En Trump wordt eigenlijk net zo erg behandeld als Navalny, zo niet erger.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:57 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Het is de schuld van de liberals, logisch
Hij wil de schuld niet bij Putin leggen, want dat is een geweldige leider volgens hemquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En Trump wordt eigenlijk net zo erg behandeld als Navalny, zo niet erger.
Was inderdaad ook gewoon een extreem nationalistisch figuur en had Rusland net makkelijk in een conflict gestort als Poetin. Volgens mij had hij met name een probleem met de Turken.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:19 schreef xzaz het volgende:
De media doet nu net alsof Navalny zo'n lieverdje was. Hij was op vele punten geen haar beter dan Poetin
Dus in plaats van de doodsoorzaak grondig te onderzoeken hadden de autoriteiten een dag na zijn dood het lichaam mee moeten geven aan een hysterisch wijf die bij voorbaat al het standpunt ingenomen heeft dat hij vermoord is. Goh, wat raar dat die vlieger niet opgaat zeg.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:30 schreef Aether het volgende:
Moeder Navalny geweigerd bij mortuarium, weduwe spreekt van zenuwgasaanval
https://nos.nl/l/2509527
Zo heb jij even een bord voor je kop heequote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dus in plaats van de doodsoorzaak grondig te onderzoeken hadden de autoriteiten een dag na zijn dood het lichaam mee moeten geven aan een hysterisch wijf die bij voorbaat al het standpunt ingenomen heeft dat hij vermoord is. Goh, wat raar dat die vlieger niet opgaat zeg.
Het is echt lachwekkend hoe de Westerse media Rusland als een soort James Bond villain neer probeert te zetten. Ze kunnen niets goed doen. Meneer Biden heeft ook al uitgesproken dat Putin verantwoordelijk is voor zijn dood. Op basis waarvan in godsnaam? De leider van de Westerse wereld gedraagt zich als een willekeurige schreeuwlelijk op twitter. Gevaarlijk.
Stel dat Mark Rutte onder verdachte omstandigheden komt te overlijden, denk je dat zijn familie hem dan de volgende dag terwijl het lijk nog warm is op kan komen halen bij het mortuarium?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:22 schreef StateOfMind het volgende:
Die post van Lokale_NotabeleKremlintrol moet toch minimaal 50 euro waard zijn voor Moskou
Ik denk dat ze hem dan i.i.g. wel mogen zien. Wat denk jij?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Stel dat Mark Rutte onder verdachte omstandigheden komt te overlijden, denk je dat zijn familie hem dan de volgende dag terwijl het lijk nog warm is op kan komen halen bij het mortuarium?
Klassieke 'The enemy of my enemy is my friend'quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:19 schreef xzaz het volgende:
De media doet nu net alsof Navalny zo'n lieverdje was. Hij was op vele punten geen haar beter dan Poetin
Rusland staat uiteraard totaal niet bekend om mensen die opeens van tien hoog uit een raam vallen of om opeens vergiftigde Russen die oppositie voeren (Litvinenko, Skripal + dochter, Navalny).quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Stel dat Mark Rutte onder verdachte omstandigheden komt te overlijden, denk je dat zijn familie hem dan de volgende dag terwijl het lijk nog warm is op kan komen halen bij het mortuarium?
Maar omdat dit zich in Rusland afspeelt zien mensen overal enge complotten. Nou, ik vind het bespottelijk.
Hmmm.... waarom is het hier voor wie van belang dat de doodsoorzaak wordt onderzocht ?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dus in plaats van de doodsoorzaak grondig te onderzoeken hadden de autoriteiten een dag na zijn dood het lichaam mee moeten geven aan een hysterisch wijf die bij voorbaat al het standpunt ingenomen heeft dat hij vermoord is. Goh, wat raar dat die vlieger niet opgaat zeg.
Het is echt lachwekkend hoe de Westerse media Rusland als een soort James Bond villain neer probeert te zetten. Ze kunnen niets goed doen. Meneer Biden heeft ook al uitgesproken dat Putin verantwoordelijk is voor zijn dood. Op basis waarvan in godsnaam? De leider van de Westerse wereld gedraagt zich als een willekeurige schreeuwlelijk op twitter. Gevaarlijk.
Nope. Je gaat voorbij aan iets heel anders zoals dat westerse media het volstrekt onacceptabel vinden dat mensen vanwege o.a. hun mening of voorkomen, worden vervolgd en laat staan gedood.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klassieke 'The enemy of my enemy is my friend'
Werkt weer inmiddelsquote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:22 schreef Frutsel het volgende:
[x]https://twitter.com/RTLnieuws/status/1759930885694976439[/x]
Zou ik als ik hem was ook niet snel doen want grote kans dat je voortijdig de andere kant van een uitspraak zult ervaren. Kenmerk van blinde adoratie is doorgaans bewust ingegeven vanwege opportunistisch handelen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:05 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Hij wil de schuld niet bij Putin leggen, want dat is een geweldige leider volgens hem
Dus Joe Biden is verantwoordelijk voor de dood van iedere Amerikaan die in gevangenschap overlijdt?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:03 schreef Vallon het volgende:
[..]
Hmmm.... waarom is het hier voor wie van belang dat de doodsoorzaak wordt onderzocht ?
Of leeft hier de gedachte dat er iets van een overheidsinstantie in Rusland onafhankelijk is of betrouwbaar zou zijn ?
Ook de uitspraak dat de moeder van de vermoorde zoon "een hysterisch wijf" zou zijn, staat ver van enige invoeling.
Los hiervan is de Russische overheid onder directe aansturing van haar dictator per definitie verantwoordelijk voor de dood van de in gevangenschap overleden Navalny. Juist dan en daarom is dan diezelfde overheid niet het aangewezen instituut om de betrokkenheid bij en van een doodsoorzaak, laat staan achter gesloten deuren, vast te stellen.
Ook geef ik het iemand te doen waar dat in Rusland zo ja wie en waar ergens betrokken voor kan worden aangeklaagd. Wanneer iemand alleen al voor uiten van een mening of wit vel papier de cel in gaat, is een verdere actie goed voor een zelfde recept om letterlijk gesensibiliseerd monddood te worden gemaakt.
Wat mij altijd blijft verbazen wie de mensen zijn die medewerking geven aan het ondersteunen en willen gedogen van onrecht. Je moet daar toch als politieagent toch een bord van plaatstaal voor je kop willen hebben om mensen op te pakken die bloemen leggen.
waar staat?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dus Joe Biden is verantwoordelijk voor de dood van iedere Amerikaan die in gevangenschap overlijdt?
Tweede alinea.quote:
amerika heeft een democratisch systeem, dus een grote maatscappelijke systemen. Rusland is autocratie, zoals dee vorige user dUs al zei.quote:
Daar is geen hersengymnastiek voor nodig. Helaas.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
De hersengymnastiek die bedreven wordt om de heer Putin maar als een kwaadaardige schurk af te kunnen schilderen begint lachwekkende vormen aan te nemen.
Zeker. De overheid is namelijk verantwoordelijk voor een menswaardige behandeling van gevangenen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dus Joe Biden is verantwoordelijk voor de dood van iedere Amerikaan die in gevangenschap overlijdt?
Nee het is idd een hele vriendelijke sociale humane vredelievende man.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
De hersengymnastiek die bedreven wordt om de heer Putin maar als een kwaadaardige schurk af te kunnen schilderen begint lachwekkende vormen aan te nemen.
De laatste paar dagen is er hier op Fok weer een flink blik met idioten losgetrokkenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:39 schreef xpompompomx het volgende:
De hersengymnastiek die bedreven wordt om de heer Putin maar niet als een kwaadaardige schurk af te kunnen schilderen begint lachwekkende vormen aan te nemen.
Sinds 2022 is dat al gaande.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:39 schreef xpompompomx het volgende:
De hersengymnastiek die bedreven wordt om de heer Putin maar niet als een kwaadaardige schurk af te kunnen schilderen begint lachwekkende vormen aan te nemen.
Ja als je een gigantisch bord voor je kop hebt kan ik me voorstellen dat je het lachwekkend vind.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Echt problemen heb ik niet met zulke users, vind ze eerder lachwekkend. En bovendien geldt de VVMU in onze superieure maatschappij ook voor deze types.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Sinds 2022 is dat al gaande.
Complete waanzin en nog meer waanzin dat het gebliefd wordt door de leiding hier. Er zitten er echt een aantal tussen die eerder rijp zijn voor een gesticht dan een useraccount al hier.
Zal wel meevallen, denk dat het voor 99% mensen zijn die, om voor mij onverklaarbare redenen, al een enorme hekel hadden aan onze welvaart, vrijheid, vrede en veiligheid, zoals we die hier in het westen kennen, en kennelijk erg gevoelig zijn voor de Russische propagandaoffensieven zoals we die (bijvoorbeeld) online zien.quote:Ik bedoel wij hebben soms discussies over verschillende standpunten. We kunnen er ook flink op hakken. Maar russen beschermen op het moment? Dat is andere koek. Koek van misschien wel directe roebels die gebruik maken van dit digitale dorpsplein, het grootste flatform van NL dacht ik zo.
Altijd tragikomisch wanneer reaguurders pogen het narratief te veranderen en een zienswijze omtrent rechten elders gaan 'proberen' te projecteren op nietsontziende misdadigers.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat blijft mij ook verbazen. Dat iemand het niet eens is met een leefwijze hier is prima maar ga niet een onderdrukkende leefwijze elders verheerlijken die zelf daarin geen enkele kritiek duldt.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Echt problemen heb ik niet met zulke users, vind ze eerder lachwekkend. En bovendien geldt de VVMU in onze superieure maatschappij ook voor deze types.
[..]
Zal wel meevallen, denk dat het voor 99% mensen zijn die, om voor mij onverklaarbare redenen, al een enorme hekel hadden aan onze welvaart, vrijheid, vrede en veiligheid, zoals we die hier in het westen kennen, en kennelijk erg gevoelig zijn voor de Russische propagandaoffensieven zoals we die (bijvoorbeeld) online zien.
Bijzonder verschijnsel zijn die usefull idiots echter wel.
Laten we in eigen land beginnen zie toeslagenschandaal, gasschandaal, coronaschandaal.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:04 schreef Frutsel het volgende:
Zag dat de broer van Navalny nu wordt aangeklaagd en gezocht door het Kremlin?
Wie staat er eens op om deze waanzinnige gek(ken) daar te stoppen.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Laten we in eigen land beginnen zie toeslagenschandaal, gasschandaal, coronaschandaal.
[x]https://twitter.com/CeesCees72/status/1759612454571540483[/x]
Ja, inderdaad. Hoe zou je anders dan doodschieten, vergiftigen, of opsluiten in strafkampen, de figuren die lastig zijn voor het zittende regime moeten aanpakken?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het is echt onzin wat jullie allemaal lopen te verkondigen. Hoe hadden de autoriteiten in Rusland dit anders aan moeten pakken?
Nou, laat die voorbeelden maar zien van high profile personen die dood zijn en waarbij de directe familie, moeders en zulks, er niet bij mogen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Overal ter wereld zou men bij de onverwachte dood van een high profile persoon handelen zoals de Russen nu doen.
Fixed.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:19 schreef Aberkullie het volgende:
In Rusland werd je tijdens de pandemie in ieder geval niet gedwongen tot het dragen van een mondkapje bekpamper in de trein.
Nou snap ik waarom vrijwel elke coranawappie van weleer nu zo'n grote Putin fan isquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:19 schreef Aberkullie het volgende:
In Rusland werd je tijdens de pandemie in ieder geval niet gedwongen tot het dragen van een mondkapje in de trein.
Maar Rusland was het eerste land met een vaccinquote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nou snap ik waarom vrijwel elke coranawappie van weleer nu zo'n grote Putin fan is
Vandaag nog mondkapje gedragen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:19 schreef Aberkullie het volgende:
In Rusland werd je tijdens de pandemie in ieder geval niet gedwongen tot het dragen van een mondkapje in de trein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |