Van de Scapino of de Bristol?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:46 schreef MizzezAmy het volgende:
Hihi geen sexytime. Lekker joggingpak aan
Primark!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Van de Scapino of de Bristol?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Camping smokings!quote:
Hm, de mijne komen van de Zeeman, Aldi of Lidl (de broeken) en de truien gewoon overal en nergens vandaanquote:
Jij kan shinen op de camping komende zomer.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, de mijne komen van de Zeeman, Aldi of Lidl (de broeken) en de truien gewoon overal en nergens vandaan
Ow ik moet daar echt niet aan denken op dit moment.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jij kan shinen op de camping komende zomer.
Oh nee hoor, dit is mn housegear. Zo gekomen in coronatijd, want lockdown voor de horeca dus thuiswerkquote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jij kan shinen op de camping komende zomer.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ow ik moet daar echt niet aan denken op dit moment.
Is dat nu niet een beetje te warm?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh nee hoor, dit is mn housegear. Zo gekomen in coronatijd, want lockdown voor de horeca dus thuiswerk
Het zijn echte (warme) joggingbroekenEn de loungesets meer wat voor slapen...
LOL
Doe normaal je ledematen vriezen er buiten af het is winter Lord!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik ook niet.
[..]
Is dat nu niet een beetje te warm?
Neu, ben koukleumquote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik ook niet.
[..]
Is dat nu niet een beetje te warm?
We zijn overduidelijk geen man, Koekie..... Die kunnen dat wél.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Doe normaal je ledematen vriezen er buiten af het is winter Lord!
in Drenthe is het altijd winter.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Doe normaal je ledematen vriezen er buiten af het is winter Lord!
Ja, dat geluk heb jij dan weer eh?quote:
Ik denk al wel aan de zomer!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ow ik moet daar echt niet aan denken op dit moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |