Van de Scapino of de Bristol?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:46 schreef MizzezAmy het volgende:
Hihi geen sexytime. Lekker joggingpak aan
Primark!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Van de Scapino of de Bristol?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Camping smokings!quote:
Hm, de mijne komen van de Zeeman, Aldi of Lidl (de broeken) en de truien gewoon overal en nergens vandaanquote:
Jij kan shinen op de camping komende zomer.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, de mijne komen van de Zeeman, Aldi of Lidl (de broeken) en de truien gewoon overal en nergens vandaan
Ow ik moet daar echt niet aan denken op dit moment.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jij kan shinen op de camping komende zomer.
Oh nee hoor, dit is mn housegear. Zo gekomen in coronatijd, want lockdown voor de horeca dus thuiswerkquote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jij kan shinen op de camping komende zomer.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ow ik moet daar echt niet aan denken op dit moment.
Is dat nu niet een beetje te warm?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh nee hoor, dit is mn housegear. Zo gekomen in coronatijd, want lockdown voor de horeca dus thuiswerk
Het zijn echte (warme) joggingbroekenEn de loungesets meer wat voor slapen...
LOL
Doe normaal je ledematen vriezen er buiten af het is winter Lord!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik ook niet.
[..]
Is dat nu niet een beetje te warm?
Neu, ben koukleumquote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik ook niet.
[..]
We zijn overduidelijk geen man, Koekie..... Die kunnen dat wél.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Doe normaal je ledematen vriezen er buiten af het is winter Lord!
in Drenthe is het altijd winter.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Doe normaal je ledematen vriezen er buiten af het is winter Lord!
Ja, dat geluk heb jij dan weer eh?quote:
Ik denk al wel aan de zomer!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ow ik moet daar echt niet aan denken op dit moment.
Ik vind het hier in huis ook niet echt warm momenteel, heb zelfs een vest aanquote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik ook niet.
[..]
En..... Nauwelijks de verwarming aan doen, natuurlijk. Scheelt ook weer hoor, @LordofLeavesquote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:54 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik vind het hier in huis ook niet echt warm momenteel, heb zelfs een vest aan
Hier is het nog 17 graden in huis. Best te doen, mits je niet in een shirt gaat lopen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:54 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik vind het hier in huis ook niet echt warm momenteel, heb zelfs een vest aanen dat is niks voor mij want ik liep donderdag nog in een t-shirt over straat en ben zeker geen koukleum met al mijn isolatie
Heb zelf ook een dikke vest aan hoor.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:55 schreef Sally het volgende:
[..]
En..... Nauwelijks de verwarming aan doen, natuurlijk. Scheelt ook weer hoor, @:LordOfLeaves
Welke isolatie? Jij bent toch helemaal afgetraind?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:54 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik vind het hier in huis ook niet echt warm momenteel, heb zelfs een vest aanen dat is niks voor mij want ik liep donderdag nog in een t-shirt over straat en ben zeker geen koukleum met al mijn isolatie
Ik ben echt niet afgetraind momenteelquote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Welke isolatie? Jij bent toch helemaal afgetraind?
Mensen met spieren ipv vet hebben het toch eerder koud juist?
Daar moest ik even op googlen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:01 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ben echt niet afgetraind momenteelzit in een soort bear mode, dus wat hoger vetpercentage juist maar tegelijkertijd daardoor zo lang mogelijk door kunnen blijven groeien qua spiermassa.
Ik ben een paar keer in drenthe geweest. In Assen en Emmen en nog ergens. Pas maar op Lord.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
in Drenthe is het altijd winter.
[..]
Ja, dat geluk heb jij dan weer eh?
Wat betekent jouw username?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:01 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ben echt niet afgetraind momenteelzit in een soort bear mode, dus wat hoger vetpercentage juist maar tegelijkertijd daardoor zo lang mogelijk door kunnen blijven groeien qua spiermassa.
Ooh dus ik ben gewoon afgetraind maar met zachte spierenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Welke isolatie? Jij bent toch helemaal afgetraind?
Mensen met spieren ipv vet hebben het toch eerder koud juist?
Nope, voorlopig andere doelen. Als ik ooit tevreden ben qua spiermassa ga ik wel wat meer aftrainen maar echt een strakke sixpack met allemaal adertjes is niet mijn doel, ik heb dan liever iets meer vetjes en een wat bredere bouwquote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Daar moest ik even op googlen.
https://fitguide.nl/bodybuilding/bear-mode/ dit legde het wel goed uit. Ga je het er voor de zomer weer aftrainen? Of geen behoefte aan een sixpack?
Ik heb ooit in Lissabon gewoond en daar moest ik voor mijn werk altijd uitstappen bij metrohalte/treinstation Oriente.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat betekent jouw username?
Maar wat betekent hetquote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik heb ooit in Lissabon gewoond en daar moest ik voor mijn werk altijd uitstappen bij metrohalte/treinstation Oriente.
Have fun!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ga zo haarmaskertje enzo klaar zetten en dan vanavond haar en gezichtsmakertjes enzo doen❤
Soms kan je je al wat beter voelen als je even daar de tijd voor maakt. Daarom ga ik dat vanavond ook doen❤quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Have fun!
Ik moet nog naar de apotheek fietsen en medicatie afhalen (kluis), en ik wil nog een uitgebreide douche doen, met lekker ook haren uitgebreid. Mss ook wel haarmaskertje!
Vooral doen, dan!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Soms kan je je al wat beter voelen als je even daar de tijd voor maakt. Daarom ga ik dat vanavond ook doen❤
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms is het leven niet moeilijk.quote:
Je wordt geboren en je gaat dood en daartussenin is het even afzienquote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Soms is het leven niet moeilijk.
Moest lachenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:59 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Je wordt geboren en je gaat dood en daartussenin is het even afzien
Och, ik vermaak mij wel.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:59 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Zo gaan de jaren vlug voorbij.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:08 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik ook, op de kermis, een half uurtje en dat was het dan weer voor het hele jaar
Sneltreinvaart jongenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:10 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zo gaan de jaren vlug voorbij.
Ik leef met je mee.quote:
Wow, jij zit ook in een niet al te vrolijke stemming vandaag?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:59 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik had jou niet voor een kermisliefhebber gehouden.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:08 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik ook, op de kermis, een half uurtje en dat was het dan weer voor het hele jaar
Maar ik ga ook altijd na sluitingstijd hoor, superrustig danquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:17 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik had jou niet voor een kermisliefhebber gehouden.
Oh - da's jammer....quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:23 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb iemand geliked op Bumble, maar het is geen match
Jammer, was de eerste die ik tegengekomen ben die ook liefhebber van woordgrappen is (naja de eerste die het openlijk in z'n profiel durfde te zetten).
Ja, dat vind ik beter bij jou passen! Gelukkig, het beeld dat ik van je heb gevormd is weer hersteldquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:20 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Maar ik ga ook altijd na sluitingstijd hoor, superrustig dan
Nee, ik snap het ook niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh - da's jammer....![]()
Maar dan vond hij het geen match, dus?
In Neogotische stijl dan hoop ikquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
het beeld dat ik van je heb gevormd is weer hersteld
Had ie dan ook een briljante woordgrap in zijn profiel staan?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:23 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb iemand geliked op Bumble, maar het is geen match
Jammer, was de eerste die ik tegengekomen ben die ook liefhebber van woordgrappen is (naja de eerste die het openlijk in z'n profiel durfde te zetten).
Of hij is je nog niet tegengekomen!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik snap het ook niet.
Zal wel weer een man zijn die alleen naar het uiterlijk kijkt
Of wellicht had ik de rest van zn profiel ook moeten lezen
Misschien was het Michael Bublé!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Of hij is je nog niet tegengekomen!
Mehquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:32 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Je mag 'oude ziel' zeggen
Die is wel leukquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:32 schreef Oriente het volgende:
[..]
Misschien was het Michael Bublé!
Zo tinderlijk eenvoudig gaat dat ook weer niet hoorquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:32 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oh, ik had jou met classicisme gepaard. Toch weer even mn beeld bijstellen dusquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:28 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
In Neogotische stijl dan hoop ik
Nee, dat zou ik vast onthouden hebben. Gemiste kans wel.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:31 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Had ie dan ook een briljante woordgrap in zijn profiel staan?
Haha, zo optimistisch ben ik ook weer niet. Ach rustig verder swipen maar weer.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Of hij is je nog niet tegengekomen!
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:32 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zolang het geen Sovjetbouw wordt dan vind ik alles primaquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik had jou met classicisme gepaard.
Geit?quote:
Het brutalisme kan dus ook nog!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:43 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Zolang het geen Sovjetbouw wordt dan vind ik alles prima
Dat lijkt wel een slagschip!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het brutalisme kan dus ook nog!(stiekem kan ik die betonstructuren soms wel waarderen)
Heb een aantal jaren in Terneuzen gewoond, ik was waarschijnlijk een van de weinigen die het stadhuis wel mooi vond
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het brutalisme kan dus ook nog!(stiekem kan ik die betonstructuren soms wel waarderen)
Heb een aantal jaren in Terneuzen gewoond, ik was waarschijnlijk een van de weinigen die het stadhuis wel mooi vond
[ afbeelding ]
De scheepvaart was ook de inspiratie van de architecten schijnt het. Als nieuwe inwoner van Terneuzen werd ik door de gemeente in het stadhuis uitgenodigd voor een introductie (ik wist ook niet dat er gemeenten zijn die zulke dingen doen). Daar werd het de brug van een schip genoemd.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat lijkt wel een slagschip!
Fascinerend die bouwstijl, ja, mooi neequote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah, mijn lokale winkelcentrum.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:43 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Zolang het geen Sovjetbouw wordt dan vind ik alles prima
Als Terneuzen ooit wordt aangevallen winnen ze meteen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
De scheepvaart was ook de inspiratie van de architecten schijnt het. Als nieuwe inwoner van Terneuzen werd ik door de gemeente in het stadhuis uitgenodigd voor een introductie (ik wist ook niet dat er gemeenten zijn die zulke dingen doen). Daar werd het de brug van een schip genoemd.
Omdat de aanvallers acuut depressief worden van de aanblik van dat gebouwquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als Terneuzen ooit wordt aangevallen winnen ze meteen.
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
9000 depressieve stappen verder ‘je moet gewoon buiten gaan wandelen dan voel je je vanzelf beter’ heeft geen kut geholpen hoor.
Nog meer dooddoeners.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
9000 depressieve stappen verder ‘je moet gewoon buiten gaan wandelen dan voel je je vanzelf beter’ heeft geen kut geholpen hoor.
Gewoon doen!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja zulke mensen wil ik echt graag een klap op hun muil geven.
Meestal niet bij 1x nee.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
*SMACKSMACKSMACK*quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja zulke mensen wil ik echt graag een klap op hun muil geven.
Oh kom maar hoor.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet te verwarren met *SMAKSMAKSMAK*
Maakt jou niet uit of het SMACK of SMAK is? Of allebei?quote:
Liever SMAK dan SMACKquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maakt jou niet uit of het SMACK of SMAK is? Of allebei?
Niet te verwarren met *SMAC*quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Liever SMAK dan SMACK
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet te verwarren met *SMAC*
[ afbeelding ]
Hm ,als je 'wakker' bedoeld...?quote:
Ik merkte hetquote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:38 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja het is een wat vergezochte woordgrap
Mag nauwelijks naam hebbenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:38 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja het is een wat vergezochte woordgrap
Jij hebt andere kwaliteitenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:56 schreef MizzezAmy het volgende:
Het was een mooie poging
Ik ben er zelf ook niet goed in
Hahaha, wat ken je me toch goedquote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij hebt andere kwaliteiten
Slechte humor is ook humor!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hahaha, wat ken je me toch goed
Ach, niets mis met mn slechte humor, als ik hem zelf maar kan waarderen
Inderdaad... af en toe...quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Slechte humor is ook humor!
De mijne is veel te fout
ZEGquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Inderdaad... af en toe...
*mompelt iets met Achter het behang...
*proestquote:
Je hebt een tumor in je humorquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De mijne is veel te fout
Gaat u sterven?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:23 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Je hebt een tumor in je humor
Nou trusten maar weer en memento mori morgen
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:23 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Je hebt een tumor in je humor
Nou trusten maar weer en memento mori morgen
Kom je zo wel even instoppenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Slaap lekker!
Ik zal zo ook eens doen alsof ik ga slapen.
Aaahh, gelukkig maar!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:27 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Staat niet in de agenda, dus à demain
Is dat voor of nadat je bij @Sally langs geweest bent?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom je zo wel even instoppen
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is dat voor of nadat je bij @:Sally langs geweest bent?
Niet te verwarren met de spamvraag.quote:
Hahaha, je humor is leuk, dus blijf!!!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet te verwarren met de spamvraag.
[ afbeelding ]
(moest eraan denken door de smac)
Jaja, ik laat mezelf al uit![]()
Kuukskequote:
Waarom ben ik 2dequote:Op zondag 18 februari 2024 10:30 schreef LordofLeaves het volgende:
Goedemorgen, Stigs, Koekie en iedereen hier!
Stigs is mien moattie.quote:
Zeker wel. No worries.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Maar ik ben toch jouw chickyheb je mijn rug niet
LoLkequote:Op zondag 18 februari 2024 10:30 schreef LordofLeaves het volgende:
Goedemorgen, Stigs, Koekie en iedereen hier!
Boks!quote:
Boks! Har har.quote:
Diep * Monsterkoekie pinkt een traantje wegquote:Op zondag 18 februari 2024 10:44 schreef SemperLibertas het volgende:
En dag niet gelachen is een dag niet geleefd waarop je niet lacht
Zegt degene die nog wel gedacht dat hij ging sterven.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:44 schreef SemperLibertas het volgende:
En dag niet gelachen is een dag niet geleefd waarop je niet lacht
De Action is net zo gezellig als een mortuarium hoorquote:Op zondag 18 februari 2024 10:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
Een dag niet bij action geweest is een dag niet geleefd daarom ga ik zo eventjes
Lijkt me iets drukker. En levendiger.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:48 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
De Action is net zo gezellig als een mortuarium hoor
quote:Op zondag 18 februari 2024 10:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
Een dag niet bij action geweest is een dag niet geleefd daarom ga ik zo eventjes
Wel warmer..quote:Op zondag 18 februari 2024 10:48 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
De Action is net zo gezellig als een mortuarium hoor
'Leeft' moet altijd tussen aanhalingstekensquote:Op zondag 18 februari 2024 10:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Zegt degene die nog wel gedacht dat hij ging sterven.
het leeft nog!
![]()
Maar de uitkomst is hetzelfde, afgestorven richting uitgangquote:Op zondag 18 februari 2024 10:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Lijkt me iets drukker. En levendiger.
Waar zie je mij voor aan?!quote:Op zondag 18 februari 2024 10:51 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Als je maar genoeg tegen de medeklanten aan gaat schuren
Ach jee wat een treurnis.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:50 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
'Leeft' moet altijd tussen aanhalingstekens
Sallykequote:
Koentjequote:
Ik mis het voorjaar en wilde vandaag heel hard in de tuin werken, maar het regent. En ik heb een week vakantie onder deze omstandighedenquote:Op zondag 18 februari 2024 11:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach jee wat een treurnis.
Is dat elke ochtend? Of toevallig alleen vandaag?
![]()
![]()
![]()
Oh noes.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:08 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik mis het voorjaar en wilde vandaag heel hard in de tuin werken, maar het regent. En ik heb een week vakantie onder deze omstandigheden![]()
verder is het leven een groot feest natuurlijk
Ik heb het plaatje voor me waarin me mezelf mobiliseer, motiveer, zonder vrees de regen in stap, noeste arbeid verricht in de tuin en dan na een paar uur van die noeste arbeid in de tuin onder een fijne warme douche stap en dan bij mezelf denk: "well done".quote:Op zondag 18 februari 2024 11:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh noes.
Tussen de buien door en met kaplaarzen aan een beetje spitten in je tuin een optie?
Jaaaaaaaahhh!quote:Op zondag 18 februari 2024 11:18 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik heb het plaatje voor me waarin me mezelf mobiliseer, motiveer, zonder vrees de regen in stap, noeste arbeid verricht in de tuin en dan na een paar uur van die noeste arbeid in de tuin onder een fijne warme douche stap en dan bij mezelf denk: "well done".
Ohw.quote:Het blijft voorlopig bij dat plaatje
Hier wel opstaan en wat gaan doen. Vanmiddag wat gezelligs doen! Denk ikquote:Op zondag 18 februari 2024 11:25 schreef MizzezAmy het volgende:
Goedemorgen. Vandaag weer een mooie dag om niets te doen.
Dat is elke dag welquote:Op zondag 18 februari 2024 11:25 schreef MizzezAmy het volgende:
Het blijft regenen dus handiger is dat ik me gewoon in mijn vijver laat vallen zodat de regen niks meer uitmaaktquote:Op zondag 18 februari 2024 11:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Jaaaaaaaahhh!
[..]
Ohw.
Maar ik zei: tussen de buien door. Dan regent het namelijk niet
Ook een planquote:Op zondag 18 februari 2024 11:26 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Het blijft regenen dus handiger is dat ik me gewoon in mijn vijver laat vallen zodat de regen niks meer uitmaakt
Hier is het droog, je mag wel hier komen tuinierenquote:Op zondag 18 februari 2024 11:26 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Het blijft regenen dus handiger is dat ik me gewoon in mijn vijver laat vallen zodat de regen niks meer uitmaakt
Waar is hier?quote:Op zondag 18 februari 2024 11:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hier is het droog, je mag wel hier komen tuinieren
Een warme douche was net een mooie startquote:Op zondag 18 februari 2024 11:25 schreef MizzezAmy het volgende:
In mn voortuin!quote:
Dat ga ik niet doen, straks de krullen uit mn haar strijken, dan moet het droog zijn.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Een warme douche was net een mooie start
quote:Op zondag 18 februari 2024 11:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
In mn voortuin!
Ik heb er een voederdingetje voor de vogels opgehangen, nu zitten er de hele tijd koolmeesjes voor mn raam
Eh, succes?quote:Op zondag 18 februari 2024 11:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Straks naar de verjaardag van mijn nichtje. Gelukkig is het geen hels kinderfeest
Succes is beterquote:
In Zuid-Spanje?quote:Op zondag 18 februari 2024 11:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
In mn voortuin!
Ik heb er een voederdingetje voor de vogels opgehangen, nu zitten er de hele tijd koolmeesjes voor mn raam
quote:
Ik wil ooit voor 1 euro een pittoresk dorpje kopen in Italië en dan daar een beetje aanrommelenquote:Op zondag 18 februari 2024 12:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]Noord-Limburg
Ik wil ook naar een zonnig land
Kan ik dan voor 10 cent een huis in je dorpje kopen?quote:Op zondag 18 februari 2024 12:31 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik wil ooit voor 1 euro een pittoresk dorpje kopen in Italië en dan daar een beetje aanrommelen
Ik moet daar even over nadenken want ik wil eigenlijk geen bewonersquote:Op zondag 18 februari 2024 12:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kan ik dan voor 10 cent een huis in je dorpje kopen?
quote:Op zondag 18 februari 2024 12:43 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik moet daar even over nadenken want ik wil eigenlijk geen bewoners
Dat wil ik ook welquote:Op zondag 18 februari 2024 12:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Tuinen doe ik altijd gratis, via Nextdoor. Vorige week uit pure wanhoop de voortuinen van beide buren gedaanquote:Op zondag 18 februari 2024 12:52 schreef Sally het volgende:
En dan een tuinman erbij (nee, hoeft niet gratis, natuurlijk![]()
![]()
)
Oh wat lief!! Ik heb een balkon (2 zelfs, hele grote)quote:Op zondag 18 februari 2024 12:56 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Tuinen doe ik altijd gratis, via Nextdoor. Vorige week uit pure wanhoop de voortuinen van beide buren gedaan
Leuk om een vete met een ander dorp te beginnen.quote:Op zondag 18 februari 2024 12:31 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik wil ooit voor 1 euro een pittoresk dorpje kopen in Italië en dan daar een beetje aanrommelen
Betaal gewoon in natura!quote:Op zondag 18 februari 2024 12:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nawh ❤quote:Op zondag 18 februari 2024 11:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij. Heb je gemist de laatste tijd
quote:Op zondag 18 februari 2024 13:15 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Leuk om een vete met een ander dorp te beginnen.
Als dat alles is,dat moet zelfs mij nog wel lukken.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Je kunt er toch wel even een veertje doorheen duwen? :p
Lekker nostalgisch.quote:
Je kan ook vuurwerk in de afvoer gooien.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als dat alles is,dat moet zelfs mij nog wel lukken.
Whehehe, laat maar.quote:
Zelf viesquote:Op zondag 18 februari 2024 16:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Klinkt vies. Hebben jouw ouders jou noot geleerd zelf brood te smeren?
Wat?quote:Op zondag 18 februari 2024 16:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
HET WAS WEL EEN KINDERFEEST![]()
![]()
Die hadden vroeger altijd lekkere frikandelbroodjes voor in de magnetron.quote:
Waar ik vandaag heen moestquote:
Ja, één bak herrie.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waar ik vandaag heen moest
Nichtje jarig, en ik hoorde dat ze haar kinderfeestje al gehad had. Kom daar binnen... letterlijk de hel.
Enorm. Ik kan daar heel slecht tegenquote:
Lol dus je hebt lekker gespeeld?quote:Op zondag 18 februari 2024 16:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
HET WAS WEL EEN KINDERFEEST![]()
![]()
Kost je weer 3 jaar van je levenquote:Op zondag 18 februari 2024 16:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Enorm. Ik kan daar heel slecht tegen
Ik ook. Daarom blijf ik ook maar max twee uur.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Enorm. Ik kan daar heel slecht tegen
Dat klinkt heel dubbelzinnig.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Lol dus je hebt lekker gespeeld?
Ja ik ook.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik ook. Daarom blijf ik ook maar max twee uur.
[..]
Dat klinkt heel dubbelzinnig.
Niet grappig!quote:Op zondag 18 februari 2024 16:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Lol dus je hebt lekker gespeeld?
Met de kinderen! Niet met jezelf.quote:
Dat snapte ik al. Ik ben niet goed met kinderen, want als ome Stig even uithaalt is het janken bij die kotersquote:Op zondag 18 februari 2024 16:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Met de kinderen! Niet met jezelf.
Arme kinders.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat snapte ik al. Ik ben niet goed met kinderen, want als ome Stig even uithaalt is het janken bij die koters
Ze moeten Stig niet lastig vallenquote:
Dit maakt het niet minder schunnigquote:Op zondag 18 februari 2024 16:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Met de kinderen! Niet met jezelf.
Met van die bonkjes?quote:Op zondag 18 februari 2024 17:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Lekker stampen jatog. En dan jus in het kuiltje
quote:
quote:Op zondag 18 februari 2024 16:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dit maakt het niet minder schunnig
Houd je niet van rookworst?quote:Op zondag 18 februari 2024 17:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
O ik droog al uit van de gedachte
Niet zo doenquote:Op zondag 18 februari 2024 17:36 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Naawh ❤ niet meer dan de rest van mijn persoonlijkheid
Zal jou eens stoppen.quote:
Dan stop ik er wel wat inquote:
Auwquote:Op zondag 18 februari 2024 18:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan stop ik er wel wat in
En hoe voel je je daarbij?quote:Op zondag 18 februari 2024 18:43 schreef SemperLibertas het volgende:
Er is vandaag precies 0,01 seconde geen regen gevallen
Uiteindelijk heel nat want ik was in de tuin gaan werken. Maar wat lekker uiteindelijk zegquote:
Nee klopt dat heb ik ook altijd als ik nat ben. Al ben ik zelf geen fan van zeiknat maar ieder zijn voorkeur natuurlijkquote:Op zondag 18 februari 2024 18:45 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Uiteindelijk heel nat want ik was in de tuin gaan werken. Maar wat lekker uiteindelijk zegAls je eenmaal zeiknat bent dan boeit het eigenlijk toch niet meer
Ik vergat even tegen wie ik praattequote:Op zondag 18 februari 2024 18:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee klopt dat heb ik ook altijd als ik nat ben. Al ben ik zelf geen fan van zeiknat maar ieder zijn voorkeur natuurlijk
quote:Op zondag 18 februari 2024 18:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee klopt dat heb ik ook altijd als ik nat ben. Al ben ik zelf geen fan van zeiknat maar ieder zijn voorkeur natuurlijk
Was maar een grapjequote:Op zondag 18 februari 2024 18:48 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik vergat even tegen wie ik praatte
Moet ook niet.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dit maakt het niet minder schunnig
Godfather II uiteraard.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:56 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nostalgie = ok
En al helemaal in zo'n Godfather setting
Neehee, die reclame met die kinders!quote:
quote:
Het is je gegund.quote:Op zondag 18 februari 2024 19:26 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]In een volgend leven kom ik terug als Michael Corleone (maar dan de langere versie)
Ja en ik als Rapunzelquote:Op zondag 18 februari 2024 19:26 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]In een volgend leven kom ik terug als Michael Corleone (maar dan de langere versie)
Ik als Stig.quote:
Dat ben je al.quote:
Oh jaquote:
Je mag wel terugkomen als Lord Helmet.quote:
Oef.quote:
Dat is andere koek eh?quote:
Tepelkoek.quote:
quote:Op zondag 18 februari 2024 19:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat zie je mij niet doen idd
Op KoekieFans wel!quote:Op zondag 18 februari 2024 19:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat zie je mij niet doen idd
Alleen nog irl voor een man met engelengeduldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GlorieFans van maken!quote:
quote:Op zondag 18 februari 2024 19:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Alleen nog irl voor een man met engelengeduldOok goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Ehhhh... nu wel?quote:
Sowquote:
Zal jou eens waarmaken!quote:Op zondag 18 februari 2024 19:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
We weten alle 2 dat dat niet waargemaakt gaat worden :p
Op one day wordt er nu wat waargemaaktquote:Op zondag 18 februari 2024 19:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens waarmaken!
1 meter 80?quote:Op zondag 18 februari 2024 19:26 schreef SemperLibertas het volgende:
quote:
Ik word verhandeldquote:Op zondag 18 februari 2024 20:16 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wil je SL nu je buttom maken?
Lijkt het je niet lekker om het vinden van DE partner uit te besteden? Lijkt mij oprecht echt fantastisch aangezien mijn smaak in mannen op zijn zachtst gezegd kut is.quote:
quote:Op zondag 18 februari 2024 16:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waar ik vandaag heen moest
Nichtje jarig, en ik hoorde dat ze haar kinderfeestje al gehad had. Kom daar binnen... letterlijk de hel.
Dat is te eenvoudig gedacht, vind ik. Jouw smaak is wie jij bent en dat trek je dan ook aan. Dat je misschien 'foute' mannen aantrekt, is denk ik altijd een reflectie van je eigen gevoelsleven en hoe zich dit uit naar een bepaald type partner ofwel je smaak. Ik begrijp cynisme wel op dat vlak, echt, maar uiteindelijk trekt negativiteit alleen maar negativiteit aan, dat is bijna een natuurwet.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
aangezien mijn smaak in mannen op zijn zachtst gezegd kut is.
En daarom heb ik een negatief zelfbeeld en blijf ik vooraltijd alleen ❤quote:Op zondag 18 februari 2024 20:27 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Dat is te eenvoudig gedacht, vind ik. Jouw smaak is wie jij bent en dat trek je dan ook aan. Dat je misschien 'foute' mannen aantrekt, is denk ik altijd een reflectie van je eigen gevoelsleven en hoe zich dit uit naar een bepaald type partner ofwel je smaak. Ik begrijp cynisme wel op dat vlak, echt, maar uiteindelijk trekt negativiteit alleen maar negativiteit aan, dat is bijna een natuurwet.
Zo, diep dit.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:27 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Dat is te eenvoudig gedacht, vind ik. Jouw smaak is wie jij bent en dat trek je dan ook aan. Dat je misschien 'foute' mannen aantrekt, is denk ik altijd een reflectie van je eigen gevoelsleven en hoe zich dit uit naar een bepaald type partner ofwel je smaak. Ik begrijp cynisme wel op dat vlak, echt, maar uiteindelijk trekt negativiteit alleen maar negativiteit aan, dat is bijna een natuurwet.
Sallykequote:Op zondag 18 februari 2024 21:08 schreef Sally het volgende:
Wat een weer vandaag, idd...
Ik was blij dat ik nog overdekt, binnen was
Maar onderweg wel een paraplu gebruikt, al was die nauwelijks heel te houden vanwege de wind, hahaha
Hi Stiggy.quote:
Nu ik dit overleefd heb, kan ik alles aanquote:Op zondag 18 februari 2024 21:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Hi Stiggy.
Je had het overleefd, dus....?!
of - bijna niet....?
Whehehe...quote:Op zondag 18 februari 2024 21:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nu ik dit overleefd heb, kan ik alles aan
Je was blij dat je je pak aan en helm op had, zeker...?quote:Op zondag 18 februari 2024 21:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nu ik dit overleefd heb, kan ik alles aan
"Hij wil alleen maar spelen!"quote:
*zucht*quote:Op zondag 18 februari 2024 21:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Hij wil alleen maar spelen!"
Ja, niet als ik net een glas drinken in mijn handen heb, muts.
JAquote:
quote:
Minimaalquote:Op zondag 18 februari 2024 20:16 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wil je SL nu je buttom maken?
Hopelijk dan 'bottom'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |