Leg het dan even uit vanuit je eigen perspectief.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:05 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Veel complotdenkers in dit topic zeg
Jullie kijken teveel speelfilms denk ik eerder. Om in jouw logica te denken, waarom is een Putin dan nog niet uitgeschakeld?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als een van de grote geheime diensten (CIA, Mossaad, MI6, FSB) jou wil vinden, dan vinden ze je vroeg of laat wel, ongeacht waar je je schuil houdt.
Het us erg naïef om te denken dat je uit hun handen kunt blijven als je ze echt zoeken.
Appels met peren vergelijken, u kan het.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:10 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
Jullie kijken teveel speelfilms denk ik eerder. Om in jouw logica te denken, waarom is een Putin dan nog niet uitgeschakeld?
Of hij reist naar landen die dat bevel negeren, zoals Zuid Afrika.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:48 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Ja, er loopt een internationaal arrestatiebevel wegens die Oekraïense kinderen. Hij kan dus vrijwel niet meer naar het buitenland. Echter is Rusland groot dus buitenland is alleen nodig voor overleg e.d.
Nee doe maar niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Leg het dan even uit vanuit je eigen perspectief.
Welk probleem zou Poetin uitschakelen precies oplossen denk je?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:10 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
Jullie kijken teveel speelfilms denk ik eerder. Om in jouw logica te denken, waarom is een Putin dan nog niet uitgeschakeld?
Idd, maar intussen zit Zuid Afrika het schijnheilige jongetje van de klas te spelen met hun gezeik over gazaquote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Of hij reist naar landen die dat bevel negeren, zoals Zuid Afrika.
Er was in dat strafkamp geen hoogbouw.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:32 schreef Frutsel het volgende:
Die zagen we niet aankomen, heeft nog langer geduurd dan gedacht. Weer een streepje erbij voor Poetin.
En een kopje thee is luxe daar.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:14 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Er was in dat strafkamp geen hoogbouw.
Uh een paar honderd duizend doden misschien?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Welk probleem zou Poetin uitschakelen precies oplossen denk je?
Dat zal ik nooit snappen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:14 schreef Pleun2011 het volgende:
Hij is niet uit het raam gevallen dus dan zal het wel echt een ongeluk zijn.
Maar goed, deze man is gewoon vermoord en eerlijk gezegd heeft hij dat zelf in de hand gewerkt door terug te keren naar Rusland. Onbegrijpelijk dat hij toen is teruggegaan, na die moordaanslag.
Dan snap je niet hoe het werkt aan de top van het Kremlin.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:15 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
Uh een paar honderd duizend doden misschien?
Was zijn beoogde tegenstander die was uitgesloten niet tegen de oorlog?
Ik twijfelde eerst of je alleen maar deed alsof, ik maar ik denk dat je er echt niks van begrijpt.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:15 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
Als je echt off the grid leeft en flink wat cash hebt en ergens in een hutje op de hei gaat wonen met een face transplant heb je nog wel een kans. Maar ja, wat voor leven is dat?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als een van de grote geheime diensten (CIA, Mossaad, MI6, FSB) jou wil vinden, dan vinden ze je vroeg of laat wel, ongeacht waar je je schuil houdt.
Het us erg naïef om te denken dat je uit hun handen kunt blijven als je ze echt zoeken.
Ja en jij vanaf je zolderkamer wel natuurlijkquote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan snap je niet hoe het werkt aan de top van het Kremlin.
@Treinhomoquote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:15 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
Die heet gewoon betaald gekregen om propaganda te verspreiden, denk je nou echt dat die kritische vragen gaat stellen?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:18 schreef Momo het volgende:
Misschien buttplug Tucker Carlson hier Poetin eens kritische vragen over stellen
Mooie stropop. Helemaal zelf opgetuigd?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:19 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
Ja en jij vanaf je zolderkamer wel natuurlijk
Ik ben niet degene die claimt dat CIA of MI16 of KGB ieder gewenste target zomaar kan ombrengen
Dat zijn fantasieën uit speelfilms.
Ik ben sarcastischquote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:19 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die heet gewoon betaald gekregen om propaganda te verspreiden, denk je nou echt dat die kritische vragen gaat stellen?
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:19 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
Ja en jij vanaf je zolderkamer wel natuurlijk
Ik ben niet degene die claimt dat CIA of MI16 of KGB ieder gewenste target zomaar kan ombrengen
Dat zijn fantasieën uit speelfilms.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |