Ja, nu is het wel duurder.quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
was bvorige week nog escape geweest beetje duur zo hoor
cc: @:mortaxx
Avondje club toch vaak wel paar duizendquote:Op woensdag 14 februari 2024 15:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, nu is het wel duurder.
En ik ging niet naar clubs maar gewone feestjes en festivals. Kaartje entree kopen en drankjes kwamen vanzelf of ik drink er 2.Niet bepaald onbetaalbaar.
Voor mij niet hoorquote:Op woensdag 14 februari 2024 15:13 schreef KingRoland het volgende:
het zijn skeere tijden tegenwoordig
lekker maatquote:Op woensdag 14 februari 2024 15:14 schreef Bezsen het volgende:
Gister nog vijf business tickets dubai voor de fam gekocht
Wellouh crisis?
Nieuw geldquote:Op woensdag 14 februari 2024 15:14 schreef Bezsen het volgende:
Gister nog vijf business tickets dubai voor de fam gekocht
Wellouh crisis?
Het Mallorca Scheveningen van België. Ik sla hem even over.quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:19 schreef RamboDirk het volgende:
beter gewoon flaneren in Knokke @:kukulucuckstudinges
Dat komt omdat er steeds meer volk als @Bezsen komt die Dubai (quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het Mallorca Scheveningen van België. Ik sla hem even over.
Heeft wel wat meer klasse dan Scheveningen, dat is voor proleten, wel veel boomers.quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het Mallorca Scheveningen van België. Ik sla hem even over.
De smakeloosheid zit 'em volgens mij niet in die zogenoemde nouveau riche, maar eerder in de nationaliteiten die dat pak hebben aangetrokken. Polen, Russen, Marokkanen et cetera; allemaal lui die uit van oudsher geborneerde samenlevingen komen. Die hebben helemaal geen smaak meegekregen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:27 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat komt omdat er steeds meer volk als @:bezsen komt die Dubai () ook geweldig vinden. Erg jammer dat de klassieke rijkeluis oorden steeds meer overstroomd raken met die smaakloze nouveau riche. Die zie je ook in Zermatt met het skieen. Walgelijke ontwikkeling.
Wat is er niet geweldig aan dubaiquote:Op woensdag 14 februari 2024 15:27 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat komt omdat er steeds meer volk als @:bezsen komt die Dubai () ook geweldig vinden. Erg jammer dat de klassieke rijkeluis oorden steeds meer overstroomd raken met die smaakloze nouveau riche. Die zie je ook in Zermatt met het skieen. Walgelijke ontwikkeling.
Keurig verwoord.quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:37 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
De smakeloosheid zit 'em volgens mij niet in die zogenoemde nouveau riche, maar eerder in de nationaliteiten die dat pak hebben aangetrokken. Polen, Russen, Marokkanen et cetera; allemaal lui die uit van oudsher geborneerde samenlevingen komen. Die hebben helemaal geen smaak meegekregen.
Genoeg, maar veel plezier!quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:41 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Wat is er niet geweldig aan dubai
Islam, ik heb er weinig mee maar ieder z'n ding.quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:41 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Wat is er niet geweldig aan dubai
Weet je wat voor vloer er in een moskee ligt?quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Islam, ik heb er weinig mee maar ieder z'n ding.
Heb je nieuws?quote:
Merk je weinig van daarquote:Op woensdag 14 februari 2024 16:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Islam, ik heb er weinig mee maar ieder z'n ding.
quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je wat voor vloer er in een moskee ligt?
Islaminaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |