O jee wat dacht jijquote:
Thxquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
kudoos voor je dichtkwaliteiten wel
quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Vrouwen bestellen alleen maar seksspeeltjes. Duh
wat?quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Je koopt 1x een satisfyer en dan is het wel goed.
Kun je al die andere euros besteden aan dingen die eigenlijk wil leuker zijn.
Correct van mijn 250 euro die ik heb staan voor leuke dingen koop ik elke maand voor 250 euro aan seksspeeltjes. Zo rollen wijquote:
Geven die dan ook dat sidderde genotquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Je koopt 1x een satisfyer en dan is het wel goed.
Kun je al die andere euros besteden aan dingen die eigenlijk wil leuker zijn.
Nope, maar doe wat je niet laten kanquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:06 schreef kree het volgende:
het is echt.... en mss ben ik wereldvreemd ofzo, maar wil dit dan nog eens vragen aan mannen hier. Hebben jullie wel eens zo iets gekocht? (eerlijk zeggen he).
Ik weet niet zag er aantal wel eens voorbij komen enzo en dacht haast what the hell mss moet ik dat gewoon bestellen en eens proberen...
Maar nooit eigenlijk gedaan, jullie wel?
nou het maakt me nieuwsgierig opzich.quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nope, maar doe wat je niet laten kan
als jij dat nou even doet en ons dan een review geeft?quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:06 schreef kree het volgende:
het is echt.... en mss ben ik wereldvreemd ofzo, maar wil dit dan nog eens vragen aan mannen hier. Hebben jullie wel eens zo iets gekocht? (eerlijk zeggen he).
Ik weet niet zag er aantal wel eens voorbij komen enzo en dacht haast what the hell mss moet ik dat gewoon bestellen en eens proberen...
Ja hoor. Bolletjes wol, boeken, lapjes. Allemaal veel leukerquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geven die dan ook dat sidderde genotdie dingen leuker zijn?
Dat lijkt me ene prima ideequote:Op woensdag 14 februari 2024 20:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
als jij dat nou even doet en ons dan een review geeft?
En daarmee gewoon een beetje wrijven over je muisje, of hoe moet ik dat zien?quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja hoor. Bolletjes wol, boeken, lapjes. Allemaal veel leuker
hahaha lol, tja hmms ik vind t het niet raar ofzo dat mannen zoiets bestellen ofzo of gebruiken, het is niks anders als met vrouwen die dat doen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
als jij dat nou even doet en ons dan een review geeft?
quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
En daarmee gewoon een beetje wrijven over je muisje, of hoe moet ik dat zien?
Wat zou je dan willen bestellen?quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:06 schreef kree het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |