Die eerste helft van de zin dacht ik 'oh wie gaat er nog meer mee'quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga eten met een hele leuke vrouw dus met mij gaat het goed. En jij?
Dat soort ervaringen maakt het ouder worden niet leuker. En dan te bedenken dat het alleen maar erger wordt.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:50 schreef Tegan het volgende:
Kort geleden is een kennis uit mijn kindertijd overleden en sindsdien zit ik een beetje in een nostalgische bui. Het leven was volgens mij een stuk leuker toen ik kind/tiener was.
Je doet jezelf te kort.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die eerste helft van de zin dacht ik 'oh wie gaat er nog meer mee'![]()
.
Ohquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat soort ervaringen maakt het ouder worden niet leuker. En dan te bedenken dat het alleen maar erger wordt.Daar stond je als kind/tiener absoluut niet bij stil.
Ik pak de nulmeting er nog even bij van toe wij elkaar leerden kennen en zal die vergelijken met je meest recente cijfers.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh. Ik bedoelde naast de 'vroeger was alles beter' ook dat ik zelf ook gewoon leuker was
.
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:50 schreef Tegan het volgende:
Kort geleden is een kennis uit mijn kindertijd overleden en sindsdien zit ik een beetje in een nostalgische bui. Het leven was volgens mij een stuk leuker toen ik kind/tiener was.
Ik heb genoeg voor je beschikbaar.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:55 schreef Tegan het volgende:
[..]. Ik kan wel een beetje liefde gebruiken.
Waar heb jij behoefte aan?
Dankjequote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gecondoleerd
En ja. Ik wil nu weer met Lego spelen
Onze ontmoeting is nu niet wat ik direct me herinner als onze pieken, maar ben zeer benieuwd naar deze cijfer-analysequote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik pak de nulmeting er nog even bij van toe wij elkaar leerden kennen en zal die vergelijken met je meest recente cijfers.
Uiteraard zijn er meerdere topmomenten geweest sinds die eerste ontmoeting. Ik durf de Excel met cijfers niet met je te delen want ik vrees dat je helemaal los gaat op alle formules.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Onze ontmoeting is nu niet wat ik direct me herinner als onze pieken, maar ben zeer benieuwd naar deze cijfer-analyse.
Beetje jammer ditquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteraard zijn er meerdere topmomenten geweest sinds die eerste ontmoeting. Ik durf de Excel met cijfers niet met je te delen want ik vrees dat je helemaal los gaat op alle formules.
Mij gezelschap houden.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Beetje jammer dit.
Wat moet ik dan vanavond doen?
Filmpje kijken. Samen op de bank onder een dekentje. Mag je lekker tegen mij aanleunen enzo.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gezellig. Wat gaan we doen vanavond?
Dekentje is wel nodig met deze kou, bah. Welke film wordt het?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Filmpje kijken. Samen op de bank onder een dekentje. Mag je lekker tegen mij aanleunen enzo.
Dat mag jij kiezen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dekentje is wel nodig met deze kou, bah. Welke film wordt het?
Ik zet wel iets random aan. Komt goed.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Liefst iets waar we niet al teveel hoeven opletten.
Zo, jij kan je mond ver opendoen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:08 schreef Sally het volgende:
Mogguh
Oeps, sorry. Hand voor de mond
Ja hè!quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo, jij kan je mond ver opendoen.
Sommige mensen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:17 schreef Sally het volgende:
Ja hè!
Ik dacht, ik ben sommige mensen maar voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |