Dus omdat we de waarheid waarschijnlijk nooit zullen kennen mogen we zonder feiten oordelen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:16 schreef Sephael het volgende:
[..]
Welk geloofwaardig onderzoek voorzie jij in deze...? In dit geval durf ik wel conclusies te trekken, gezien Putin's track record. En zelfs al zou er geen actief bevel zijn geweest om nu de stekker er uit te trekken, dan nog is overduidelijk wie hier schuldig is aan de dood van Navalny. Tijd om te kappen met je 'verstandige' inbreng, het wordt gênant.
Poetin is geen Trump.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:17 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dan ga je ervan uit dat Poetin altijd rationeel handelt. Daar ga je al de mist in.
Maar dan zeg je alweer iets heel anders. En dan heb je ook best een punt.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:20 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik durf gerust te zeggen dat Navalny de dood in gedreven is door de manier waarop het regime van dictator en crimineel Poetin hem behandeld heeft. En voor alle duidelijkheid: dat hoeft niet te betekenen dat Poetin persoonlijk met het strafkamp gebeld heeft met de opdracht Navalny om te leggen.
Het is natuurlijk niet toevallig dat we de waarheid niet mogen weten.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dus omdat we de waarheid waarschijnlijk nooit zullen kennen mogen we zonder feiten oordelen.
Dat is pas gênant.
Het is al erg genoeg dat hij naar een strafkamp is gestuurd en er eerder al een moordaanslag op hem is gepleegd. Verder vind ik het een beetje onzinnig om moeite te gaan doen om Poetin het voordeel van de twijfel te geven.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dus omdat we de waarheid waarschijnlijk nooit zullen kennen mogen we zonder feiten oordelen.
Dat is pas gênant.
Kom op zich, wat een gelul, alsof Poetin ook maar iets te vrezen heeft. Zelfs nu breken er amper protesten uit en leggen hooguit een paar mensen in Moskou wat bloemen, die daarna zo snel mogelijk weggeflikkerd worden.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, ik schreef dat ook Baudet wel eens iets verstandigs zegt.
En ik noemde de vraag (niet van Baudet overigens) gewoon terecht.
Nogmaals: Poetin heeft niet alleen geen belang hierbij, het komt hem eigenlijk net na het interview met Tucker best slecht uit. Dus dan is het gewoon verstandig om niet meteen vergaande conclusies te trekken, net zoals met die pijplijn.
Het is per definitie onverstandig om meteen zonder onderzoek conclusies te trekken overigens.
zo een dictatuur is net een kokend keteltje water op een dag explodeert het , en dan stort iedereen zich op de dictatorquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:13 schreef Ronald het volgende:
[..]
Kom op zich, wat een gelul, alsof Poetin ook maar iets te vrezen heeft. Zelfs nu breken er amper protesten uit en leggen hooguit een paar mensen in Moskou wat bloemen, die daarna zo snel mogelijk weggeflikkerd worden.
Ik gun Putin wel een keteltje kokend water.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:06 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
zo een dictatuur is net een kokend keteltje water op een dag explodeerd het , en dan stort iedereen zich op de dictator
net als in roemenie met ceosescu
Een scenario zoals met Ceausescu gaat pas gebeuren als een heel volk uitgehongerd wordt en de hele economie stil is komen te staan. Voorlopig zie ik dat in Rusland niet gebeuren. Zolang men in Moskou nog genoeg te vreten heeft zal er weinig weerstand zijn.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:06 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
zo een dictatuur is net een kokend keteltje water op een dag explodeerd het , en dan stort iedereen zich op de dictator
net als in roemenie met ceosescu
De rest van Rusland is niet zo gepamperd als Moskou.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:11 schreef Ronald het volgende:
[..]
Een scenario zoals met Ceausescu gaat pas gebeuren als een heel volk uitgehongerd wordt en de hele economie stil is komen te staan. Voorlopig zie ik dat in Rusland niet gebeuren. Zolang men in Moskou nog genoeg te vreten heeft zal er weinig weerstand zijn.
Putin zal wel een natuurlijke dood sterven denk ik en tot die tijd blijft hij gewoon dictator.
Maar ik hoop dat ik ongelijk heb.
Dit lijk mij ook. Totaal geen rede om aan te nemen dat het niet zo is.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:11 schreef Ronald het volgende:
Putin zal wel een natuurlijke dood sterven denk ik en tot die tijd blijft hij gewoon dictator.
putin heeft gigantisch veel vijanden en hij weet niet wie zijn ergste vijanden zijnquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:11 schreef Ronald het volgende:
[..]
Een scenario zoals met Ceausescu gaat pas gebeuren als een heel volk uitgehongerd wordt en de hele economie stil is komen te staan. Voorlopig zie ik dat in Rusland niet gebeuren. Zolang men in Moskou nog genoeg te vreten heeft zal er weinig weerstand zijn.
Maar ik hoop dat ik ongelijk heb.
Nou ja in een maffiastaat als Rusland vertrouwd niemand elkaar, het is een verdeel en heers spel.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:20 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
putin heeft gigantisch veel vijanden en hij weet niet wie zijn ergste vijanden zijn
geen best leven hoor
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/zvUllkd.5V7e3IbdeMjPpQ--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTEyMDA7aD02NzU-/https://s.yimg.com/os/cre(...)f3d72969f]afbeelding[/url] ]
Dat je ergens binnenkomt voor overleg en dit de setting is. Ik zou er iets raars mee doen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:20 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
putin heeft gigantisch veel vijanden en hij weet niet wie zijn ergste vijanden zijn
geen best leven hoor
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/zvUllkd.5V7e3IbdeMjPpQ--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTEyMDA7aD02NzU-/https://s.yimg.com/os/cre(...)f3d72969f]afbeelding[/url] ]
zelfs in de USA was een capitool coup niet verquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:35 schreef Ronald het volgende:
[..]
Nou ja in een maffiastaat als Rusland vertrouwd niemand elkaar, het is een verdeel en heers spel.
Maar goed, een kleine kans op een paleis coup is er altijd.
Eigenlijk had vorig jaar die dikkop gewoon met een paar tanks door het kremlin moeten kneuren. Goeie televisie was dat geweest.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:35 schreef Ronald het volgende:
[..]
Nou ja in een maffiastaat als Rusland vertrouwd niemand elkaar, het is een verdeel en heers spel.
Maar goed, een kleine kans op een paleis coup is er altijd.
Sjoelenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:42 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat je ergens binnenkomt voor overleg en dit de setting is. Ik zou er iets raars mee doen.
Prigo had wellicht een kansje gehad ja, maar was helaas ook te dom om de boel om te keren daar.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Eigenlijk had vorig jaar die dikkop gewoon met een paar tanks door het kremlin moeten kneuren. Goeie televisie was dat geweest.
Nee. Het zal wel heel stil worden nu.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:33 schreef StateOfMind het volgende:
Is het lijk inmiddels al gevonden?
quote:Op zondag 18 februari 2024 11:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee. Het zal wel heel stil worden nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |