Je vergeet Sana nog dat was me ook wat. El Ghazi en Ricardo Kishna als buitenspelers. Frank versloeg gewoon prime Barcelona met een middenveld van Anita, Klaassen en Serero.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In ieder geval wel wat ik heb zien spelen. Mind you ik heb lukoki zien spelen
Sana met zijn debuut tegen NEC wat was die goed die middag.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je vergeet Sana nog dat was me ook wat. El Ghazi en Ricardo Kishna als buitenspelers. Frank versloeg gewoon prime Barcelona met een middenveld van Anita, Klaassen en Serero.
Wielaert, Kerlon de zeehonden. Evander Sno, de grote Oleguer van Barcelona. Kennedy Bakırcıoğlu.
Danny Hoesen met de goalquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je vergeet Sana nog dat was me ook wat. El Ghazi en Ricardo Kishna als buitenspelers. Frank versloeg gewoon prime Barcelona met een middenveld van Anita, Klaassen en Serero.
Wielaert, Kerlon de zeehonden. Evander Sno, de grote Oleguer van Barcelona. Kennedy Bakırcıoğlu.
Goud dachten ze in handen te hebben. Viel dat even vies tegen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sana met zijn debuut tegen NEC wat was die goed die middag.
Volgens mij ook nog eens gelijk tegen City. En een keer gewonnen. Geloof ik.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:56 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Danny Hoesen met de goal
Godskolere wat een team.
HUILENquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:57 schreef bianconeri het volgende:
En waar is de VAR nu dan?
Dubbele overtreding van Ajax en alles mag gewoon door
Wat een flut scheids.
Die hebben 3 maanden kunnen uitslapen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fantastisch resultaat tegen het altijd gevaarlijke Bodo/Glimt, gefeliciteerd!
Bianconeriquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:57 schreef bianconeri het volgende:
Wat een flut scheids.
madquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:57 schreef bianconeri het volgende:
Wat een flut scheids.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |