Hoeft niet, kan wel.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:36 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
En als ze wel in opstand komen en er een revolutie ontstaat, is het nieuwe rijtje machthebbers op z'n minst net zo erg.
Maakt niet uit hoe kritisch ze zijn, Poetin wint de verkiezingen toch weer.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:33 schreef Momo het volgende:
Wat zal de gemiddelde Rus van nieuws als dit maken? De verrader verdiend dit? Of zullen ze meer kritisch zijn?
Nu is het een martelaar. Anders slechts een gefusilleerde dissident.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Als de dood onvermijdelijk is, wat het in dit geval is, lijkt het mij aannemelijk dat je zoekt naar de meest zinnige wijze van sterven. In dit geval is dat volgens Navalny dus sterven en hiermee zichtbaar maken wat voor regime Rusland heeft.
Die reacties.quote:
Ik ben daar maar mee gestopt..het lezen van dat soort antwoordtweets heeft me letterlijk levensjaren gekost.quote:
Wilt immers een financier niet voor het hoofd stoten. Logisch toch?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:40 schreef xpompompomx het volgende:
Zie dat onze toekomstige premier, toch altijd lekker snel met twitter, nog steeds doodstil is.
Sorry, maar nee, dat was niet de reden waarom hij terug ging.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Als de dood onvermijdelijk is, wat het in dit geval is, lijkt het mij aannemelijk dat je zoekt naar de meest zinnige wijze van sterven. In dit geval is dat volgens Navalny dus sterven en hiermee zichtbaar maken wat voor regime Rusland heeft.
Er gebeurt wel veel op het moment inderdaad ja.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:43 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik kan dit eigenlijk ook niet los zien van het recente nieuws over Rusland dat 'verontrustend' anti-satellietwapen ontwikkelt volgens de Amerikanen (bron) en het interview van Putin met Carlson: men treedt nu wel vrij opzichtig naar de voorgrond als een soort van waarschuwing dat men niet moet fucken met het Kremlin. Althans, zo interpreteer ik het.
Ik zie juist dat Poetin en zijn kliek steeds meer het maskertje afdoet.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:43 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik kan dit eigenlijk ook niet los zien van het recente nieuws over Rusland dat 'verontrustend' anti-satellietwapen ontwikkelt volgens de Amerikanen (bron) en het interview van Putin met Carlson: men treedt nu wel vrij opzichtig naar de voorgrond als een soort van waarschuwing dat men niet moet fucken met het Kremlin. Althans, zo interpreteer ik het.
Zag deze week de Duitse Opsporing Verzocht. Daar zoeken ze al 30 jaar een stel RAF-boeven/terroristen. De oudste is 70 ofzo.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als een van de grote geheime diensten (CIA, Mossaad, MI6, FSB) jou wil vinden, dan vinden ze je vroeg of laat wel, ongeacht waar je je schuil houdt.
Het us erg naïef om te denken dat je uit hun handen kunt blijven als je ze echt zoeken.
Dat is altijd wel een mooie graadmeter hoe Geert in de wedstrijd zit jaquote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:40 schreef xpompompomx het volgende:
Zie dat onze toekomstige premier, toch altijd lekker snel met twitter, nog steeds doodstil is.
Tekenend voor hoe goed de russische desinformatie heeft gewerkt. Al die complotwappieschaapjes zijn gehersenspoeld met anti-westerse propaganda.quote:
Dat zal vast wel relatief makkelijk kunnen met het afkondigen van een soort van ‘martial law’ onder het mom van dreiging vanuit het westen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:46 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ik zie juist dat Poetin en zijn kliek steeds meer het maskertje afdoet.
Volgende stap wordt gewoonweg verkiezingen opheffen daar in Rusland. Scheelt weer wat acteertijd daar.
Denk oprecht dat veel van die account ook bots zijn.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:50 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Tekenend voor hoe goed de russische desinformatie heeft gewerkt. Al die complotwappieschaapjes zijn gehersenspoeld met anti-westerse propaganda.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |