre van netjes
Jill was een 5-jarige kleuter die begon te pruilen als ze haar portie aandacht of haar zin niet kreegquote:Op zondag 18 februari 2024 00:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan maar een belediging. Dat kind is zo bloedverziekend politiek correct, neen dank je!
omgekeerd keek Dilan niet meer naar Jimmy om toen hij hoorde dat hij met Sabo een duo werdquote:Op zondag 18 februari 2024 00:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij gooide Dilano anders de afgelopen week al behoorlijk onder de bus omdat hij zich bedreigd voelde door Sabeau... dat vond ik verre van netjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |