abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212514758
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 19:19 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Nou, laat die voorbeelden maar zien van high profile personen die dood zijn en waarbij de directe familie, moeders en zulks, er niet bij mogen.
Charles Manson heeft vier maanden in een mortuarium gelegen.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_212514760
quote:
13s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 17:12 schreef Vallon het volgende:
Putin doet alles wat een democratische samenleving zou worden gedaan met het verschil, dat Putin de uitkomst daarvan al heeft bepaald.
Dat betwijfel ik. Het is daar ook gewoon één en al bureaucratie.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 20 februari 2024 @ 19:23:38 #203
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_212514769
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 19:19 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Nou, laat die voorbeelden maar zien van high profile personen die dood zijn en waarbij de directe familie, moeders en zulks, er niet bij mogen.

Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 20 februari 2024 @ 19:25:46 #204
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_212514790
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 19:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
"De Amerikaanse sekteleider en moordenaar Charles Manson, die in november overleed, is nu pas gecremeerd. Drie mensen vochten een slepende rechtszaak uit over wie de officiële erfgenaam is. Al die tijd bleef het lichaam van Manson bewaard in een vrieslade in een mortuarium in Californië.
Wie door de rechter als erfgenaam werd aangewezen, mocht beslissen wat er met het lichaam van Manson zou gebeuren.
"
https://nos.nl/artikel/22(...)on-nu-pas-gecremeerd

En dat is vergelijkbaar met Navalny omdat?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 20 februari 2024 @ 19:27:40 #205
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_212514814
quote:
84s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 19:25 schreef Starhopper het volgende:

[..]
"De Amerikaanse sekteleider en moordenaar Charles Manson, die in november overleed, is nu pas gecremeerd. Drie mensen vochten een slepende rechtszaak uit over wie de officiële erfgenaam is. Al die tijd bleef het lichaam van Manson bewaard in een vrieslade in een mortuarium in Californië."
https://nos.nl/artikel/22(...)on-nu-pas-gecremeerd

En dat is vergelijkbaar met Navalny omdat?
Zooooo kritisch _O_
A murky, forgotten land.
pi_212514834
Echt heel erg relevant, het lichaam van een moordenaar vergelijken met dat van een politieke tegenstander van de dictatuur die al eens eerder vergiftigd werd door degene die hem liet wegrotten in de goelag.

Zelfs in het Pieter Baan weten ze niet wat ze hiermee aan moeten.
pi_212514892
Je leeft echt in een krankzinnige Disney wereld als je denkt dat, waar dan ook ter wereld, een plotseling dood neergevallen politicus de volgende dag wordt meegegeven aan familieleden zonder eerst onderzoek te doen naar de doodsoorzaak. Je mag van Rusland vinden wat je wilt maar zo zit de wereld niet in elkaar.
pi_212514927
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 19:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Je leeft echt in een krankzinnige Disney wereld als je denkt dat, waar dan ook ter wereld, een plotseling dood neergevallen politicus de volgende dag wordt meegegeven aan familieleden zonder eerst onderzoek te doen naar de doodsoorzaak. Je mag van Rusland vinden wat je wilt maar zo zit de wereld niet in elkaar.
Als je denkt dat het land dat al moordaanslagen op deze man heeft uitgevoerd en hem uiteindelijk door middel van schijnprocessen achter de tralies heeft weten te krijgen ook nog een aan de waarheid getrouwe lijkschouwing zal doen, leef je wel aardig in Disneyland ja. Je mag van de wereld vinden wat je wil, maar zo zit Rusland niet elkaar.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_212514937
quote:
Jij bent krankzinnig dat je denkt dat we eerst maar de autopsie moeten afwachten, dat jij denkt dat dat ook maar enige waarde heeft in Rusland.
Цой жив
pi_212514947
quote:
Dan zouden ze uit moeten leggen aan de familie (en moeder) van Navalny wat het plan is. Wat er onderzocht moet worden en hoe lang dit duurt. Nu weet de moeder niet eens waar het lichaam is.

Echt uitermate triest. En triest dat figuren als jij de stinkende zaakjes van Poetin goed komen praten.

pi_212514948
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 19:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
Appels ≠ peren
pi_212515072
Even wachten tot de Novistjok er uit is jongens.
  dinsdag 20 februari 2024 @ 19:52:06 #213
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_212515241
quote:
Als je wil weten in wat voor krankzinnige Disney wereld ze leven, dan moet je het boek van Bill Browder eens lezen ;)

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_212515414
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 19:44 schreef Discombobulate het volgende:
Je zal er met verdoezelen van bewijs wel niet heel ver naast zitten, gok ik zo.
  dinsdag 20 februari 2024 @ 19:57:31 #215
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_212515423
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 19:44 schreef Discombobulate het volgende:
We zijn eruit, het was de lokale pizzeria 😱
Navalny had een pizza met artisjokken besteld, en kreeg er een met novistjok }:| :(
A murky, forgotten land.
pi_212515726
Als ze echt willen klieren dan doen ze 'm al cremeren binnen nu en paar dagen.
pi_212515743
quote:
Wat schuift dat nou eigenlijk, dit soort onzin spuien voor Rusland Putin? En krijg je dan een script of moet je zelf improviseren?
  dinsdag 20 februari 2024 @ 20:12:50 #218
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_212515885
quote:
We zijn alweer wat dagen verder, en zijn eigen moeder mag het lichaam niet zien. We hebben het niet over het lichaam meenemen, maar het zien.
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 20 februari 2024 @ 20:12:54 #219
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_212515888
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 19:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het is echt onzin wat jullie allemaal lopen te verkondigen. Hoe hadden de autoriteiten in Rusland dit anders aan moeten pakken? Zonder onderzoek te doen naar de doodsoorzaak het nog warme lijk meegeven aan een hysterica die op weg naar het mortuarium al weet dat het moord was? Dat maakt alleen sense in de krankzinnige wereld van gehersenspoelde NOS kijkers.

Overal ter wereld zou men bij de onverwachte dood van een high profile persoon handelen zoals de Russen nu doen. Maar omdat het Rusland is bedenken mensen er op hun zolderkamer spannende James Bond scenarios en complottheorieën omheen. An sich lachwekkend, ware het niet dat de media en onze politieke leiders zich ook mee laten meeslepen door deze wilde Hollywood scenarios. Persoonlijk vind ik dit een erg gevaarlijke ontwikkeling.

Het is toch krankzinnig dat de president van de Verenigde Staten, terwijl het lijk nog warm is en de doodsoorzaak onbekend, alvast 'en plein public' de president van een andere kernmacht van een politieke moord beschuldigd? De wereld anno 2024.
Ik mag toch hopen dat je hier tenminste geld voor krijgt.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_212515961
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 20:06 schreef Sephael het volgende:

[..]
Wat schuift dat nou eigenlijk, dit soort onzin spuien voor Rusland Putin? En krijg je dan een script of moet je zelf improviseren?
Wow je hebt me door man. Ik heb dit account in 2013 op aanwijzingen van de FSB aangemaakt teneinde de publieke opinie in Nederland omtrent de dood van Alexei Navalny in 2024 te kunnen beïnvloeden.
pi_212515994
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 20:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
Wow je hebt me door man. Ik heb dit account in 2013 op aanwijzingen van de FSB aangemaakt teneinde de publieke opinie in Nederland omtrent de dood van Alexei Navalny in 2024 te kunnen beïnvloeden.
Ja fijn dat je er eerlijk over bent, maar ik was oprecht benieuwd. Boodschappen zijn duur man.
pi_212516228
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 20:15 schreef Sephael het volgende:

[..]
Ja fijn dat je er eerlijk over bent, maar ik was oprecht benieuwd. Boodschappen zijn duur man.
Dit is gewoon iemand met een gigantische plaat voor zn kop. Er zijn wat schakels in z'n hoofd omgezet, daar is het idee ontstaan dat het westen veel te gemeen is tegen Poetin en het is nu onmogelijk om nog iets van dat idee af te wijken.
Цой жив
  woensdag 21 februari 2024 @ 11:22:13 #223
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_212521661
twitter
  roze woensdag 21 februari 2024 @ 11:22:46 #224
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_212521674
Your beauty never ever scared me.
pi_212521841
quote:
Ja maar hier moesten we tijdens de pandemie na 20.00 uur geen alcohol meer kopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')