Ja, vroeger ging hij kapot.quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:01 schreef Bill_Hillie het volgende:
Patrick Roest en ''perfect gebalanceerd''...dat is ook wel eens anders geweest
Nou ja, het is niet zo dat zijn loopbaan tot nu toe een soort Bob de Jong in Salt Lake was.quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:01 schreef TheVulture het volgende:
Eindelijk eens van dat falen op het moment supreme af
Werd die niet ineens 30e toen?quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet zo dat zijn loopbaan tot nu toe een soort Bob de Jong in Salt Lake was.
Zeker. Fijn dat hij dit goed beheerst tegenwoordig.quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:01 schreef Bill_Hillie het volgende:
Patrick Roest en ''perfect gebalanceerd''...dat is ook wel eens anders geweest
Ik verwacht niet dat hij een PR rijdt.quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:02 schreef hhh38 het volgende:
Zou wel grappig zijn als Engebraten er nu onder gaat
15e en 30e volgensmij, die kon er echt helemaal niets meer van.quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:03 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Werd die niet ineens 30e toen?
Dat PR is gereden op de Spelen toch?quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:03 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat hij een PR rijdt.
Schaatsen is helaas zelden de sport van echte verrassingen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:02 schreef hhh38 het volgende:
Zou wel grappig zijn als Engebraten er nu onder gaat
Nee maar hij heeft toch al een aantal jaren in februari niet volledig thuis gegeven terwijl ie in het begin de schotten uit het ijs reedquote:Op donderdag 15 februari 2024 23:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet zo dat zijn loopbaan tot nu toe een soort Bob de Jong in Salt Lake was.
Een medaille is niet veel langzamer dan de 1e plek, dus ze hebben niet heel veel te verliezenquote:Op donderdag 15 februari 2024 23:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
benieuwd of deze twee alles of niets doen
De WR van Natalia Voronina op 5kmquote:Op donderdag 15 februari 2024 23:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Schaatsen is helaas zelden de sport van echte verrassingen.
Ja dat was wel de moeder der inzinkingen. Was wel sneu ook.quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:04 schreef Remco het volgende:
[..]
15e en 30e volgensmij, die kon er echt helemaal niets meer van.
"Timmertje Timmertje wat ga je doen" "Wat een gek kind zeg"quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Toch wel benieuwd waar daar nu écht aan de hand was. Ik kan me de huilende Bob de Jong nog wel herinnerenquote:Op donderdag 15 februari 2024 23:04 schreef Remco het volgende:
[..]
15e en 30e volgensmij, die kon er echt helemaal niets meer van.
Toen ie op de spelen 3e werd was het wel een verrassing.quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
"Hij blijft voor die streep... hij blijft ver voor die streep!"quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"Timmertje Timmertje wat ga je doen" "Wat een gek kind zeg"
Ik kijk in bed, val ik in slaap, dan val ik in slaap.quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:07 schreef PippenScottie het volgende:
Dilemma, wakker blijven voor de teamsprints?
Tuitert op de OS was ook wel een verrassing. 5000 meter is vaak minder verrassend.quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"Timmertje Timmertje wat ga je doen" "Wat een gek kind zeg"
Expres vroeg gaan slapen om die kermisonzin te omzeilen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:07 schreef PippenScottie het volgende:
Dilemma, wakker blijven voor de teamsprints?
Wat zou die nu doen eigenlijk? Organiseren al die Russische schaatsers nu hun eigen wedstrijden?quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De WR van Natalia Voronina op 5km
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |