SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
jullie weten mensen en chargeer het nu., maar doe goed voor een ander en het zal je later bespaart blijven.Do what you love, love what you do!![]()
maar zegt jouw dominee dat je naar de hel gaat?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:03 schreef kree het volgende:
jullie weten mensen en chargeer het nu., maar doe goed voor een ander en het zal je later bespaart blijven.♡♡♡♡![]()
nee en heb er een onwijs ander idee over.... ik denk. je kunt altijd anderen helpen. en is god of niet of ander.. doe je wat goeds. dat is mijn idee. en hang er maar geloof aan wat je wilquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
maar zegt jouw dominee dat je naar de hel gaat?
Do what you love, love what you do!![]()
ik hang er niks aanquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:05 schreef kree het volgende:
[..]
nee en heb er een onwijs ander idee over.... ik denk. je kunt altijd anderen helpen. en is god of niet of ander.. doe je wat goeds. dat is mijn idee. en hang er maar geloof aan wat je wil
jij gaat naar de kerk en zegt gereformeerd te zijn
tis geen keuzemenu toch?♡♡♡♡![]()
Ik ben een serie aan het kijken, blijk ik anderhalf seizoen te missen
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Toets 3quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik hang er niks aan
tis geen keuzemenu toch?![]()
wel waarquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:06 schreef JustinK het volgende:
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet gij dat ook een ander niet
♡♡♡♡![]()
jawel vanuit kind, wil niet zeggen dat ik het met alles eens ben ook?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik hang er niks aan
tis geen keuzemenu toch?Do what you love, love what you do!![]()
welke?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:07 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik ben een serie aan het kijken, blijk ik anderhalf seizoen te missen♡♡♡♡![]()
Je maakt wel toffe muziek, dat herinner ik me dan ook nog wel.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:07 schreef kree het volgende:
[..]
jawel vanuit kind, wil niet zeggen dat ik het met alles eens ben ook?Lach met een schone bips![]()
wat bedioel je, vanuit kind?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:07 schreef kree het volgende:
[..]
jawel vanuit kind, wil niet zeggen dat ik het met alles eens ben ook?♡♡♡♡![]()
staat hier net nog een filmpje vanquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je maakt wel toffe muziek, dat herinner ik me dan ook nog wel.♡♡♡♡![]()
Ow excuse me dat ik even weg wasquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
staat hier net nog een filmpje van
Lach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: