De democraten maken er wat betreft zowel binnenlands als buitenlands beleid een compleet zooitje van. Als ik Poetin was had ik ook liever die dementerende bejaarde aan het roer van de VS. Het Kremlin lacht die domme Amerikanen keihard uit.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:42 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hij heeft liever Trump, maar als hij dat gaat zeggen is de kans misschien iets groter dat mensen Biden gaan stemmen.
Trump is een Poetinpijper, dus Poetin heeft uiteraard liever Trump.quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:27 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
De democraten maken er wat betreft zowel binnenlands als buitenlands beleid een compleet zooitje van. Als ik Poetin was had ik ook liever die dementerende bejaarde aan het roer van de VS. Het Kremlin lacht die domme Amerikanen keihard uit.
"Compleet zooitje". Over holle containerbegrippen gesproken.quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:27 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
De democraten maken er wat betreft zowel binnenlands als buitenlands beleid een compleet zooitje van. Als ik Poetin was had ik ook liever die dementerende bejaarde aan het roer van de VS. Het Kremlin lacht die domme Amerikanen keihard uit.
Wat records na records. s&p op hoogste niveau ooit, laagste werkeloosheid cijfers, laagste inflatie cijfers van het westen. zelfs de grens problemen opgelost tot iemand riep: hey dit extreem urgente probleem kan bets een jaar wachten, want dan kunnen wij de verkiezingen winnen.....quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:27 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Ze gaan die grensshit zelfs als Trump president is ook niet oplossen natuurlijk. Dat heeft 'ie de vorige keer dat hij president was ook al niet gedaan.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:28 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Wat records na records. s&p op hoogste niveau ooit, laagste werkeloosheid cijfers, laagste inflatie cijfers van het westen. zelfs de grens problemen opgelost tot iemand riep: hey dit extreem urgente probleem kan bets een jaar wachten, want dan kunnen wij de verkiezingen winnen.....
In amerika is het heel duidelijk: democraten heel goed voor het land en de wereld, de republikeinen heel goed voor de boosheid van de republikeinse achterban (die dus bozer worden door verval van het land).
Dit is een grap toch?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:06 schreef xpompompomx het volgende:
En, zeg me dat je nooit in een supermarkt komt zonder me te vertellen dat je nooit in een supermarkt komt:
[ twitter ]
Je zou hopen dat zo'n filmpje sarcastisch is bedoeld, maar het is Carlson, dus dat zal wel niet. Hij was ook als een kind zo blij dat hij voor 100 dollar een shitload boodschappen kon doen in Rusland.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:06 schreef xpompompomx het volgende:
En, zeg me dat je nooit in een supermarkt komt zonder me te vertellen dat je nooit in een supermarkt komt:
[ twitter ]
Het is wel weer een kwalijke zaak dat je nu hele volksstammen hysterisch ziet doen dat de boodschappen in het westen zo duur zijn in vergelijking met Rusland, maar je hoort ze dan weer niet over de lage salarissen die men in Rusland krijgt.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je zou hopen dat zo'n filmpje sarcastisch is bedoeld, maar het is Carlson, dus dat zal wel niet. Hij was ook als een kind zo blij dat hij voor 100 dollar een shitload boodschappen kon doen in Rusland.
Ben bang dat de ironie deze figuren volledig ontgaat.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het is wel weer een kwalijke zaak dat je nu hele volksstammen hysterisch ziet doen dat de boodschappen in het westen zo duur zijn in vergelijking met Rusland, maar je hoort ze dan weer niet over de lage salarissen die men in Rusland krijgt.
Ironisch genoeg zijn deze boze volksstammen ook dezelfde mensen die vinden dat de boeren te weinig krijgen voor hun producten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |