abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212443281
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 14:42 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Hij heeft liever Trump, maar als hij dat gaat zeggen is de kans misschien iets groter dat mensen Biden gaan stemmen.
De democraten maken er wat betreft zowel binnenlands als buitenlands beleid een compleet zooitje van. Als ik Poetin was had ik ook liever die dementerende bejaarde aan het roer van de VS. Het Kremlin lacht die domme Amerikanen keihard uit.
pi_212443365
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 21:27 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
De democraten maken er wat betreft zowel binnenlands als buitenlands beleid een compleet zooitje van. Als ik Poetin was had ik ook liever die dementerende bejaarde aan het roer van de VS. Het Kremlin lacht die domme Amerikanen keihard uit.
Trump is een Poetinpijper, dus Poetin heeft uiteraard liever Trump.

Dat zegt Poetin ook gewoon duidelijk, op de van hem bekende manipulatieve manier, namelijk door glashard te liegen.
  donderdag 15 februari 2024 @ 23:17:29 #78
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_212445304
quote:

[..]
"Compleet zooitje". Over holle containerbegrippen gesproken. :')
  Moderator vrijdag 16 februari 2024 @ 09:05:26 #79
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_212447572
Het is wel grappig hoeveel radicaal extreemrechtse ophitsers het Potemkin-supermarkt verhaal van Cucker aan het pushen zijn. _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator vrijdag 16 februari 2024 @ 09:06:10 #80
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_212447579
En, zeg me dat je nooit in een supermarkt komt zonder me te vertellen dat je nooit in een supermarkt komt:

twitter
pi_212447836
quote:

[..]
Wat records na records. s&p op hoogste niveau ooit, laagste werkeloosheid cijfers, laagste inflatie cijfers van het westen. zelfs de grens problemen opgelost tot iemand riep: hey dit extreem urgente probleem kan bets een jaar wachten, want dan kunnen wij de verkiezingen winnen.....

In amerika is het heel duidelijk: democraten heel goed voor het land en de wereld, de republikeinen heel goed voor de boosheid van de republikeinse achterban (die dus bozer worden door verval van het land).
  Moderator vrijdag 16 februari 2024 @ 09:31:01 #82
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_212447861
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 09:28 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Wat records na records. s&p op hoogste niveau ooit, laagste werkeloosheid cijfers, laagste inflatie cijfers van het westen. zelfs de grens problemen opgelost tot iemand riep: hey dit extreem urgente probleem kan bets een jaar wachten, want dan kunnen wij de verkiezingen winnen.....

In amerika is het heel duidelijk: democraten heel goed voor het land en de wereld, de republikeinen heel goed voor de boosheid van de republikeinse achterban (die dus bozer worden door verval van het land).
Ze gaan die grensshit zelfs als Trump president is ook niet oplossen natuurlijk. Dat heeft 'ie de vorige keer dat hij president was ook al niet gedaan. :')
  vrijdag 16 februari 2024 @ 09:31:02 #83
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_212447862
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 09:06 schreef xpompompomx het volgende:
En, zeg me dat je nooit in een supermarkt komt zonder me te vertellen dat je nooit in een supermarkt komt:

[ twitter ]
Dit is een grap toch? :')
pi_212447889
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 09:06 schreef xpompompomx het volgende:

[ twitter ]
Je zou hopen dat zo'n filmpje sarcastisch is bedoeld, maar het is Carlson, dus dat zal wel niet. Hij was ook als een kind zo blij dat hij voor 100 dollar een shitload boodschappen kon doen in Rusland.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator vrijdag 16 februari 2024 @ 09:45:05 #85
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_212447998
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 09:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Je zou hopen dat zo'n filmpje sarcastisch is bedoeld, maar het is Carlson, dus dat zal wel niet. Hij was ook als een kind zo blij dat hij voor 100 dollar een shitload boodschappen kon doen in Rusland.
Het is wel weer een kwalijke zaak dat je nu hele volksstammen hysterisch ziet doen dat de boodschappen in het westen zo duur zijn in vergelijking met Rusland, maar je hoort ze dan weer niet over de lage salarissen die men in Rusland krijgt.

Ironisch genoeg zijn deze boze volksstammen ook dezelfde mensen die vinden dat de boeren te weinig krijgen voor hun producten. _O-
pi_212448059
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 09:45 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Het is wel weer een kwalijke zaak dat je nu hele volksstammen hysterisch ziet doen dat de boodschappen in het westen zo duur zijn in vergelijking met Rusland, maar je hoort ze dan weer niet over de lage salarissen die men in Rusland krijgt.

Ironisch genoeg zijn deze boze volksstammen ook dezelfde mensen die vinden dat de boeren te weinig krijgen voor hun producten. _O-
Ben bang dat de ironie deze figuren volledig ontgaat.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')