Vorige week, voor m'n verjaardag. Blij mee, heb al een kussensloop genaaid.quote:
Alsnog gefeliciteerd!quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vorige week, voor m'n verjaardag. Blij mee, heb al een kussensloop genaaid.
Naaien was altijd al een favoriete bezigheid van je.quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vorige week, voor m'n verjaardag. Blij mee, heb al een kussensloop genaaid.
Thanks!quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alsnog gefeliciteerd!
Hoe jong is Samzz inmiddels?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Huhuuuhuuuuuquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Naaien was altijd al een favoriete bezigheid van je.
Sorry, het is sterker dan ik.quote:
Nog gefeliciteerd, en leuk verjaarskado!quote:
quote:Kan altijd erger hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:
Hier nogg niet echt, maar moet maar vandaag.quote:
Het ging hier ook moeizaamquote:Op donderdag 15 februari 2024 09:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier nogg niet echt, maar moet maar vandaag.
Mogguh
Ik lig nog steeds.quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het ging hier ook moeizaammaar inmiddels zit er leven in de keet
Hopelijk ben je snel weer fris en fruitigquote:Op donderdag 15 februari 2024 09:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik lig nog steeds.
Maar straks wel werken, gelukkig nog steeds thuis. Nog even aansterken deze week (en hoest nog een beetje...)
het helpt zeker niet als ik zeg dat het super warm is buiten?quote:
Het is ook warm in huis (15.5) alleen ik ben steenkoudquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het helpt zeker niet als ik zeg dat het super warm is buiten?
kom knuffelen danquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is ook warm in huis (15.5) alleen ik ben steenkouddus het is lekker maar ik voel brrr
Vandaag alleen wel regenquote:
als ik naar buiten moet, vind ik het minder gezelligquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik houd van regen... zo gezellig
Dit weekend droog, dus ga met boekje in het park liggenquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik houd van regen... zo gezellig
Parkjesquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit weekend droog, dus ga met boekje in het park liggen
[ afbeelding ]
Jaaaaaaquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:25 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
ParkjesIn mijn studententijd heb ik het gros van mijn tijd in zonnige parkjes doorgebracht, goed voor je mensenkennis.
Kom nog meer knuffelen danquote:
Portoquote:
Ohquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Meer knuffelen of knuffelen en meer?
Zekers ook een mooie stad. Maar dit was de mooiste, 10 jaar gewoond:quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:01 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Mooi! Ik dacht in eerste instantie Barcelona, ook een prachtige stad.
Wowquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zekers ook een mooie stad. Maar dit was de mooiste, 10 jaar gewoond:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zekers ook een mooie stad. Maar dit was de mooiste, 10 jaar gewoond:
[ afbeelding ]
Zonder meer meer knuffelen. Lijkt mij helder toch?quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh
Zo had ik hem niet gelezen
mijn insteek is meer knuffelen zonder meer
"A city built by gentlemen for gentlemen."quote:
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zonder meer meer knuffelen. Lijkt mij helder toch?
Ik kom!quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Helemaal mee eens
* ChildoftheStars schuift een stukje op op de bank
kom d'r bij
Bruhquote:
Ik twijfel tussen: 'gaat 'ie lekker ouwe knorrepot' en 'Hoi Faxie' als reactie. Wat te kiezen?quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen: 'gaat 'ie lekker ouwe knorrepot' en 'Hoi Faxie' als reactie. Wat te kiezen?
Wil je ook een knuffel?quote:
Altijd, schatquote:
Gezellig.quote:
Maar verder best treffende opmerkzaamheidquote:
Doe die eerste maarquote:Op donderdag 15 februari 2024 17:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen: 'gaat 'ie lekker ouwe knorrepot' en 'Hoi Faxie' als reactie. Wat te kiezen?
Soms kan ik dat.quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:22 schreef Sally het volgende:
Maar verder best treffende opmerkzaamheid![]()
Oké opa.quote:
En jij hebt Faxie's sex face dan wel eens gezien?quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:28 schreef AirwiN het volgende:
Voordat ik afsluit post ik deze nog ff, want het kan niet anders dat @:Faxie nog ergens reageert met eenna zoveel liefde in een paar posts.
[ afbeelding ]
Faxie love.
In mijn hoofd isquote:Op donderdag 15 februari 2024 17:30 schreef Sally het volgende:
En jij hebt Faxie's sex face dan wel eens gezien?
Geen roomboterbabbelaar voor jouquote:
quote:
Ow. Zow.quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In mijn hoofd isFaxie's seks face. Vandaar die associatie met Friends.
Wil ik dit weten.....quote:
Wil je dan geen knuffel die @AirwiN aanbood?quote:
Die was niet voor mijquote:Op donderdag 15 februari 2024 17:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Wil je dan geen knuffel die @:Airwin aanbood?
Hij bood mij out of the blue ook aan.quote:
Heb je erop lopen stampen?quote:
Leugens moet je nooit geloven.quote:
Vroeger, toen je nog echt grammatica en spelling leerde. De jeugd van tegenwoordig...quote:Op donderdag 15 februari 2024 18:01 schreef Barbusse het volgende:
Wel eckte oude onderwijsinstelling.
Vroeger was alles beterquote:Op donderdag 15 februari 2024 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger, toen je nog echt grammatica en spelling leerde. De jeugd van tegenwoordig...
Eens. Toen ik nog een eicel was.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter@:Q. lokpost
quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Eens. Toen ik nog een eicel was.
Beetje chill rondzwemmen, niks mis meequote:Op donderdag 15 februari 2024 22:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb jij goede herinneringen aan je tijd als zaadcel?
Chill?quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beetje chill rondzwemmen, niks mis mee
quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beetje chill rondzwemmen, niks mis mee
Ai.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Maar wat nou als hij ook de enige was?
Koekie!quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb jij goede herinneringen aan je tijd als zaadcel?
Jawel.quote:
How are you, my dear?quote:
Daaromquote:Op donderdag 15 februari 2024 23:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ag hij weet welke droeftoeter het zegt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Liever eerlijkquote:Op donderdag 15 februari 2024 23:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wil je het sociaal wenselijke antwoord of de eerlijke?
Je wordt elders wel gemist iig - begreep ikquote:Op donderdag 15 februari 2024 23:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wil je het sociaal wenselijke antwoord of de eerlijke?
quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
De vitale functies werken nog en verder vind ik deze wereld een hele nare plek.
Ag alles en iedereen is vervangbaarquote:Op donderdag 15 februari 2024 23:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Je wordt elders wel gemist iig - begreep ik
Don't work hard, work smart!quote:
Koekies niet hoor!quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ag alles en iedereen is vervangbaar
quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
De vitale functies werken nog en verder vind ik deze wereld een hele nare plek.
Als ik weer NL in mag!quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij aan de krat bier werken dan?
Lekker zuup'n, brekk'n in d'n Achterhoekquote:
quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ag hij weet welke droeftoeter het zegt
Stalker Alert!quote:
Met het goede pootje uit het bed gekomen. Moet niks. Dus even lekker de hele dag knutselenquote:
Nee dan had ik hem gebeld of een spraakbericht op whatsapp gestuurd met een hijgerige stem, wel leuk om binnenkort eens te doenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje seriemoordenaarachtig
Alweer lekker aan het werk. Niks te klagen. Zin in weekendquote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Met het goede pootje uit het bed gekomen. Moet niks. Dus even lekker de hele dag knutselen
En met jou dan?
hmm, doe eensquote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee dan had ik hem gebeld of een spraakbericht op whatsapp gestuurd met een hijgerige stem, wel leuk om binnenkort eens te doen
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee dan had ik hem gebeld of een spraakbericht op whatsapp gestuurd met een hijgerige stem, wel leuk om binnenkort eens te doen
Fijnquote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alweer lekker aan het werk. Niks te klagen. Zin in weekend
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Fijn
Nog speciale plannen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]OooooohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Have fun!
[..]Wat leuk ❤SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan nog kun je een voice appje volhijgenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik weet toch niet welke auto jij hebt
Ik voel me ineens zo veilig zonder autoquote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik weet toch niet welke auto jij hebt
Duurt langquote:
Is alleen leuk als je het niet aan ziet komen gigiquote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan nog kun je een voice appje volhijgen
[..]Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ben jij ook toe aan de vrijmibo?quote:
Altijd. Word ik nóg knuffeliger van.quote:
Hoi, hoi... Hoe is het met jou vandaag?quote:
Goed!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoi, hoi... Hoe is het met jou vandaag?
Alles goed. Vandaag nog wat administratie wegwerken. Volgende week maar een paar dagen werken ivm voorjaarsvakantie. Kijk ik naar uit.quote:
Lekker vakantie!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alles goed. Vandaag nog wat administratie wegwerken. Volgende week maar een paar dagen werken ivm voorjaarsvakantie. Kijk ik naar uit.
Vast wel, al heb ik nu nog geen concrete plannen. Zullen we een knuffelafspraak plannen?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lekker vakantie!
Ga je nog de hort op?
Succes met de administratie
SHOOOOOOOTSSS!!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd. Word ik nóg knuffeliger van.
Op vrijdag mag dat.quote:
quote:
Huh... Lees net je bericht.quote:
Het enige verrassende aan het bericht over zijn dood is dat hij niet uit een raam is gevallen.quote:
Dat zou veel te opvallend zijn. Uiteraard.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het enige verrassende aan het bericht over zijn dood is dat hij niet uit een raam is gevallen.
Of, zoals de Speld zei: Navalny sterft, voor Russische begrippen, een natuurlijke dood.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat zou veel te opvallend zijn. Uiteraard.
Verrekte.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of, zoals de Speld zei: Navalny sterft, voor Russische begrippen, een natuurlijke dood.
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Verrekte.
Ik hoor net dat ze nog niet geloven dat hij dood is.Zelfs zijn eigen vrouw, en moeder ook, niet.
Tijdens het knuffelen hoef je gelukkig niet te praten dus kun je in stilte chagrijnig zijn. Zolang je beloofd niet te bijten uit chagrijnigheid.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha gezellig
Al ben ik nu een chagrijnig brombeertje met een kater
Ik.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter@:Q. lokpost
quote:Op zondag 18 februari 2024 13:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha gezellig
Al ben ik nu een chagrijnig brombeertje met een kater
Uh.... met een vriendin tapas met cocktails gehad. En thuis nog even een glühweintjequote:
Moet kunnen.quote:Op zondag 18 februari 2024 18:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uh.... met een vriendin tapas met cocktails gehad. En thuis nog even een glühweintjedus een beetje de bloemetjes buiten gezet
Maar mijn woonkamer was het 14ºC dus wel warm drinken nodigquote:Op zondag 18 februari 2024 19:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Moet kunnen.
Klinkt goed.
Op de glühwein na dan, want het er echt niet koud genoeg voor
Dat is wel fris jaquote:Op zondag 18 februari 2024 19:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maar mijn woonkamer was het 14ºC dus wel warm drinken nodig
Goedenavond terugquote:
Werk is gedaan. het is avondquote:
Ik steun dit standpunt.quote:
Voor hoeveel hier is het dan 24/7 avond?quote:
Avond is het als ik besluit dat het zo voeltquote:Op maandag 19 februari 2024 17:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voor hoeveel hier is het dan 24/7 avond?
en hoe voelt het nu?quote:Op maandag 19 februari 2024 17:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Avond is het als ik besluit dat het zo voelt
Zulks een rebel jij.quote:Op maandag 19 februari 2024 17:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Avond is het als ik besluit dat het zo voelt
Dan is her hier soms met lunchtijd al avondquote:Op maandag 19 februari 2024 18:01 schreef Tegan het volgende:
Heb honger voor iets warms; het is avond.
Warm ontbijt is ook lekkerquote:Op maandag 19 februari 2024 18:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan is her hier soms met lunchtijd al avond
full english breakfastquote:Op maandag 19 februari 2024 18:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geroosterd boterhammetje met kaas
Ik deel ook geen voedselquote:Op maandag 19 februari 2024 18:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Boeh die hoef je niet met mij te delen
maar met jou tapas eten of twee gerechten kiezen en ieder de helft van beide is niet mogelijk met jouquote:
tapas of sushi ofzo wel, dat is andersquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
maar met jou tapas eten of twee gerechten kiezen en ieder de helft van beide is niet mogelijk met joudat is wel jammer hoor
Dat eerste gelukkig wel mogelijkquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tapas of sushi ofzo wel, dat is anders
Een half gerecht vind ik dan weer raar
Als ik dat toezeg, gaan we dan samen uit eten?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat eerste gelukkig wel mogelijk
En dat tweede heb ik meer dan eens gedaan met een vriendin. Dan kunnen we niet kiezen, dus dan delen we het op die manier. Is fijn hoor!
Misschienquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik dat toezeg, gaan we dan samen uit eten?
Dat klinkt een beetje engquote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:01 schreef Sally het volgende:
Mogguh ook hier
Bloeit er wat moois...?
Niet dan...?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje eng
Ho, stop, mijn geaardheid is a-seksueel en a-romantisch. Dus daar houden de stappen ook opquote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Niet dan...?![]()
Gezellig samen uit eten.
1e stap..?![]()
Vertel mij de laatste roddels.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:01 schreef Sally het volgende:
Mogguh ook hier
Bloeit er wat moois...?
Oh - dan is het alleen gezellig eten.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ho, stop, mijn geaardheid is a-seksueel en a-romantisch. Dus daar houden de stappen ook op
Lees terug!quote:
Nee dat is gezelligquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh - dan is het alleen gezellig eten.
Maar dat is dan te romantisch? Je stelde het zelf net voor?!
Ik kan best eten zonder seks of romantiekquote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ho, stop, mijn geaardheid is a-seksueel en a-romantisch. Dus daar houden de stappen ook op
Ik ookquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kan best eten zonder seks of romantiek
Ik heb een voorkeur voor een korte samenvatting, inclusief duiding en evt. achter-de-schermen roddels.quote:
Nou, het hele voorspel leidde tot een "sorry, ik date niet. Want..."quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb een voorkeur voor een korte samenvatting, inclusief duiding en evt. achter-de-schermen roddels.
Gianni en CotS praten over dinerenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb een voorkeur voor een korte samenvatting, inclusief duiding en evt. achter-de-schermen roddels.
Dank je.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:22 schreef Sally het volgende:
Nou, het hele voorspel leidde tot een "sorry, ik date niet. Want..."
En daar moet ik het dus bij laten, want je wilde een korte samenvatting.
En ik weet nixxx van achter de schermen![]()
Hahahahaquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, het hele voorspel leidde tot een "sorry, ik date niet. Want..."
En daar moet ik het dus bij laten, want je wilde een korte samenvatting.
En ik weet nixxx van achter de schermen![]()
Oh, die achter-de-schermen roddel had ik gemist. Vertel.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jij bent wel van de korte voorspelen
Ik roddel achter schermenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oh, die achter-de-schermen roddel had ik gemist. Vertel.
IK?!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahahatja... sorry...
Jij bent wel van de korte voorspelen
De korte voorspelen werden voor-de-schermen besproken?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik roddel achter schermengeen flauw idee wat daar gebeurt
Altijd, dan kan er altijd nog een orgie ontstaan tussen de wel seksuele personen en dan kruip ik snel en stiekem wegquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De korte voorspelen werden voor-de-schermen besproken?
Je mag ook voor de hapjes, drankjes en speeltjes zorgen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Altijd, dan kan er altijd nog een orgie ontstaan tussen de wel seksuele personen en dan kruip ik snel en stiekem weg
Ik weet dat slavernij bij bepaalde mensen een fetisj is, alleen ik behoor daar niet toequote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je mag ook voor de hapjes, drankjes en speeltjes zorgen.
Ik ging uit van de niet-seksuele variant dus geen zweepslagen als je het niet goed doet.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik weet dat slavernij bij bepaalde mensen een fetisj is, alleen ik behoor daar niet toe
Ik doe hier geen uitspraken over de staat van mijn zaadleiders.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:41 schreef Barbusse het volgende:
Vrijwel alle lijntjes zijn hier vakkundig doorgeknipt begrijp ik?
En ik houd mijn eileiders privéquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik doe hier geen uitspraken over de staat van mijn zaadleiders.
maar jullie kunnen toch gezellig een orgie hebben? Ik zie het probleem nietquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:41 schreef Barbusse het volgende:
Vrijwel alle lijntjes zijn hier vakkundig doorgeknipt begrijp ik?
De introvert in mij houdt niet zo van groepen. Dus nee dank je.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
maar jullie kunnen toch gezellig een orgie hebben? Ik zie het probleem niet
Jij.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De introvert in mij houdt niet zo van groepen. Dus nee dank je.
Wat denk jij te weten over mij?quote:
Zo kom je niet over. Hier. Op FOK! dan. In dit topic.quote:
Een zeer selectieve observatie dus. Waar kan ik je nog meer tegenkomen?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:58 schreef Sally het volgende:
Zo kom je niet over. Hier. Op FOK! dan. In dit topic.
Waar de enige plek is dat ik jou tegen kom.
Dan.
Dus.
Dusch?
Daar ben ik te lui voorquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
maar jullie kunnen toch gezellig een orgie hebben? Ik zie het probleem niet
Je kan in mn PoHi alles zien op 1 ding na als jij daar geen toegang toe hebtquote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een zeer selectieve observatie dus. Waar kan ik je nog meer tegenkomen?
SEX en KPD SC in het verleden wel geprobeerd maar ik blijf er niet plakken merk ik.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Je kan in mn PoHi alles zien op 1 ding na als jij daar geen toegang toe hebt![]()
SEX is gewoon openquote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
SEX en KPD SC in het verleden wel geprobeerd maar ik blijf er niet plakken merk ik.
Ja hoor. Ik heb geen enkel bezwaar tegen seks of pornoquote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:12 schreef Sally het volgende:
[..]
SEX is gewoon open![]()
Maar je ziet de KPD SC dus - haha
Hahahaquote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik heb geen enkel bezwaar tegen seks of porno
Misschien blijf ik daarom niet plakken; het is onvoldoende vuig.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Hahaha
Als jij KPD ziet, betekent het dat jij ook toegangsrechten hebtAnders zag je die topics helemaal niet.
In de SC komt sowieso niet eens echt seks of porno voor (of anders netjes achter spoilers voor de mensen die op het werk daar meeposten) Maar er wordt wel eens een kwinkslag gemaakt ja
Maak het eens vuiger danquote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien blijf ik daarom niet plakken; het is onvoldoende vuig.
Blijkbaar is daar geen behoefte aan dus ik voel mij niet geroepen om dat aan te gaan jagen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Maak het eens vuiger dan
Er is een nieuwe topicreeks gaande, met schunnige plaatjes
Iewlquote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach op die stapel Fokkers moet er een iemand onderaan de zeester zijn
Oh nee... arme....quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach op die stapel Fokkers moet er een iemand onderaan de zeester zijn
Maar je komt echt niet als introvert overquote:
quote:
Ik ben ook gewoon slecht in sekspraat, doe ik een poging tot vuile praat, is het nog niet goedquote:
Hahhahaha - ik doelde meer op arm onderwerp (van jouw gesprekquote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Ik ben ook gewoon slecht in sekspraat, doe ik een poging tot vuile praat, is het nog niet goed
Achter een toetsenbord gedij ik prima als introvert.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar je komt echt niet als introvert over
Dus.
Zoals in de afgelopen paar posts
Mss moet ik dan eens in jouw PoHi duiken?
Maar ben aan het werk![]()
Nog moe?quote:
Beetje beidequote:
It can happen!quote:
Niks. Op rantsoen voor zaterdag.quote:
Het is dinsdagquote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niks. Op rantsoen voor zaterdag.
Welnee. Gewoon schransen wat je schransen kan.quote:
Allez hup! Naar de all you can eat vreetschuur!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee. Gewoon schransen wat je schransen kan.
Ja, zaterdag dus.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Allez hup! Naar de all you can eat vreetschuur!
Ik neem je mee uit eten.quote:
Ik ga eten met een hele leuke vrouw dus met mij gaat het goed. En jij?quote:
Die eerste helft van de zin dacht ik 'oh wie gaat er nog meer mee'quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga eten met een hele leuke vrouw dus met mij gaat het goed. En jij?
Dat soort ervaringen maakt het ouder worden niet leuker. En dan te bedenken dat het alleen maar erger wordt.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:50 schreef Tegan het volgende:
Kort geleden is een kennis uit mijn kindertijd overleden en sindsdien zit ik een beetje in een nostalgische bui. Het leven was volgens mij een stuk leuker toen ik kind/tiener was.
Je doet jezelf te kort.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die eerste helft van de zin dacht ik 'oh wie gaat er nog meer mee'![]()
.
Ohquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat soort ervaringen maakt het ouder worden niet leuker. En dan te bedenken dat het alleen maar erger wordt.Daar stond je als kind/tiener absoluut niet bij stil.
Ik pak de nulmeting er nog even bij van toe wij elkaar leerden kennen en zal die vergelijken met je meest recente cijfers.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh. Ik bedoelde naast de 'vroeger was alles beter' ook dat ik zelf ook gewoon leuker was
.
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:50 schreef Tegan het volgende:
Kort geleden is een kennis uit mijn kindertijd overleden en sindsdien zit ik een beetje in een nostalgische bui. Het leven was volgens mij een stuk leuker toen ik kind/tiener was.
Ik heb genoeg voor je beschikbaar.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:55 schreef Tegan het volgende:
[..]. Ik kan wel een beetje liefde gebruiken.
Waar heb jij behoefte aan?
Dankjequote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gecondoleerd
En ja. Ik wil nu weer met Lego spelen
Onze ontmoeting is nu niet wat ik direct me herinner als onze pieken, maar ben zeer benieuwd naar deze cijfer-analysequote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik pak de nulmeting er nog even bij van toe wij elkaar leerden kennen en zal die vergelijken met je meest recente cijfers.
Uiteraard zijn er meerdere topmomenten geweest sinds die eerste ontmoeting. Ik durf de Excel met cijfers niet met je te delen want ik vrees dat je helemaal los gaat op alle formules.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Onze ontmoeting is nu niet wat ik direct me herinner als onze pieken, maar ben zeer benieuwd naar deze cijfer-analyse.
Beetje jammer ditquote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteraard zijn er meerdere topmomenten geweest sinds die eerste ontmoeting. Ik durf de Excel met cijfers niet met je te delen want ik vrees dat je helemaal los gaat op alle formules.
Mij gezelschap houden.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Beetje jammer dit.
Wat moet ik dan vanavond doen?
Filmpje kijken. Samen op de bank onder een dekentje. Mag je lekker tegen mij aanleunen enzo.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gezellig. Wat gaan we doen vanavond?
Dekentje is wel nodig met deze kou, bah. Welke film wordt het?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Filmpje kijken. Samen op de bank onder een dekentje. Mag je lekker tegen mij aanleunen enzo.
Dat mag jij kiezen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dekentje is wel nodig met deze kou, bah. Welke film wordt het?
Ik zet wel iets random aan. Komt goed.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Liefst iets waar we niet al teveel hoeven opletten.
Zo, jij kan je mond ver opendoen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:08 schreef Sally het volgende:
Mogguh
Oeps, sorry. Hand voor de mond
Ja hè!quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo, jij kan je mond ver opendoen.
Sommige mensen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:17 schreef Sally het volgende:
Ja hè!
Ik dacht, ik ben sommige mensen maar voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |