Van de Scapino of de Bristol?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:46 schreef MizzezAmy het volgende:
Hihi geen sexytime. Lekker joggingpak aan
Primark!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Van de Scapino of de Bristol?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Camping smokings!quote:
Hm, de mijne komen van de Zeeman, Aldi of Lidl (de broeken) en de truien gewoon overal en nergens vandaanquote:
Jij kan shinen op de camping komende zomer.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, de mijne komen van de Zeeman, Aldi of Lidl (de broeken) en de truien gewoon overal en nergens vandaan
Ow ik moet daar echt niet aan denken op dit moment.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jij kan shinen op de camping komende zomer.
Oh nee hoor, dit is mn housegear. Zo gekomen in coronatijd, want lockdown voor de horeca dus thuiswerkquote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jij kan shinen op de camping komende zomer.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ow ik moet daar echt niet aan denken op dit moment.
Is dat nu niet een beetje te warm?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh nee hoor, dit is mn housegear. Zo gekomen in coronatijd, want lockdown voor de horeca dus thuiswerk
Het zijn echte (warme) joggingbroekenEn de loungesets meer wat voor slapen...
LOL
Doe normaal je ledematen vriezen er buiten af het is winter Lord!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik ook niet.
[..]
Is dat nu niet een beetje te warm?
Neu, ben koukleumquote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik ook niet.
[..]
We zijn overduidelijk geen man, Koekie..... Die kunnen dat wél.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Doe normaal je ledematen vriezen er buiten af het is winter Lord!
in Drenthe is het altijd winter.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Doe normaal je ledematen vriezen er buiten af het is winter Lord!
Ja, dat geluk heb jij dan weer eh?quote:
Ik denk al wel aan de zomer!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ow ik moet daar echt niet aan denken op dit moment.
Ik vind het hier in huis ook niet echt warm momenteel, heb zelfs een vest aanquote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik ook niet.
[..]
En..... Nauwelijks de verwarming aan doen, natuurlijk. Scheelt ook weer hoor, @LordofLeavesquote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:54 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik vind het hier in huis ook niet echt warm momenteel, heb zelfs een vest aan
Hier is het nog 17 graden in huis. Best te doen, mits je niet in een shirt gaat lopen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:54 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik vind het hier in huis ook niet echt warm momenteel, heb zelfs een vest aanen dat is niks voor mij want ik liep donderdag nog in een t-shirt over straat en ben zeker geen koukleum met al mijn isolatie
Heb zelf ook een dikke vest aan hoor.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:55 schreef Sally het volgende:
[..]
En..... Nauwelijks de verwarming aan doen, natuurlijk. Scheelt ook weer hoor, @:LordOfLeaves
Welke isolatie? Jij bent toch helemaal afgetraind?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:54 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik vind het hier in huis ook niet echt warm momenteel, heb zelfs een vest aanen dat is niks voor mij want ik liep donderdag nog in een t-shirt over straat en ben zeker geen koukleum met al mijn isolatie
Ik ben echt niet afgetraind momenteelquote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Welke isolatie? Jij bent toch helemaal afgetraind?
Mensen met spieren ipv vet hebben het toch eerder koud juist?
Daar moest ik even op googlen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:01 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ben echt niet afgetraind momenteelzit in een soort bear mode, dus wat hoger vetpercentage juist maar tegelijkertijd daardoor zo lang mogelijk door kunnen blijven groeien qua spiermassa.
Ik ben een paar keer in drenthe geweest. In Assen en Emmen en nog ergens. Pas maar op Lord.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
in Drenthe is het altijd winter.
[..]
Ja, dat geluk heb jij dan weer eh?
Wat betekent jouw username?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:01 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ben echt niet afgetraind momenteelzit in een soort bear mode, dus wat hoger vetpercentage juist maar tegelijkertijd daardoor zo lang mogelijk door kunnen blijven groeien qua spiermassa.
Ooh dus ik ben gewoon afgetraind maar met zachte spierenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Welke isolatie? Jij bent toch helemaal afgetraind?
Mensen met spieren ipv vet hebben het toch eerder koud juist?
Nope, voorlopig andere doelen. Als ik ooit tevreden ben qua spiermassa ga ik wel wat meer aftrainen maar echt een strakke sixpack met allemaal adertjes is niet mijn doel, ik heb dan liever iets meer vetjes en een wat bredere bouwquote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Daar moest ik even op googlen.
https://fitguide.nl/bodybuilding/bear-mode/ dit legde het wel goed uit. Ga je het er voor de zomer weer aftrainen? Of geen behoefte aan een sixpack?
Ik heb ooit in Lissabon gewoond en daar moest ik voor mijn werk altijd uitstappen bij metrohalte/treinstation Oriente.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat betekent jouw username?
Maar wat betekent hetquote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik heb ooit in Lissabon gewoond en daar moest ik voor mijn werk altijd uitstappen bij metrohalte/treinstation Oriente.
Have fun!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ga zo haarmaskertje enzo klaar zetten en dan vanavond haar en gezichtsmakertjes enzo doen❤
Soms kan je je al wat beter voelen als je even daar de tijd voor maakt. Daarom ga ik dat vanavond ook doen❤quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Have fun!
Ik moet nog naar de apotheek fietsen en medicatie afhalen (kluis), en ik wil nog een uitgebreide douche doen, met lekker ook haren uitgebreid. Mss ook wel haarmaskertje!
Vooral doen, dan!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Soms kan je je al wat beter voelen als je even daar de tijd voor maakt. Daarom ga ik dat vanavond ook doen❤
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms is het leven niet moeilijk.quote:
Je wordt geboren en je gaat dood en daartussenin is het even afzienquote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Soms is het leven niet moeilijk.
Moest lachenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:59 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Je wordt geboren en je gaat dood en daartussenin is het even afzien
Och, ik vermaak mij wel.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:59 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Je wordt geboren en je gaat dood en daartussenin is het even afzien
Zo gaan de jaren vlug voorbij.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:08 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik ook, op de kermis, een half uurtje en dat was het dan weer voor het hele jaar
Sneltreinvaart jongenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:10 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zo gaan de jaren vlug voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |