SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zal eerder dromen van een tweede Broesilovoffensief.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:01 schreef oheng het volgende:
Ik dacht al vannacht, waarom melden de ruski's breeduit dat de Kerch brug weer open is.
[..]
Iran werd ook al rijkelijk betaald in goud voor hun drones.
Origineel gelekte bestanden hier.
"Elon Musk: ‘No Way in Hell’ Putin Is Losing War in Ukraine"
Nee, en anders helpt Musk wel een handje om gelijk te krijgen. Zou die idioot ooit van Tsushuma of Tannenberg hebben gehoord?
Dit is wel de een na laatste van z'n klasse, in deze vloot. En rus zet deze in voor transport, omdat de kerchbrug nog steeds dermate onbetrouwbaar is dat echt zware vracht er niet overheen gaat.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:06 schreef StateOfMind het volgende:
Hoeveel schepen uit de Zwarte Zee vloot zijn er al vernietigd?
Zwarte Zee als in zwart van de olie![]()
quote:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Russian_ship_Caesar_Kunikovquote:...reported sunk by the Ukrainian GUR on Valentine's Day 2024, the same day as the death of her namesake, Caesar Lvovich Kunikov, 81 years earlier.
Je zou het zeggen, idd. Aan de andere kant lijken die schepen steeds met man en muis te vergaan. Mss dat niet elke rus matroos kan zwemmen ofzo.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:35 schreef over_hedge het volgende:
Nee doe mij maar op een schip. Volgens mij stuk meer kans om te overleven. Tussen de aanval en echt het zinken zit meestal wel ff
Bradley van Dijk is net zo zwaar als een Volvoquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:59 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hoezo? Hij lijkt toch een beetje op een volvo, of niet?
Zolang het ding maar beter is dan een doorsnee russische tank zal dat weinigen boeienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |