SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:11 schreef anotherRandomdude het volgende:
Creedence Clearwater Revival - Midnight Special
Heb je ergens kunnen vinden wat hun repertoire is? Of ga je op de goede gok?quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:13 schreef Symphonic het volgende:
Ik hoop dat de tributeband deze ook speelt
Uiteraard.quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je kent de versie van Drukwerk toch wel?
O middernacht schijn een lichtje op mijn.quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je kent de versie van Drukwerk toch wel?
Het is de CCR tribute band. Ze spelen alleen CCR en ze doen nu mee met de tributecompetitite bij SBS6.quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je ergens kunnen vinden wat hun repertoire is? Of ga je op de goede gok?
Waar nu dan?quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:22 schreef Symphonic het volgende:
Weer een paar dolfijnen aangespoeld op de razende bol…
Arme beesten
Ah.... dat wist ik niet.quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De razende bol is bij Den Helder, nou Adele bedankt hoor…
Er kwam Adele uit de speakers…quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah.... dat wist ik niet.
Die beestjes zijn op 1 of andere reden de weg helemaal kwijt.
quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Er kwam Adele uit de speakers…
Dan raak je automatisch uit koers
Slaap lekker, aRd.quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:28 schreef anotherRandomdude het volgende:
Fijne avond nog allemaal en bedankt voor het draaien tot op heden Melting
Slaap lekker Ard.. tof dat je even meeluisterdequote:Op donderdag 15 februari 2024 19:28 schreef anotherRandomdude het volgende:
Fijne avond nog allemaal en bedankt voor het draaien tot op heden Melting
quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij kent deze ook gewoon?![]()
[ afbeelding ]
Is maar 44 jaar geworden. Ook te jonge van ons heen gegaan.quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Echt zo mooi dit…
En sowieso Frans Halsema
De man van Astrid, toch?quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:38 schreef Symphonic het volgende:
De Nederlandse tekst hiervan is van Lennaert Nijgh
Is zijn 2e vrouw ook bekend geworden?quote:
Ik weet niet of Josee zijn tweede of derde vrouw was.quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Is zijn 2e vrouw ook bekend geworden?
Brasilian jazz..... klinkt bijzonder.quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik weet niet of Josee zijn tweede of derde vrouw was.
Zij zingt nog steeds zijn werk met Jim de Groot
Heb dat ook in het theater gezien
https://joseekoning.com/
Welkom Fogel.quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:54 schreef Fogel het volgende:
Whiskey in the jarniet met Metallica
quote:
Dat doet ze ook, en dan Lennaert met Jim.quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Brasilian jazz..... klinkt bijzonder.
Dat heb je goed gegokt.quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:57 schreef Fogel het volgende:
Dit is niet Apocalyptica met Nina Hagen - Seemann
quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:16 schreef Melting het volgende:
@:Fogel blijf jij zo meteen nog wel na 20.30 luisteren?
quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:19 schreef MadMaster het volgende:
De Fortuintjes, hier ben ik weer…
We kuchen nog steeds, wel steeds in minder mate, maar helemaal over is het nog steeds niet…quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Weer helemaal beter? En mw ook?
Hardnekkig virusquote:Op donderdag 15 februari 2024 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We kuchen nog steeds, wel steeds in minder mate, maar helemaal over is het nog steeds niet…
En zo blijf je bezig...quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:22 schreef MadMaster het volgende:
Zo een whisky proeverij voor 40 personen morgen voorbereiden, die ik mag verzorgen…
Dat is de moeite.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:22 schreef MadMaster het volgende:
Zo een whisky proeverij voor 40 personen morgen voorbereiden, die ik mag verzorgen…
Ja, maar wel leuk.quote:
Fijne avond.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:24 schreef Symphonic het volgende:
Bedankt Melting tot zover. Fijne muziek weer![]()
Wij gaan naar het schaatsen.
Fijne avond nog
Ayo!quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:24 schreef Symphonic het volgende:
Bedankt Melting tot zover. Fijne muziek weer![]()
Wij gaan naar het schaatsen.
Fijne avond nog
Dat klinkt als een leuke klus. Have fun!quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:22 schreef MadMaster het volgende:
Dat is wel leuk ja.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar wel leuk.
Daarom zo alvast wat voorbereidingen treffen door de 8 verschillende, vaak oude, flessen open te maken om ze wat lucht te geven, wat beter is voor de geur en smaak.
En ook een beetje om te checken of de kurken nog intact zijn na soms zo'n 20 à 30 jaar in de fles te hebben gezeten. Last minute lopen klooien met afgebroken kurken en zeefjes ten overstaan van een groep liefhebbers is niet wat je wilt…
Daarna worden de weer afgesloten flessen in aluminiumfolie verpakt, omdat vooraf niet bekend gemaakt wordt welke whisky er in de fles zit. Een zgn. blind proeverij is, waarbij men op basis van geur en smaak mag proberen te herkennen welke whisky er in het glas zit. Vaak lastig, maar wel leuk…
Ik heb sinds de kerst 2 van die virusjes gehad en ik zit normaal gesproken al niet zo vol energie, maar nu is het allemaal nog erger, ik slaap echt heel veel en ben compleet gesloopt als we bijvoorbeeld boodschappen hebben gedaanquote:Op donderdag 15 februari 2024 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik kan me niet herinneren dat ik zo lang last van 'een griepje' heb gehad…
Klinkt erg goedquote:Op donderdag 15 februari 2024 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar wel leuk.
Daarom zo alvast wat voorbereidingen treffen door de 8 verschillende, vaak oude, flessen open te maken om ze wat lucht te geven, wat beter is voor de geur en smaak.
En ook een beetje om te checken of de kurken nog intact zijn na soms zo'n 20 à 30 jaar in de fles te hebben gezeten. Last minute lopen klooien met afgebroken kurken en zeefjes ten overstaan van een groep liefhebbers is niet wat je wilt…
Daarna worden de weer afgesloten flessen in aluminiumfolie verpakt, omdat vooraf niet bekend gemaakt wordt welke whisky er in de fles zit. Een zgn. blind proeverij is, waarbij men op basis van geur en smaak mag proberen te herkennen welke whisky er in het glas zit. Vaak lastig, maar wel leuk…
Dat valt vaak tegen, zeker omdat het nu bijna allemaal flessen van onafhankelijke bottelaars zijn, waardoor het alle kanten op kan gaan…quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is wel leuk ja.
En wordt het vaak goed geraden?
Moe ben ik gelukkig niet, maar dat gehoest is stront vervelend…quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb sinds de kerst 2 van die virusjes gehad en ik zit normaal gesproken al niet zo vol energie, maar nu is het allemaal nog erger, ik slaap echt heel veel en ben compleet gesloopt als we bijvoorbeeld boodschappen hebben gedaan
Dat geloof ik graag.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat valt vaak tegen, zeker omdat het nu bijna allemaal flessen van onafhankelijke bottelaars zijn, waardoor het alle kanten op kan gaan…
De catering regelt de whiskyclub waar ik de proeverij ga geven.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag.
ALvast veel plezier gewenst.
Heb je ook bijpassende hapjes?
Klinkt goed.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De catering regelt de whiskyclub waar ik de proeverij ga geven.
Maar in de ruimte er naast (het is in een oud klooster in Haarlem) zit een prima restaurant waar ze vaak leuke hapjes regelen…
quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:29 schreef MadMaster het volgende:
Herman, waar ik geen fan van ben…
quote:Natuurlijk spiegels zijn integer
Geen moed genoeg om jood te zijn
Niet elegant genoeg voor neger
Geen licht alleen maar valse schijn
We zullen het maar houden op dichterlijke vrijheid.quote:
Niets bijzonders.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:35 schreef Fogel het volgende:
Het is na 20:30... wat gaat er gebeuren?
Ahzo... had verwacht dat Vout uit de kast kwam ofzoquote:Op donderdag 15 februari 2024 20:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Niets bijzonders.
Symph en Ddm gingen rond half 9 afhaken.
Als er geen luisteraars meer waren, was ik gestopt.
Nu draai ik gewoon tot 21.00 uur.
Nee, die is dit jaar zelfs met carnaval stil gebleven.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ahzo... had verwacht dat Vout uit de kast kwam ofzo
quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:38 schreef MadMaster het volgende:
Ik herken Reinhard Mey, geen idee welke song…
Mooi vooruitzicht.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:39 schreef MadMaster het volgende:
Morgen de stoelen voor onze trip über den wolken naar Curaçao vastleggen…
Dat vinden wij ook.quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat vinden wij ook.
Kreeg vandaag al een berichtje van de verhuurder van onze bungalow daar.
Of we echt maar met 2 personen zijn en hij niet alle 3 de slaapkamers van beddengoed moest voorzien…
quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:42 schreef MadMaster het volgende:
Rockin All Over The World natuurlijk…
Hier: https://www.bantopa.nl/quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel goede service zo klinkt het.
Dan hebben jullie dus een flink huis gehuurd daar?
Wow.... dat ziet er wel groot uit.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier: https://www.bantopa.nl/
Ik hoef na 15 dagen pas weer terug…quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Wow.... dat ziet er wel groot uit.
Lekker hoor. Hoe lang willen jullie gaan?
quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoef na 15 dagen pas weer terug…
Forever Autumn - Justin Hayward
Je hoopt dan toch dat het allemaal zo indrukwekkend is, als die 2 nummers.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:47 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb dit live gezien/gehoord met Justin Hayward en een jarige Jeff Wayne.
Dit en de titelsong waren indrukwekkend, de rest vond ik niks aan…
Het zag er ongeveer zo uit, een orkest met zangers en wat effecten:quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Je hoopt dan toch dat het allemaal zo indrukwekkend is, als die 2 nummers.
Ben je er nog nooit geweest?quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:49 schreef Fogel het volgende:
Dat BanTopa ziet er goed uit.
Caribian staat ook nog op mijn TODO lijst... komt ooit wel een keer.
Dat ziet er wel mooi uit.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het zag er ongeveer zo uit, een orkest met zangers en wat efecten:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:49 schreef MadMaster het volgende:
Benny Neyman - Je Hoeft Niet Te Zeggen Hoe Ik Leven Moet
Toevallig hebben vrienden er van ons ook gezeten, hoorde we pas nadat we er geboekt hadden.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:49 schreef Fogel het volgende:
Dat BanTopa ziet er goed uit.
Caribian staat ook nog op mijn TODO lijst... komt ooit wel een keer.
Nope, aan die kant van het grote water uitsluitend USA en Canada. Volgend jaar naar oa Argentinie.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben je er nog nooit geweest?
Je reist de hele werld over..... dat valt me dan weer tegen, Fogel.
Lekker grillen op de pampa…quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nope, aan die kant van het grote water uitsluitend USA en Canada. Volgend jaar naar oa Argentinie.
quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:52 schreef MadMaster het volgende:
How You Gonna See Me Now - Alice Cooper
En wijn drinken in Mendoza.quote:
Hij komt 6 juni naar Trondheim!quote:
Als je wilt, kan je op 15 maart met me mee naar Underworld hier in Amsterdam.quote:
Dat lijkt me een vakantie die minimaal 3 weken duurt.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nope, aan die kant van het grote water uitsluitend USA en Canada. Volgend jaar naar oa Argentinie.
quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:57 schreef MadMaster het volgende:
The Ballad Of Lucy Jordan - Marianne Faithfull
Bedankt, maar ik ben dan weer in Noorwegen. Eind feb/begin maart ben ik er wel, maar om dat meteen weer heen en weer te vliegen is ook weer zowat.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je wilt, kan je op 15 maart met me mee naar Underworld hier in Amsterdam.
Heb door een afzegging een kaart over.
4 Concerten waren in een uur uitverkocht…
Maximaal. Heb voorlopig tickets voor 2.5 week, maar denk dat ik het nog omboek.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat lijkt me een vakantie die minimaal 3 weken duurt.
Dank uquote:Op donderdag 15 februari 2024 21:00 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er weer op.
Dank allemaal voor het luisteren en wellicht tot de volgende keer.
[ afbeelding ]
Een beetje een late reactie, maar ik was naar Le Ravissementquote:Op donderdag 15 februari 2024 17:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan wens ik je alvast smakelijk eten en veel plezier. Welke film ga je zien?
Goedemorgen Symph.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 07:42 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Fijne vakantie @:MadMaster
Uiteraard. Ik ben er weer vanaf 21.00 uur.quote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik ben er weer vanaf 21.00 uur.
Het rook naar Vout.quote:
Die zit (nog ) rustig op de bank hier.quote:
Gewoon op mute gooien en r49 als commentaar erbijquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij zijn er niet bij, WK schaatsen op tv
Goede avond en welkom livelink.quote:
Ik hoop het maar.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon nog warm moet draaien.
[ afbeelding ]
Niet het typische Golden Earring geluid nee.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:19 schreef livelink het volgende:
Maar dat dit de Golden Earrings waren had ik echt nooit verwacht.
Minimaal 45 miles van het geluid vandaan.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet het typische Golden Earring geluid nee.
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Minimaal 45 miles van het geluid vandaan.
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:22 schreef Fogel het volgende:
Je krijgt een WTF is dit van mijn vriendin...
De achtergrond deed haar ietwat aan Tiptoe Through the Tulips van Tiny Tim denken...quote:
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
De achtergrond deed haar ietwat aan Tiptoe Through the Tulips van Tiny Tim denken...
Klopt. 1972.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:25 schreef livelink het volgende:
Beg, Steal and Borrow van ??? (ESF-liedje misschien)
Ja, maar dan op een irritante manier.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
De achtergrond deed haar ietwat aan Tiptoe Through the Tulips van Tiny Tim denken...
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:28 schreef Fogel het volgende:
Dit heb ik op de basisschool geplaybacked
Gelukkig niet.quote:
Wel Nederlands, dus dat is een half nul-puntje voor mij.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:31 schreef Melting het volgende:
[..]
En die zijn het toch niet.
[ afbeelding ]
Nou vooruit dan.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel Nederlands, dus dat is een half nul-puntje voor mij.
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:46 schreef livelink het volgende:
Creedence Clearwater Revival - Have you ever seen the rain??????
Is hij niet de inspiratiebron van de Snollebollekes?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Je hoort wel dat het Jacques is......![]()
[ afbeelding ]
Ik hoop het nietquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is hij niet de inspiratiebron van de Snollebollekes?
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is hij niet de inspiratiebron van de Snollebollekes?
Ja, dat wist ik wel.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:53 schreef Fogel het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)aise-en-jacques-brel
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:58 schreef livelink het volgende:
Don't fence me in van niet Elvis of Tom Jones
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:07 schreef livelink het volgende:
Dit vind ik een fijn nummer. Geen idee van artiest en titel verder.
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:10 schreef livelink het volgende:
Ken je vriendin de palingsound al, Fogel?
Nee, een (muziek) TV programma wat ze wilde zien.quote:
Dit soort nummers gaan echt nooit meer in een hitparade terechtkomen.quote:
Nee, dat denk ik ook niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit soort nummers gaan echt nooit meer in een hitparade terechtkomen.
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:19 schreef livelink het volgende:
Breng die rozen naar Sandra van echt totaal geen idee.
Ik snap niet dat je die titel zo kan raden na pas een keer of 450 als refreinquote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:19 schreef livelink het volgende:
Breng die rozen naar Sandra van echt totaal geen idee.
Het is een gavequote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je die titel zo kan raden na pas een keer of 450 als refrein
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:31 schreef livelink het volgende:
My funny Valentine - Liza Minelli (pure gok maar weer)
3 dagen te laat... maarja, each day is...quote:
Verdorie..... lopen ze in Noorwegen niet 3 dagen achter?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
3 dagen te laat... maarja, each day is...
Waren gewedlige films.quote:
Die later ken ik helemaal niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Waren gewedlige films.![]()
Die met Peter Sellers dan toch. Die latere vond ik een heel stuk minder.
https://www.imdb.com/title/tt0383216/?ref_=fn_al_tt_1quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Die later ken ik helemaal niet.
Het is niet aan te raden.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:53 schreef livelink het volgende:
@:DjVout, hoe is het om met Melting vast te zitten?
Zingen ze het daar ook?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:53 schreef livelink het volgende:
Blue moon, ik ken het van Grease denk ik.
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Zingen ze het daar ook?![]()
[ afbeelding ]
Ik ken alleen Zweedse nummers van hem!quote:
Dat kan kloppen. Hij was in Zweden bekender dan in Nederland.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ken alleen Zweedse nummers van hem!
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:01 schreef livelink het volgende:
Kom uit de bedstee mijn liefste, maar dan het origineel
Niet eens zozeer onbekende nummers. Ik heb de meeste wel eens gehoord, maar ik heb gewoon geen idee van titel en artiest.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:08 schreef Melting het volgende:
Ik merk nu zelf ook dat het veel onbekende nummers zijn vanavond, livelink.
Oh ja, als je het weet hoor je het wel.quote:
Ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, als je het weet hoor je het wel.
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:18 schreef livelink het volgende:
Kijk Fogel, ik gok dus dat Poetry in Motion heet.
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:18 schreef livelink het volgende:
Kijk Fogel, ik gok dus dat Poetry in Motion heet.
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:29 schreef livelink het volgende:
Komt dit uit 'Ja Zuster, nee Zuster'?
Nooit geweten dat Wim Sonneveld daar ook aan mee deed.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:29 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nooit geweten dat die musical voor kinderen was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |