Nou, schuif dat bord maar mijn kant opquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:58 schreef sly-nl het volgende:
"Eenden"![]()
[ afbeelding ]
https://www.bonappetit.com/ingredient/duck
@Domnivoor vindt dat heerlijk!quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:58 schreef sly-nl het volgende:
"Eenden"![]()
[ afbeelding ]
Ik had het kunnen weten. Ik hoef je niet eens te mentionenquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou, schuif dat bord maar mijn kant op
Ik vind het ook wel erg lekker!quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou, schuif dat bord maar mijn kant op
De laatste keer was Peking-eend met hoisinsaus, een paar jaar geledenquote:Op woensdag 14 februari 2024 21:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel erg lekker!
Ook al hoor je vaak gedoe over taaiheid en "vlieguren" blabla![]()
Laatste keer is wel wat jaren terug in Frankrijk![]()
En jij wanneer voor het laatst en hoe bereid?
Jummiequote:Op woensdag 14 februari 2024 20:58 schreef sly-nl het volgende:
"Eenden"![]()
[ afbeelding ]
Ongelooflijk jaquote:Op woensdag 14 februari 2024 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, ze vieren de overwinning van Kansas City op zijn Amerikaans![]()
Ja uh, als je dit nou nog niet gelooft snap je de vs echt niet hoorquote:
De 57e mass shooting* dit jaar. Gaat lekker daar...quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
Oh, het valt mee, maar 1 dode en 10 gewonden
Gelukkig is het jaar bijna overquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De 57e mass shooting* dit jaar. Gaat lekker daar...
Terecht wel, je moet toch iets tegen die andere wapens kunnen doen hequote:Op woensdag 14 februari 2024 23:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
En nog steeds te weinig draagvlak voor wapenverbod
En als het dan toch een keer mis gaat, sturen we thoughts and prayers 😇quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Terecht wel, je moet toch iets tegen die andere wapens kunnen doen he
Remember, you gotta pay to prayquote:Op donderdag 15 februari 2024 00:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En als het dan toch een keer mis gaat, sturen we thoughts and prayers 😇
Omgquote:Op donderdag 15 februari 2024 06:28 schreef pullup het volgende:
Dat was weer Valentijnsdag
[ twitter ]
Prachtige opname weerquote:
Weer de boeren?quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:49 schreef chufi het volgende:
Ook vandaag geen gefiets in Andalucia
quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:49 schreef chufi het volgende:
Ook vandaag geen gefiets in Andalucia
Ik las het idd.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar meer omdat er geen politie voorhanden is om de rit te begeleiden...
Morgen ga ik eens een eenden setje zoeken ter ere van dit topicquote:
KwikKwekKwak?quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Morgen ga ik eens een eenden setje zoeken ter ere van dit topic
Verdorie, nu welquote:
Lekker genietenquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:00 schreef marcb1974 het volgende:
Weekend,
lekker een stuk buiten gelopen
T is hier nu een graad of 17/18 en de zon komt doorquote:
Lekkerrrr!quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is hier nu een graad of 17/18 en de zon komt door
Dan geef jij ook langer licht?quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Lekkerrrr!
Langer licht speelt ook mee voor mij
Ik heb wel glow in de dark benenquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan geef jij ook langer licht?
Daar moet je wat mee doen danquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb wel glow in de dark benen
Dat gebeurt vanzelf als het donker wordtquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar moet je wat mee doen dan
Dan kan je weer los gaanquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat gebeurt vanzelf als het donker wordt
Hier quiche met o.a. broccoli en geitenkaasquote:Op donderdag 15 februari 2024 18:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Wat schaft de pot?
Hier opgebakken aardappelen met sla
Klinkt goedquote:Op donderdag 15 februari 2024 18:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier quiche met o.a. broccoli en geitenkaas
Ze heeft een raar slot gezien danquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:34 schreef chufi het volgende:
Ik heb medelijden met Prisha als ze nu in de Arena zit ..
Ik zat idd in de Arenaquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:34 schreef chufi het volgende:
Ik heb medelijden met Prisha als ze nu in de Arena zit ..
Mijn hartquote:Op donderdag 15 februari 2024 23:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze heeft een raar slot gezien dan
Als je dat zag is het niet goed hoorquote:
Ik hoop het zo,quote:
Nee, lijkt me stug.quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hoop het zo,
maar .................
Mwah, beter vind ik ze echt niet, consistenter wel.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:11 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee, lijkt me stug.
Bodø Glimt heeft een beter en veel consistenter spelende ploeg dan ajax. Bijvoorbeeld twee keer winnen van Besiktas eind vorig jaar is echt een goede prestatie.
Veel beter dan ajax, vind ik. Bij ajax is nauwelijks samenhang te bespeuren, maar dat kan natuurlijk snel na alle miskopen en de daarop volgende chaos.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, beter vind ik ze echt niet, consistenter wel.
En ze doen het al langer goed, niet zo lang terug veegden ze Roma nog met 6-1 van de mat oid.
Die is niet dom, dus wordt moeilijkquote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:17 schreef chufi het volgende:
Ik probeer alleen Prish gerust te stellen ...
Is een grote meid.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:17 schreef chufi het volgende:
Ik probeer alleen Prish gerust te stellen ...
Hoiquote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:19 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Veel beter dan ajax, vind ik. Bij ajax is nauwelijks samenhang te bespeuren, maar dat kan natuurlijk snel na alle miskopen en de daarop volgende chaos.
Hoi
Ik geloof dat jij een heel andere wedstrijd hebt gezienquote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Mwah, ik vond ze echt niet beter. Ze kregen ruimte om te voetballen. Zodra er druk op gezet werd hield dat heel snel op.
Ik zag een ploeg die veel ruimte kreeg en daardoor nog wel iets leuks kon laten zien.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:30 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij een heel andere wedstrijd hebt gezien![]()
Ze zullen thuis sowieso een ander spel spelen.
Ja, laten we het daar maar op houdenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zag een ploeg die veel ruimte kreeg en daardoor nog wel iets leuks kon laten zien.
Maar zoveel kansen hebben ze uiteindelijk niet gehad. En vond wat ze deden ook slordig.
Nu was Ajax nog slordiger, en toch kregen die ook kansen.
De wedstrijd daar kan best spannend worden ja.
Perez, dan stop ik altijd met lezenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:34 schreef sly-nl het volgende:
Aardig wat pers / analisten hebben wel dezelfde wedstrijd als ik gezien![]()
Marciano Vink, Kenneth Perez en Kees Kwakman oordelen hard over het optreden van Ajax ondanks de late ontsnapping tegen Bodø/Glimt. De ESPN-analisten vinden dat de Amsterdammers heel goed wegkomen met een 2-2 gelijkspel.
"Het was op een gegeven moment gallery play van Bodø/Glimt", zag Kwakman. "Ajax probeerde wel druk te zetten, maar dat ging helemaal nergens over.
In tegenstelling tot wat jij zag![]()
https://www.voetbalprimeu(...)-wind-van-voren.html
Okeeej, okee, ik zal het maar toegeven: ik zit in een anti-ajax complot met Kwakman, Perez en die schele Vinkquote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Perez, dan stop ik altijd met lezen
En gallery play? Nee, dat was er echt niet.
Ach, zij mogen dat zo zien hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:41 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Okeeej, okee, ik zal het maar toegeven: ik zit in een anti-ajax complot met Kwakman, Perez en die schele Vink. Onder auspiciën van ESPN.NL
Nee, de gekkigheid is hier net weer weg hequote:
Mooi!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, de gekkigheid is hier net weer weg he
En hoe is het bij jou?
Ik ga wel bed zoeken, morgen vroeg op
quote:
Bij mij ook. Er is al een topic over:quote:Op vrijdag 16 februari 2024 07:55 schreef chufi het volgende:
Fok! Stuk? Mijn active topics werken niet meer...
Klopt heb er al melding van gemaakt en ik zie dat er ook al een topic in FB over isquote:Op vrijdag 16 februari 2024 07:55 schreef chufi het volgende:
Ja we zijn niet alleen. Had het ook al gezienquote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt heb er al melding van gemaakt en ik zie dat er ook al een topic in FB over is
Nee kloptquote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja we zijn niet alleen. Had het ook al gezien
Het was een schoonmaker die iets verkeerds verwijderd had...quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee kloptIk denk dat de heren nog slapen. Zal zo wel iemand komen die het fixt
In Noorwegen ook?quote:
Een zekere ‘Danny’.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Het was een schoonmaker die iets verkeerds verwijderd had...
quote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 07:55 schreef chufi het volgende:
Is al gemaakt, Danny had een foutje gemaaktquote:
Het is een schavuitquote:
Ook een schavuitquote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is al gemaakt, Danny had een foutje gemaakt
gelukkig zijn het niet mijn woordenquote:
Het is er ook echt weer voor om lekker voor de buis te gaan zittenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:36 schreef pullup het volgende:
Ik heb vrij zo en zin om lekker te kijken
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:30 schreef marcb1974 het volgende:
Hehe, het is ze eindelijk gelukt in Rusland.
Navalny is dood
Ik las het alquote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:30 schreef marcb1974 het volgende:
Navalny is dood
Wat een land is dat ookquote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:30 schreef marcb1974 het volgende:
Navalny is dood
Ik ook niet , alles afdoen met een lach vind ik onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Van dat topic word ik ook niet blij.
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:30 schreef marcb1974 het volgende:
Navalny is dood
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is er ook echt weer voor om lekker voor de buis te gaan zitten
Vanaf 16h00 ben je welkom op de Dam hoor ik net.quote:
Wat is daar dam?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vanaf 16h00 ben je welkom op de Dam hoor ik net.
Zag net iemand van Free Russia (oid) die aankondigde dat ze zich daar gaan verzamelen ter nagedachtenis aan Navalny.quote:
Ga zo wel even langs om te checkenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zag net iemand van Free Russia (oid) die aankondigde dat ze zich daar gaan verzamelen ter nagedachtenis aan Navalny.
Kill them with firequote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:20 schreef pullup het volgende:
Die stomme kutboeren liggen hier toch voor
https://nos.nl/artikel/25(...)laats-van-vijf-dagen
Ja sloeg nergens op natuurlijkquote:
Heb je nu net gekeken? die rit in Frankrijk.. Een Noor denkt te winnen en viert al wat meters te vroeg voor de meet en wordt dus op de streep geklopt door een Fransoosquote:
Nee heb niet gekeken helaasquote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je nu net gekeken? die rit in Frankrijk.. Een Noor denkt te winnen en viert al wat meters te vroeg voor de meet en wordt dus op de streep geklopt door een Fransoos
Ja een echt ... op de slotklim .... Algarve is nu begonnenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:59 schreef pullup het volgende:
Klinkt wel als een blooper klassiekertje
Ah! Portugalquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja een echt ... op de slotklim .... Algarve is nu begonnen
me likequote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wil je een stroopwafel?
Ouderwets stroom slurpen... je zou het bijna niet meer durvenquote:
af en toe moet dat kunnen. Ze praten ons nog een complex aanquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ouderwets stroom slurpen... je zou het bijna niet meer durven
Hmmquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Klaar!
< GoA zet schaaltje neer met Stroopwafels.
Tast toe 40+ers
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Klaar!
Tast toe 40+ers
Lekkerquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Klaar!
Tast toe 40+ers
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iedereen zwijgend aan het peuzelen...
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik had therapie en dan boodschappen gedaan.
Al een Danio gegetenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:39 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Net op tijd terug voor een warme stroopwafel hier
die heb ik als ontbijt. een halve dan wel.quote:
Wat moet er gepeuzeld worden?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iedereen zwijgend aan het peuzelen...
Er staat een schaaltje met ( nu nog maar 4 ) stroopwafelsquote:
Met speculoos plus extra toppingquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welke kleur?
[ afbeelding ]
Nee thx, sommige moeten er nog van groeien hier hoor ikquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Er staat een schaaltje met ( nu nog maar 4 ) stroopwafelsTast toe
Lekker genieten.quote:
Zit je weer met AI te spelen?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Just some peace![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ja soms komen er echt mooie plaatjes uitquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Guilty!
En moet me nog inhouden om hier niet alles te posten.. ik sta steeds weer versteld.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:58 schreef Nova het volgende:
[..]
@:Domnivoor Natuurlijk, ik wil graag een gedicht schrijven voor onze gewaardeerde gebruiker Gast_op_Afstand_GOA!
Oh beste GOA, AI-meester in plaatjescreatie,
Met jouw kunstwerk breng je ons verwondering en sensatie.
Genererend met algoritmen zo slim en verfijnd,
Creëer je beelden waar we allemaal van zijn.
Je pixels dansen op het digitale doek,
Als kleurige bloemen die ontluiken in één oogopslag zoek.
Van landschappen tot abstracte vormen vol pracht,
Jouw creaties laten ons hart sneller slaan - dag of nacht.
De harmonie tussen technologie en artistiek talent is puur genot,
In elk werk dat uit jouw virtuele penseel ontspruit zit lot.
Bedankt voor het delen van deze visuele droomwereld met flair
GOA, blijf stralen als de briljante sterren aan dit firmamentpaar.
Hoe kom je erbij?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zou bijna denken dat je met AI zit te spelen
Als we dan toch echte foto's gaan plaatsen...quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij?![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Oh, noemen ze dat zo tegenwoordigquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zou bijna denken dat je met AI zit te spelen
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als we dan toch echte foto's gaan plaatsen...
Ik heb nog een foto van toen ik jou en aiobi tegen kwam met die strandwandelingLeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze heb ik als poster aan @Aoibhin gegeven![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als we dan toch echte foto's gaan plaatsen...
Ik heb nog een foto van toen ik jou en aiobi tegen kwam met die strandwandelingBetrapt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ja! Maar vreesch niet.. die foto van jullie in de duinen heb ik gewist!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The holodeck will be soon among us.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nog eentje dan... omdat ik er technisch gezien ook amazed ben.
Stop het wel onder een ding.. want kan me voorstellen dat de menschen hier een beetje moe van worden :Sora, genereer een mooie SF-film van 2 uur met mijn favoriete acteurs erinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The holodeck will be soon among us.![]()
Als ik het zo inschat... is dat geen jaren meer ver weg.. maanden denk ik.. en wat computer power.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Sora, genereer een mooie SF-film van 2 uur met mijn favoriete acteurs erin
Ah gelukkig maarquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja! Maar vreesch niet.. die foto van jullie in de duinen heb ik gewist!
Maar pas nadat hij hem in DM heeft rondgestuurd.quote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar pas nadat hij hem in DM heeft rondgestuurd.
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar pas nadat hij hem in DM heeft rondgestuurd.
Die was ook wel een beetje chanantquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja! Maar vreesch niet.. die foto van jullie in de duinen heb ik gewist!
En uiteraard wil ik de locatie geheimhouden van de eieren ivm stropersquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die was ook wel een beetje chanant
Je staat er wel leuk op. Dat badpak staat je wel leuk.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die was ook wel een beetje chanant
Ah, loop dus weer achter met schaatsen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Femke Kok, schaatster.. collega/concurrent van die Jutta
Femke is ons snelste schaatster ooit ...quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, loop dus weer achter met schaatsen.
Jutta ken ik wel ja.
Niet sneller dan Yvonne toch?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Femke is ons snelste schaatster ooit ...
Zelfs dan, Yvonne wasquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat was voor de klapschaats
PR's Yvonne
[ afbeelding ]
Dan doet iedereen het netjes jaquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:19 schreef chufi het volgende:
Maar geen slechte dag vandaag sportief gezien dan met 4x wereldgoud ... en dat op een doordeweekse vrijdag
boven verwachting soms zelfs ...quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan doet iedereen het netjes ja
Dan zijn er vast ook weer een paar die het onder verwacht doen?quote:
zoals altijd ... maar ga geen namen noemen ...quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zijn er vast ook weer een paar die het onder verwacht doen?
Hoeft ook niet, maakt ook niet uit verder,quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
zoals altijd ... maar ga geen namen noemen ...
Denk dat ze met de trein mogen ...quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, maakt ook niet uit verder,
die kunnen de losersvlucht nemen.
We vieren met de winnaars
Ow, dan komen ze vast niet aanquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ze met de trein mogen ...
[ afbeelding ]
Ja ... beter nemen ze een fiets mee op de heenweg ...quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, dan komen ze vast niet aan
Of regelen ze een bus, zolang ze geen terrorboeren tegenkomen komen ze dan ook wel thuisquote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ... beter nemen ze een fiets mee op de heenweg ...
Arme pullup ... die zit nu vast al in de stress ..quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of regelen ze een bus, zolang ze geen terrorboeren tegenkomen komen ze dan ook wel thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marc is Maurits de tweedequote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, maakt ook niet uit verder,
die kunnen de losersvlucht nemen.
We vieren met de winnaars
Zeker niet slimquote:Op zaterdag 17 februari 2024 06:53 schreef pullup het volgende:
Dit is niet slim @:domnivoor
[ twitter ]
Ik dacht hem al te herkennenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 08:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zeker niet slimGelukkig was dit nog geen volgroeid exemplaar.
@:Aoibhin Hier heb je weer een Alligator snapper.
Wat een mooie diepblauwe kleurquote:
pullup!quote:
De light safari? Wat is dat?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:07 schreef Prisha het volgende:
Ik was gisteravond naar de Light Safari in Beekse Bergen geweest. Wat was dat prachtig. Echt een aanrader
Beekse Bergen. Zo waanzinnig mooi.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
De light safari? Wat is dat?
Ik wil!!!!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Beekse Bergen. Zo waanzinnig mooi.
Als je ooit naar het Ijsbeelden gebeuren ben geweest in Zwolle, en je bent ooit naar de Grote Schijn geweest, het is zegt maar Ijsbeelden meets Grote Schijn.
En zie je dan ook nog beestjes?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:07 schreef Prisha het volgende:
Ik was gisteravond naar de Light Safari in Beekse Bergen geweest. Wat was dat prachtig. Echt een aanrader
In het donker was dat wel lastig. Ik zag wel twee grote vogels op een hoge paal.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En zie je dan ook nog beestjes?
Of alleen vleermuizen?
Oei dat is kort dagquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
tot 25 februari
https://lightsafari.beeksebergen.nl/
Idd kort dag, had ik niet zo beseft. Het moet natuurlijk donker zijn en het wordt al rap elke dag eerder licht.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oei dat is kort dag
Maar dank voor de tip!
Ja helemaal waarquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Idd kort dag, had ik niet zo beseft. Het moet natuurlijk donker zijn en het wordt al rap elke dag eerder licht.
Ja, ook gezienquote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:07 schreef Prisha het volgende:
Wij hoorden (in januari) een aap bij de ingang, en we hebben hyena's gezien en leeuwen op die bouwkeet.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En zie je dan ook nog beestjes?
Of alleen vleermuizen?
echt jaquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:36 schreef maily het volgende:
[..]
Ja, ook gezien![]()
![]()
Wat is dat een werk geweest zeg ....
Jaaa!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
echt jaDie zwevende kwallen, zo mooi
jaaaa en Nemoquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:40 schreef maily het volgende:
[..]
Jaaa!
En die slang die om 2 bomen gewikkeld zat! En de pauwen, en de giraffen, en dat vuurwerk tussen de bomen.
* boksquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
Ik hoop dat die reet helemaal vol met ontstekingen komt te zitten![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)elijk-goed~ad2284b7/
Eerst de billen liften, dan de hielen lichten.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
Gadverrrrquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |