quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb deze nu![]()
Air Max 1 x Kasina Won-Ang Orange
[ afbeelding ]
Ik heb nu toch de grijze ook maar gekocht.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb deze nu![]()
[ afbeelding ]
Heb je daar meer informatie over? Heb namelijk de oude ook gehad.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:35 schreef BasNijmegen het volgende:
In 2009 kwamen er slechts 400 exemplaren van uit, maar nu lijkt de Grand Piano weer opnieuw uit te gaan komen!
[ afbeelding ]
Voor mij een must have!
Over de nieuwe release is nog weinig duidelijk. Alleen de officiële foto's zijn uitgekomen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 06:01 schreef Bzzzzt het volgende:
[..]
Heb je daar meer informatie over? Heb namelijk de oude ook gehad.
Heel vet dezequote:Op donderdag 21 maart 2024 09:56 schreef Xurk het volgende:
Leuk dat ze zo'n klassieker opnieuw uitbrengen! Het is wel een beetje een product of its time met alle patent leather en de CW, maar soit![]()
Ik vind een andere AM1 die afgelopen week werd aangekondigd persoonlijk toffer:
[ afbeelding ]
afbeelding
Ja deze vallen tegen. Zeker in vergelijking met de vorige.quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:33 schreef Document1 het volgende:
Ik zit een beetje te kutten met die by you site maar vind de am1 opties maar saai.
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:58 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Nice.
Ik heb mijn zinnen gezet op de AM1 King's Day
[ afbeelding ]
Die zijn nog mooier qua kleurquote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb deze nu![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Tokkie!![]()
Draag ze zelf ook hoor
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat het lipje aan de voorkant al na 2 maanden losliet door die ICE zool
Volgens mij is Foot Patrol gewoon van Size?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:21 schreef Nober het volgende:
Royal blue gekocht bij footpatrol maar betaald aan size? volgens paypal.
Herkenbaar?
Vette schoen… in mijn maat ¤500+ helaasquote:Op woensdag 27 maart 2024 08:12 schreef BasNijmegen het volgende:
Het is mij gisteren gelukt om deze te scoren!
Division Street x Nike Air Max 1 ’87 – ‘University of Oregon’ PE
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een miniswoosh zonder grote swoosh?quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:19 schreef StateOfMind het volgende:
CW is wel tof, maar zo ontzettend jammer weer van die extra miniswoosh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |