Beide zijn waar en dat is eigenlijk nog veel beroerderquote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk oprecht dat veel van die account ook bots zijn.
Maar nu is twitter tenminste niet links meer.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:53 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Beide zijn waar en dat is eigenlijk nog veel beroerder
Die is al bijna 1,5 jaar van kracht daar.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat zal vast wel relatief makkelijk kunnen met het afkondigen van een soort van ‘martial law’ onder het mom van dreiging vanuit het westen.
Huh?quote:Aleksej Navalni, een van de meest willekeurige Russische oppositieleden, is in de gevangenis overleden,
Snap ik.quote:De precieze doodsoorzaak wordt nog niet onderzocht, aldus een verklaring.
Door "Gerard Driehuis"quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:55 schreef heywoodu het volgende:
Mooi man, wappiesite Welingelichtekringen is ook lekker bezig.
https://www.welingelichte(...)gevangenis-overleden
[..]
Huh?
[..]
Snap ik.
De rest is onleesbaar.
Zet het er dan meteen in het Russisch opquote:Volgens de gevangenisautoriteit werd Navalni onwel na een wandeling. Hij won zijn bewustzijn, waarna medisch personeel hem probeerde te reanimeren.
Haha ik ben oprecht onder de indruk hoe je Amerika er aan de haren bij hebt weten bij te slepenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:58 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Moet je nagaan, Amerika is net zo'n shithole en zelfs dát hebben ze niet.
geen onlogische gedachtequote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:43 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik kan dit eigenlijk ook niet los zien van het recente nieuws over Rusland dat 'verontrustend' anti-satellietwapen ontwikkelt volgens de Amerikanen (bron) en het interview van Putin met Carlson: men treedt nu wel vrij opzichtig naar de voorgrond als een soort van waarschuwing dat men niet moet fucken met het Kremlin. Althans, zo interpreteer ik het.
Alsof de openbare toiletten in Bhutan zo fantastisch zijn. Ik bedoel maar.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:01 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Haha ik ben oprecht onder de indruk hoe je Amerika er aan de haren bij hebt weten bij te slepen
In India poept men op straat.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alsof de openbare toiletten in Bhutan zo fantastisch zijn. Ik bedoel maar.
Bhutanquote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alsof de openbare toiletten in Bhutan zo fantastisch zijn. Ik bedoel maar.
Valt mee. Daar hebben ze in elk geval nog een riool. Is niet overal in Rusland gebruikelijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:20 schreef xpompompomx het volgende:
Gelukkig hebben ze wel mooie metrostations in dat land.
Dan heb je zoveel om Rusland mee te bashen, en dan kom je met dit..quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:20 schreef xpompompomx het volgende:
Gelukkig hebben ze wel mooie metrostations in dat land.
Het ging over op straat schijten en toen kwam ik in een fuik van vreselijk gore plee's terecht.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dan heb je zoveel om Rusland mee te bashen, en dan kom je met dit..
Wel eens de openbare toiletten in Nederland gezien?
Als het over op straat schijten gaat google ik doorgaans niet verder, maar ieder z'n meug natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het ging over op straat schijten en toen kwam ik in een fuik van vreselijk gore plee's terecht.
Want? Het is best lang geleden dat we zoveel vanuit Rusland/Putin hebben gehoord dat echt lijkt op een soort nieuw hoofdstuk in deze hernieuwde Koude Oorlog met het Westen. De spierballentaal van de Russen hoort daar gewoon bij m.i.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:14 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Denk dat BNW meer jouw omgeving is.
ik heb op mijn pc thuis een mapje met op mijn vakanties gemaakte foto's van ranzige wc's.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als het over op straat schijten gaat google ik doorgaans niet verder, maar ieder z'n meug natuurlijk.
Een opstand zal alleen maar tot een volgend boosaardig en oorlogszuchtig regime leiden. Het Russische volk is mentaal en ethisch dusdanig door en door rot dat het niet in staat is zijn land in een vredelievende democratie te veranderen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:09 schreef aloa het volgende:
Putin lacht in zijn vuistje.
Wat een land en zo gaat het al honderden jaren daar. Het is te hopen dat het volk eens echt in opstand komt.
ondanks dat ik zelf totaal niet geloof dat deze man een natuurlijke dood is gestorven, en dus door inmenging van putin's vriendjes, of in opdracht van putin zelf hij een beetje is geholpen (wat uiteraard nooit naar buiten zal komen, die man is vast allang gecremeerd) vind ik het wel raar dat een staatshoofd eigenlijk zonder bewijs een ander staatshoofd zowat beschuldigd van moordquote:
dat lijkt mij ook vrij logisch in dit verhaal .quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:48 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
ondanks dat ik zelf totaal niet geloof dat deze man een natuurlijke dood is gestorven, en dus door inmenging van putin's vriendjes, of in opdracht van putin zelf hij een beetje is geholpen (wat uiteraard nooit naar buiten zal komen, die man is vast allang gecremeerd) vind ik het wel raar dat een staatshoofd eigenlijk zonder bewijs een ander staatshoofd zowat beschuldigd van moord
Geen aanval richting jou specifiek, maar die reacties op Rutte's tweet of die van andere politici laten wel zien wat het ook hier doet: het veroorzaakt tweespalt in de samenleving. Van de hoogste (politieke) niveaus sijpelt dat door tot de krochten van het internet of de meest laaggeschoolde lagen van ons land. Dat is exact wat Putin uiteindelijk wil bereiken: Europa verder destabiliseren zodat er meer en meer druk komt te staan op de steun voor de oorlog vanuit het Westen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:48 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
vind ik het wel raar dat een staatshoofd eigenlijk zonder bewijs een ander staatshoofd zowat beschuldigd van moord
En het is een schande dat de Russische economie kapot gaat door de sancties. Maar verder was ie ook niet tegen de oorlog ofzoquote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:40 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ben er niet rouwig om.
Meneer navalny z'n enige punt was in feite dat hij graag de tsaar wilde zijn, ipv putin.
En in het westen was'ie dan allicht de posterchild van de rus oppositie, in rus zelf had die 0,0 machtsbasis.
En z'n entourage blonk uit in: ja, eigenlijk toch wel een schande dat 'onze jongens' met zulke slechte uitrusting de oorlog in gestuurd wordenOw, en kun je ondertussen even doneren? Het leven in london is best duur.
Een Voltje erbij voor zijn elektrische stoel bedoel je?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:32 schreef Frutsel het volgende:
Die zagen we niet aankomen, heeft nog langer geduurd dan gedacht. Weer een streepje erbij voor Poetin.
Milders.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:07 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Z’n vriendschapsspeldje teruggestuurd?
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:00 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Door "Gerard Driehuis"
[..]
Zet het er dan meteen in het Russisch op
quote:Navalni raakte in een van de zwaarste strafkolonies van het land ter wereld. Hij zat daar sinds 2021 een eindeloze van meer dan dertig jaar uit voor onder meer fraude en het oprichten van een extremistische groepering
Hahaha dit is echt zero effort gewoonquote:
Er gaat helemaal niets gebeuren.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:16 schreef halfway het volgende:
Ik voorzie demonstraties en een revolutie.
Een van de zwaarste Russische strafkolonies....ter wereld. Zou die dreiging waar het in de VS nu over gaat een Russische strafkolonie buiten de aarde zijn en is dit daar stiekem een hele slimme hint naar?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:18 schreef -XOR- het volgende:
Navalni raakte in een van de zwaarste strafkolonies van het land ter wereld.
"And that day will come very soon."quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:33 schreef Frutsel het volgende:
[ twitter ]
Waarom is zij eigenlijk daar?
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:07 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Z’n vriendschapsspeldje teruggestuurd?
Biden zal president Jeltsin wel vertellen dat dit niet zonder gevolgen zal blijven!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:25 schreef Starhopper het volgende:
Gaan de Amerikanen nu Rusland aanvallen?![]()
Biden warns of ‘devastating’ consequences for Russia if Navalny dies in prison
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:51 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Biden zal president Jeltsin wel vertellen dat dit niet zonder gevolgen zal blijven!
Ah duidelijk. Rusland heeft 'm vermoord dus.quote:
Vrimibo weer vroeg begonnen daaro.quote:
Misschien bedoeld ze de dag dat ze uit het raam flikkert.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"And that day will come very soon."
Allemaal prima taal, maar laten we wel realistisch zijn. Er gaat niks met Putin gebeuren.
Poetin is geen legitiem staatshoofd maar een terrorist.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:48 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
ondanks dat ik zelf totaal niet geloof dat deze man een natuurlijke dood is gestorven, en dus door inmenging van putin's vriendjes, of in opdracht van putin zelf hij een beetje is geholpen (wat uiteraard nooit naar buiten zal komen, die man is vast allang gecremeerd) vind ik het wel raar dat een staatshoofd eigenlijk zonder bewijs een ander staatshoofd zowat beschuldigd van moord
Biden weet niet eens meer wat hij vanmorgen als ontbijt heeft gehad. Dus zal wel loslopen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:25 schreef Starhopper het volgende:
Gaan de Amerikanen nu Rusland aanvallen?![]()
Biden warns of ‘devastating’ consequences for Russia if Navalny dies in prison
Zulke toiletten ben ik een keer op een Bulgaars treinstation tegengekomen, exact op het ogenblik dat er ook nog eens twee tandenloze junks op zaten te schijten.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:17 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als ik in Rusland zou wonen zou ik dat ook doen:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |