Ja hequote:
quote:
als je wiki klopt, is ze de 8e ooit met die tijdquote:
Klopt, volgens swimmingstats in ieder geval.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:10 schreef Szura het volgende:
[..]
als je wiki klopt, is ze de 8e ooit met die tijd
Oh ja, de beruchte NOS hypequote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:17 schreef franklop het volgende:
Steenbergen iets te vroeg gepiekt. Nu gaat de NOS haar natuurlijk helemaal verpesten richting Parijs
Aan de andere kant doet het veel te weten dat je op dit podium kunt winnen. Dus het kan ook precies op tijd zijn.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:17 schreef franklop het volgende:
Steenbergen iets te vroeg gepiekt. Nu gaat de NOS haar natuurlijk helemaal verpesten richting Parijs
Oh goed dat je het zegt. Normaal kan er maar eentje winnen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat wordt wel een heerlijke finale, kunnen alle 8 winnen
Als ze allemaal dezelfde tijd zwemmen kunnen ze alle 8 winnen hoor.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh goed dat je het zegt. Normaal kan er maar eentje winnen.
Dat probeerden de schaatsers gisteren ook.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ze allemaal dezelfde tijd zwemmen kunnen ze alle 8 winnen hoor.
Desondanks lag ie tot op 10 meter of zo nog steeds 1e...... misschien ging hij ook wat te snel van start.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:19 schreef DeLuna het volgende:
Dat was echt het slechtste keerpunt wat ik in tijden gezien heb
Pech bij het aantikken? Zwom er een dolfijn in de weg?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Desondanks lag ie tot op 10 meter of zo nog steeds 1e...... misschien ging hij ook wat te snel van start.
Hij had ook wat pech bij het aantikken geloof ik....
Dat is geen pech, je moet dat zoveel meter vantevoren gewoon kunnen inschatten.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
Je weet wel wat ik bedoel.. je kunt verkeerd uitkomen met je slag
Het is geen toeval dat dat vermoeide zwemmers vaker overkomt inderdaad.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat is geen pech, je moet dat zoveel meter vantevoren gewoon kunnen inschatten.
In dit geval zei hij toch juist dat óók met die toppers dit gewoon een uiterst competitieve tijd is?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:36 schreef AgnesGru het volgende:
Jeroen, echt werkelijk waar. Wie er niet is, kan je niet verslaan.
Ja maar we weten nu wel een keer dat niet iedereen er isquote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In dit geval zei hij toch juist dat óók met die toppers dit gewoon een uiterst competitieve tijd is?
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In dit geval zei hij toch juist dat óók met die toppers dit gewoon een uiterst competitieve tijd is?
Dat dusquote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar we weten nu wel een keer dat niet iedereen er is
Is ook wel zo, maar uiteindelijk gaat het toch allemaal om de Spelen, dus is het wel logisch om even die kant op te denken (en dat is in dit geval alleen maar positief eigenlijk, meer dan op de 4x100 vrij bijvoorbeeld)quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar we weten nu wel een keer dat niet iedereen er is
Ik ben zo trots dat ik mij van dat soort woordgrapjes onthoudt tegenwoordigquote:
Ik zou iets minder trots zijn.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik ben zo trots dat ik mij van dat soort woordgrapjes onthoudt tegenwoordig
Als je weet dat er een Nederlander zwemt mag je best de vierde en vijfde tijd onthouden inderdaad.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:50 schreef heywoodu het volgende:
Jeroentje toch, waarom moet je altijd wachten op de kaart met finalisten ipv de uitslag van de eerste halve finale naast je te hebben?
PANIEKquote:
Even screenshot/foto maken van de uitslag van de eerste HF is ook vrij veelgevraagdquote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je weet dat er een Nederlander zwemt mag je best de vierde en vijfde tijd onthouden inderdaad.
Met een gouden rand?quote:
Desnoods pen en papier, weet ik veel.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:52 schreef noodgang het volgende:
[..]
Even screenshot/foto maken van de uitslag van de eerste HF is ook vrij veelgevraagd
In dit veld lijkt me wel Douglass de enige échte concurrent voor goud op basis van wat we eerder hebben gezien en weten, maar het kan altijd anders lopenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:53 schreef heywoodu het volgende:
Schouten is toch helemaal niet dé favoriet joh
Zilver zou gewoon top zijn.
Dit kan niet meer misgaan!quote:
Zou Jeroen dat al doorhebben?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:56 schreef heywoodu het volgende:
Meer dan anderhalve seconde van het NR af gehaald
CHIKUNOVA, Evgeniia, uit april 2023quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van wie is dat verschroeiende WR eigenlijk?
https://nos.nl/livestream/2508339-wk-zwemmen-finales-dag-6quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:57 schreef RipCity het volgende:
Krijg allemaal push berichten maar die shizzle is nergens op tv te aanschouwen?!
Ach.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
CHIKUNOVA, Evgeniia, uit april 2023
Hartelijk dank!!! Niet aan gedachtquote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:58 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
https://nos.nl/livestream/2508339-wk-zwemmen-finales-dag-6
Ja daar verliest ie zeker 0.7quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:05 schreef Pino112 het volgende:
Lekker in de lijn zwemmen, maar goed geprobeerd.
Pretoria!quote:
Wees maar blij dat Jeroen dit doet en niet Arman of Krijn.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:03 schreef heywoodu het volgende:
200m rugslag, keerpunt één. Jeroen: "Halverwege."
quote:
Ja ik voelde deze opmerkingen al ietwat aankomenquote:
Of Jorisquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wees maar blij dat Jeroen dit doet en niet Arman of Krijn.
Oh absoluut hoor, ik vind zwemmen met Jeroentje altijd dikke prima eigenlijkquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wees maar blij dat Jeroen dit doet en niet Arman of Krijn.
Het echte gouden duo iddquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh absoluut hoor, ik vind zwemmen met Jeroentje altijd dikke prima eigenlijk
Alleen Nelson en Inge waren beter, maar ja.
Denk ik ookquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:09 schreef Pino112 het volgende:
Voorspelling: Corbeau gaat hier een PLAK halen, Kamminga niet.
Dat Corbeau een grotere kans heeft lijkt me evident jaquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:09 schreef Pino112 het volgende:
Vanuit baan 8 winnen op de 200 school is dan ook verdomd lastig.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:09 schreef Pino112 het volgende:
Scheelt weer de kosten van een paar badmutsen en wat potjes gel.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Snap echt niet waaromals je z'n foto's met haar ziet
Meer dan een seconde sneller dan wie dan ookquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe snel was die laatste baan van die Chinees joh
Uithoudingsvermogen is natuurlijk het beste te dopen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe snel was die laatste baan van die Chinees joh
Ja, ik vertrouw die Chinezen niet helemaal maar ja, tot het tegendeel bewezen is enzoquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Meer dan een seconde sneller dan wie dan ook
https://www.omegatiming.c(...)0104FFFFFFFFFF01.pdf
Geen pech allen.quote:
Trump had het over Grab 'em by the pussy.quote:
De wereld zou beter af zijn zonder die gestoorde gekquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Trump had het over Grab 'em by the pussy.
Kan niet meer misgaanquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:31 schreef DeLuna het volgende:
Grueter loopt Schouten nu al te jinxen voor Parijs
Graag gedaan hoor! Enjoy!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:58 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hartelijk dank!!! Niet aan gedacht
Plaatsgenoten he, daarom noemt hij ook bij iedere race van Schouten wel een keer Bodegraven.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:31 schreef DeLuna het volgende:
Grueter loopt Schouten nu al te jinxen voor Parijs
Juist op het moment dat hij dat zei zag je Dong er in het shot van die twee banen al naast schuiven ook.quote:
Hij heeft zelfs de beschikking over de livetiming van Omegaquote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:50 schreef heywoodu het volgende:
Jeroentje toch, waarom moet je altijd wachten op de kaart met finalisten ipv de uitslag van de eerste halve finale naast je te hebben?
Ja! Was echt spannend!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:56 schreef Pino112 het volgende:
Geen PAL TRI NIE RI op de 1500 vinale, negendes op 0.21 @:Mexicanobakker
Is ook op tvquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:00 schreef Pino112 het volgende:
Kom maar door met die livestream, duurt lang.
Het is weekend.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:01 schreef Pino112 het volgende:
Op de eennalaatste dag opeens duiding erbijHou op, ik wil gewoon een stream.
Ik ben er wel blij mee, kan vanaf halverwege niet meer live kijken en de stream terugkijken kan nog steeds niet, maar een TV-uitzending welquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:01 schreef Pino112 het volgende:
Op de eennalaatste dag opeens duiding erbijHou op, ik wil gewoon een stream.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Ah daar is ie dan toch nogquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zal Ben proud zijn op zijn bronzen medaille?
Hij maakt juist een vreemde onnodige extra slagquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij drijft onnodig lang uit met die voorlaatste slag
@DeLuna vindt hier zeker wat van?quote:
Hij dacht eerst 'ik drijf uit' en vervolgens maakt ie toch een slagquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hij maakt juist een vreemde onnodige extra slag
Dat denk ik wel, want je maakt nu weer een slag waardoor je weer omhoog komt en dus meer weerstand hebtquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:48 schreef DeeBee het volgende:
Voor de kenners hier: had hij het uitdrijvend beter gedaan?
Die slag leek nu wel écht onnodig ja, al denk ik dat winnen er uitdrijvend niet in had gezeten. Maar het uitkomen hoort er ook bij...quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, want je maakt nu weer een slag waardoor je weer omhoog komt en dus meer weerstand hebt
Bij de 50 en 100 is dat gewoon essentieel.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:50 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Die slag leek nu wel écht onnodig ja, al denk ik dat winnen er uitdrijvend net in had gezeten. Maar het uitkomen hoort er ook bij...
Als ze op schema lopen wel, 50 vrij HFquote:
Ja die Portugees kwam perfect uit dus dan had hij misschien brons gehadquote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:50 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Die slag leek nu wel écht onnodig ja, al denk ik dat winnen er uitdrijvend net in had gezeten. Maar het uitkomen hoort er ook bij...
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als ze op schema lopen wel, 50 vrij HF
Voor eerste reserve achquote:
Of hij had meteen die slag moeten maken, maar zelfs dat was niet slim denk ikquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:03 schreef DeLuna het volgende:
Nu ik die finish nog 3x heb gezien weet ik wel zeker dat uitdrijven een betere keuze was geweest
Hij had gewoon de anderen van het startblok moeten duwenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hij had gewoon beter uit moeten komen.
Die is gewoon wel individueel wereldkampioen op de korte baan geweest hoorquote:
Europees kampioen op lange baan ook!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die is gewoon wel individueel wereldkampioen op de korte baan geweest hoor
Ik heb de Mossad al een appje gestuurd.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Argentijn met Duitse voorouders.
@:AllesKaputt
Nu mag het wel, het is vrije slag.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:47 schreef AgnesGru het volgende:
Hopelijk weet Kira nu wel hoe ze moet keren
Oh jaquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nu mag het wel, het is vrije slag.
Denk niet dat het veel had uitgemaaktquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:48 schreef heywoodu het volgende:
Jeetje, Hong Kong in deze finale en dan zonder Haughey
Uitmuntend gedaanquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:57 schreef DeeBee het volgende:
Ah ja, het lag aan de golf
En Amerika ging winnen
Femke, doe maar even wisselen
Neuh, het verbaasde me meer dat ze buiten Haughey dus nóg twee WK-waardige zwemsters hebbenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Denk niet dat het veel had uitgemaakt
Onderdeel van het hele Brits-Chinese gebeuren rondom Hong Kongquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Sinds wanneer is het Hong Kong China en niet gewoon Hong Kong?
Ja ging me specifiek om de toevoeging bij de naam, maar dat is dus blijkbaar vorig jaar 'verduidelijkt' dat dat verplicht is en niet optioneel.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Onderdeel van het hele Brits-Chinese gebeuren rondom Hong Kong
https://en.wikipedia.org/(...)_of_Hong_Kong,_China
Bij winst wordt het Chinese volkslied gespeeld
Gaaf land.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Onderdeel van het hele Brits-Chinese gebeuren rondom Hong Kong
https://en.wikipedia.org/(...)_of_Hong_Kong,_China
Bij winst wordt het Chinese volkslied gespeeld
Dat was het bij de DSQ toch ook?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 18:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nu mag het wel, het is vrije slag.
Nee, dat was een wisselslag. Dan mag je bij de vrije slag geen slag doen die daarvoor al gedaan is.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat was het bij de DSQ toch ook?
Ah, op die manierquote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, dat was een wisselslag. Dan mag je bij de vrije slag geen slag doen die daarvoor al gedaan is.
Jammer, zou anders 8e zijn geweest.quote:Op zondag 18 februari 2024 08:48 schreef heywoodu het volgende:
DQ'tje voor Thomas Jansen op de 400m wisselslag, de mannen op de 4x100m wissel als tweede naar de finale, de vrouwen als vierde.
Hoop ik ook!quote:Op zondag 18 februari 2024 17:40 schreef DeLuna het volgende:
Hoop dat die Wiffen in Parijs ff een WR pakt op de 1500m
15 jaar.quote:Op zondag 18 februari 2024 17:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voor mn gevoel doet Sjostrom al 20 jaar mee
16 jaar, dus dat scheelt niet veelquote:Op zondag 18 februari 2024 17:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voor mn gevoel doet Sjostrom al 20 jaar mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |