Oeh nee.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:03 schreef Nober het volgende:
[..]
En een miniswoosh zonder grote swoosh?
Die heb ik ook.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:20 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Ik heb nu toch de grijze ook maar gekocht.Ik moet hier niet te vaak kijken.
Heb ze gehad maar puur omdat ze redelijk waterproof zijn voor langs de zijlijn.quote:Op zaterdag 27 april 2024 15:01 schreef Kreator het volgende:
Iemand van jullie wel eens met am1 golf gewandeld? Kan me niet voorstellen dat het echt heel anders is, wellicht iets stugger.
Deze wel erg leuk, maar ik golf niet meer.
https://www.sneakersquad.(...)nike-air-max-1-golf/
Yes. Succes, ik had roest op de mesh van mijn watermelons, maar dat is er nooit meer helemaal uitgegaan.quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:29 schreef Solotovski het volgende:
Allemaal koffie over t witte mesh van m'n am1![]()
![]()
Hoe is dat het beste schoon te maken? Tandenborsteltje en dan sopje?
Welke? In de wasmachine kan maar zou ik niet met alle materialen doen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:29 schreef Solotovski het volgende:
Allemaal koffie over t witte mesh van m'n am1![]()
![]()
Hoe is dat het beste schoon te maken? Tandenborsteltje en dan sopje?
Die cracked multi colorquote:Op donderdag 16 mei 2024 15:51 schreef Modus het volgende:
[..]
Welke? In de wasmachine kan maar zou ik niet met alle materialen doen.
Poeh roestquote:Op donderdag 16 mei 2024 15:47 schreef dimmak het volgende:
[..]
Yes. Succes, ik had roest op de mesh van mijn watermelons, maar dat is er nooit meer helemaal uitgegaan.
Soms zie je op Instagram wel eens zo'n mini stomer. Zou dat wat zijn?
Hmja die zou ik niet meteen in de wasmachine flikkeren, als ze al 3-4 jaar oud waren dan ms wel.quote:
Gewoon voorzichtiger zijnquote:Op donderdag 16 mei 2024 18:20 schreef StateOfMind het volgende:
Maart 2024 zie ik net, dat die gelanceerd werd.
Wel zuur zo kort na aanschaf al een hardnekkige vlek erin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
Plastic zak over je sneakersquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:32 schreef Solotovski het volgende:
Ik ben nu bezig met ronde 2 en ik heb goede hoopNetjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ooit zo'n schoonmaak set aangeschaft van Pure Gear. Werkt ook goed.
Heb oprecht vaak gehad dat ik m'n sneakers uit deed voor ik ging koken of afwassen ofzo.quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb oprecht vaak gehad dat ik m'n sneakers uit deed voor ik ging koken of afwassen ofzo.
Over die plastic puutjes dacht ik wel eens na als het kutweer was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |