quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen: 'gaat 'ie lekker ouwe knorrepot' en 'Hoi Faxie' als reactie. Wat te kiezen?
Wil je ook een knuffel?quote:
Altijd, schatquote:
Gezellig.quote:
Maar verder best treffende opmerkzaamheidquote:
Doe die eerste maarquote:Op donderdag 15 februari 2024 17:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen: 'gaat 'ie lekker ouwe knorrepot' en 'Hoi Faxie' als reactie. Wat te kiezen?
Soms kan ik dat.quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:22 schreef Sally het volgende:
Maar verder best treffende opmerkzaamheid![]()
Oké opa.quote:
En jij hebt Faxie's sex face dan wel eens gezien?quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:28 schreef AirwiN het volgende:
Voordat ik afsluit post ik deze nog ff, want het kan niet anders dat @:Faxie nog ergens reageert met eenna zoveel liefde in een paar posts.
[ afbeelding ]
Faxie love.
In mijn hoofd isquote:Op donderdag 15 februari 2024 17:30 schreef Sally het volgende:
En jij hebt Faxie's sex face dan wel eens gezien?
Geen roomboterbabbelaar voor jouquote:
quote:
Ow. Zow.quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In mijn hoofd isFaxie's seks face. Vandaar die associatie met Friends.
Wil ik dit weten.....quote:
Wil je dan geen knuffel die @AirwiN aanbood?quote:
Die was niet voor mijquote:Op donderdag 15 februari 2024 17:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Wil je dan geen knuffel die @:Airwin aanbood?
Hij bood mij out of the blue ook aan.quote:
Heb je erop lopen stampen?quote:
Leugens moet je nooit geloven.quote:
Vroeger, toen je nog echt grammatica en spelling leerde. De jeugd van tegenwoordig...quote:Op donderdag 15 februari 2024 18:01 schreef Barbusse het volgende:
Wel eckte oude onderwijsinstelling.
Vroeger was alles beterquote:Op donderdag 15 februari 2024 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger, toen je nog echt grammatica en spelling leerde. De jeugd van tegenwoordig...
Eens. Toen ik nog een eicel was.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter@:Q. lokpost
quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Eens. Toen ik nog een eicel was.
Beetje chill rondzwemmen, niks mis meequote:Op donderdag 15 februari 2024 22:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb jij goede herinneringen aan je tijd als zaadcel?
Chill?quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beetje chill rondzwemmen, niks mis mee
quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beetje chill rondzwemmen, niks mis mee
Ai.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Maar wat nou als hij ook de enige was?
Koekie!quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb jij goede herinneringen aan je tijd als zaadcel?
Jawel.quote:
How are you, my dear?quote:
Daaromquote:Op donderdag 15 februari 2024 23:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ag hij weet welke droeftoeter het zegt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |