vol vertrouwenquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ook gewoon heerlijk dorps om alle deuren open te gooien voor onbekende visite
Jups. Heerlijk wel. Je kunt die oudjes zo bestelenquote:
En je pakje al wel boven water?quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups. Heerlijk wel. Je kunt die oudjes zo bestelen
Nee die moet ergens verstopt liggen. Ik wacht nog op hints van de bezorger.quote:
Je kan zo in de G4 wonen met deze mentaliteitquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zag alleen een rollator en een tv naast wat meubels. Voor mij niets steel waardig
Wat is G4?quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je kan zo in de G4 wonen met deze mentaliteit
Hou je gewoon bij die kansloze homo act met Willem en laat die stoere Utrechtse boy van de straat act maar gewoon gaanquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:44 schreef Paul het volgende:
[..]
ikb en zulke lange verhalen niet gewend in dts hee
Spannend.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee die moet ergens verstopt liggen. Ik wacht nog op hints van de bezorger.
hihi LOL mss wss wel. Wat denk jij?quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:50 schreef kree het volgende:
hoe is het hier kinders. beetje gezellig?
Hey Kreequote:Op woensdag 14 februari 2024 19:50 schreef kree het volgende:
nou niet terug gelezen he behalve 1 post, hahahaha dus merk het zo wel denk ikquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:51 schreef devzero het volgende:
[..]
hihi LOL mss wss wel. Wat denk jij?
quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:50 schreef kree het volgende:
quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:51 schreef devzero het volgende:
[..]
hihi LOL mss wss wel. Wat denk jij?
Het pakketje is maandagochtend ergens verstopt. Ik ken kortere speurtochtenquote:
Hier hebben we ook een inbraak golfquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de 4 grootste gemeentes van Nederland
Nederlands schrijven?quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:53 schreef kree het volgende:
Ik was op cursus vandaag weer, praktijk lessen
Je hebt wel vaker problemen met pakketten zeg, is je huis niet gewoon heel moeilijk vindbaarquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het pakketje is maandagochtend ergens verstopt. Ik ken kortere speurtochten
wat heb je geleerd?quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:53 schreef kree het volgende:
Ik was op cursus vandaag weer, praktijk lessen
is ook ieniminiquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je hebt wel vaker problemen met pakketten zeg, is je huis niet gewoon heel moeilijk vindbaar
Maar hebben jullie ook een explosiegolf?quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hier hebben we ook een inbraak golf
nou behoort gelukkig niet tot mijn competenties die nodig zijnquote:
Mwah, gewoon druk met vanalles.quote:
quote:
Ja en nee. Flat waarvoor je moeite moet doen en dat doen bezorgers niet meer.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je hebt wel vaker problemen met pakketten zeg, is je huis niet gewoon heel moeilijk vindbaar
euhm nou is hele lijst, maar in het kort dus zorgen dat elektrische installaties tot 1000V veilig zijn om aan te werken voor mij en anderen.quote:
Wel leuk. Hoop dat je het snel vind.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het pakketje is maandagochtend ergens verstopt. Ik ken kortere speurtochten
Dan kan je beter een taal foutje maken dan datquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:55 schreef kree het volgende:
[..]
nou behoort gelukkig niet tot mijn competenties die nodig zijn
Hahaha
meer zorgen dat niet iemand een doodschok krijgt wel, dus het is soort van belangrijk wel
Ben nu zelf ook wel heel benieuwd naar die 'blouse'quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel leuk. Hoop dat je het snel vind.
ja joh, je kent me, ik doe die taalfouten altijd, gehehe probeer er trouwens beetje op te letten de laatste tijd wel moet ik zeggen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je beter een taal foutje maken dan dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |