quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wilde de grap maken dat deze man gebeld had maar hij is een beetje dood.
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:03 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
Was die gast waar jij over praat ondergedoken dan? Nee die liep gewoon vrij rond en had note bene 2 FSB agenten ontmoet voor hij werd vergiftigd.
Of deze mevrouw, want ze was een te 'kritische' journalist.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wilde de grap maken dat deze man gebeld had maar hij is een beetje dood.
Waar kan ik tekenen?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:18 schreef Richestorags het volgende:
Als je echt off the grid leeft en flink wat cash hebt en ergens in een hutje op de hei gaat wonen met een face transplant heb je nog wel een kans. Maar ja, wat voor leven is dat?
Hoe staat dat in relatie tot hetgeen je eerder post.quote:
Ik ga meteen even kijken of Eva Vlaardingenbroek al boos getwitterd heeft.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:20 schreef -XOR- het volgende:
Je verwacht het niet. En Tukkertje Carlson zag dat het goed was.
Dat zit helaas niet in de geest daar.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:09 schreef aloa het volgende:
Putin lacht in zijn vuistje.
Wat een land en zo gaat het al honderden jaren daar. Het is te hopen dat het volk eens echt in opstand komt.
Begrijpelijk wel..quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:28 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat zit helaas niet in de geest daar.
Zowel Raisa, Eva als Sherry zijn niet geheel onverwachting doodstil hierover.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik ga meteen even kijken of Eva Vlaardingenbroek al boos getwitterd heeft.
Echt deze hele discussie is zo dom. Ik stel dat het idioot is om terug te gaan naar een regime dat jou actief probeert te vermoorden. Dan is de tegen argument die wordt gegeven ja maar als ze jou vanuit de KGB willen vermoorden dan doen ze dat toch wel.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hoe staat dat in relatie tot hetgeen je eerder post.
Hier nog eentjequote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Hopelijk is Leonid Volkov nu niet in Rusland
Jawel, die werken in die strafkampen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:31 schreef junkiesietze het volgende:
Hebben ze geen Volkerts in Rusland?
Onzin om dit op Poetin alleen af te schuiven. Dat hele land is verrot en moet uitgeschakeld worden.quote:
Net alsof Putin regelmatig zijn rukbunker met lange tafel uitkomt.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:31 schreef junkiesietze het volgende:
Putin zit niet voor niets veelvuldig in een bunker.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:31 schreef junkiesietze het volgende:
Dat is waarom Putin een interview met Tucker Carlson doet en niet met Ruud de Wild.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:31 schreef junkiesietze het volgende:
Als de dood onvermijdelijk is, wat het in dit geval is, lijkt het mij aannemelijk dat je zoekt naar de meest zinnige wijze van sterven. In dit geval is dat volgens Navalny dus sterven en hiermee zichtbaar maken wat voor regime Rusland heeft.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:29 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
Echt deze hele discussie is zo dom. Ik stel dat het idioot is om terug te gaan naar een regime dat jou actief probeert te vermoorden. Dan is de tegen argument die wordt gegeven ja maar als ze jou vanuit de KGB willen vermoorden dan doen ze dat toch wel.
Oh dus dan ga je maar gewoon wel terug en niet alsnog proberen te onderduiken in een ander land? Wat is dit voor fucking onzin joh?
Joh, de Russische propaganda is wakker gewerden en komt via Fok nog even stoken.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:50 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Navalny was net zo goed extreem nationalistisch. Vond het allemaal wel logisch enzo, het annexeren van de Krim.
En het gaat er bij mij niet in dat als hij president wist te worden hij niet net zo corrupt en zelfverrijkend is als zijn voorgangers.
1 pot nat allemaal daar. Anders krijg je wel (eerder) een kogel door de kop.
En als ze wel in opstand komen en er een revolutie ontstaat, is het nieuwe rijtje machthebbers op z'n minst net zo erg.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:28 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat zit helaas niet in de geest daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |