Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Wist je dat als je de spatiebalk op je telefoontoetsenbord vasthoudt, dat je dan naar links en rechts kunt swipen om de cursor te verplaatsen?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
op Android?quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:17 schreef Speklap3000 het volgende:
Wist je dat als je de spatiebalk op je telefoontoetsenbord vasthoudt, dat je dan naar links en rechts kunt swipen om de cursor te verplaatsen?![]()
quote:
Geen idee of het op iphones ook werktmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik zal kijken wat ik nog meer in de koker heb. Ik zal proberen met 1 tip per dag te komen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:19 schreef JustinK het volgende:
Heb je nog meer van dit soort geniale tips?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Wordt gewaardeerd maatquote:Op woensdag 14 februari 2024 17:20 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik nog meer in de koker heb. Ik zal proberen met 1 tip per dag te komen.![]()
jongens ik heb dus een onderbroek gekregen van wilma met haar en mijn erop
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Heb je er ook één van Wilma zonder haar?quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:39 schreef Paul het volgende:
jongens ik heb dus een onderbroek gekregen van wilma met haar en mijn erop![]()
Een onderbroek met jullie hoofden?quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:39 schreef Paul het volgende:
jongens ik heb dus een onderbroek gekregen van wilma met haar en mijn erop♡♡♡♡![]()
neequote:Op woensdag 14 februari 2024 17:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je er ook één van Wilma zonder haar?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
ja heequote:Op woensdag 14 februari 2024 17:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Een onderbroek met jullie hoofden?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Omdat onderbroeken UI(t) moeten?quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:42 schreef JustinK het volgende:
Ik wil een onderbroek met een ui erop♡♡♡♡![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Omdat onderbroeken UI(t) moeten?Ja
![]()
Omdat de mijne een beetje raar ruikenquote:Op woensdag 14 februari 2024 17:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Omdat onderbroeken UI(t) moeten?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag
Forum Opties Forumhop: Hop naar: