Het wordt steeds gekker.quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Omtzigt met de dienstauto van de informateur naar het hotel waar die de informatie opblies![]()
Die man spoort echt niet.
Raar verhaal iddquote:Op woensdag 14 februari 2024 17:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Omtzigt met de dienstauto van de informateur naar het hotel waar die de informatie opblies![]()
Inderdaad. Voor zover ik weet reist hij met de trein naar Den Haag (hij spoort dus wel 😉), dus dat hij geen eigen auto bij de hand heeft is niet verbazend.quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
en 2 weken is wel heel erg kort, kan me voorstellen dat Putters een week voorbereiding en een week afronding al wel nodig heeft zonder ook maar een gesprek gevoerd te hebben. Daarnaast buiten gesprekken met fractievoorzitters lijken me gesprekken met staatsrechtmensen ook van belang als je naar alternatieve regeringsvormen gaat kijken.quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:47 schreef qajariaq het volgende:
Hier vind ik Wilders wel een keer gelijk hebben. Je hoeft niet te gaan.
Ze heeft alles te willen, als zij nee zegt is Wilders 1 definitief ten einde.quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heeft ze veel te willen? Wat zou er dan een optie zijn?
Ik ben afgehaakt ivm eten, maar meestal worden moties op papier laten zien zodat anderen mee kunnen tekenen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:58 schreef potjecreme het volgende:
Wat voor briefje was er net bij Dilan en Van der Plas?
Carolien gaat boerenkool maken dus als Dilan mee wil eten?quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:58 schreef potjecreme het volgende:
quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:58 schreef potjecreme het volgende:
Echt heel schofterig.quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gaat meer richting een zakenkabinet dan.quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:58 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik denk dat de Yeşilgöz variant nog niet helemaal kansloos is (een kabinet met dan combinatie van partijbewindspersonen en bewindspersonen van buiten de partijen, wat ze extraparlementair noemen waardoor NSC ook mee doet), lost namelijk wel het probleem van de PVV bewindspersonen op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |