Deze Frénk van der Linden?quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:45 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik woog ook ooit 115 kilo, maar toen Frénk van der Linden mij vroeg voor de tennisclub was ik er zo 25 kwijt.
Allemaal ukkies in deze SC maat.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:46 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ah ok, dat scheelt nog wel bijna een kop
Ja.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze Frénk van der Linden?
[ afbeelding ]
Ik zit ook maar 3 cm boven het landelijk mannelijk gemiddelde hoor, maar vind het zat, als je 2 meter bent heb je alleen maar meer rugklachten en zooiquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Allemaal ukkies in deze SC maat.
quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je jezelf zo behandelt heb je ook geen klagen als iemand hier gemeen tegen je is
Je verveelt je ook wel de pleuris als je in de make up zitquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij socialized met Frénk van der Linden?
Kun jij niet lezen?quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij socialized met Frénk van der Linden?
Wat lief van die initiatiefnemer destijds hé.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:48 schreef tong80 het volgende:
[..]Ik ben er toch altijd open over geweest? Ik heb de kaart nog uit 2017 van de VBL-SC tijdens m'n opname. Ik heb er daarna hard aan gewerkt om terug op aarde te komen. Dus blijf lekker gemeen doen. Ik sta daar boven en zal nooit klagen. Wel terugschoppen.
Hoe is het nu met je knieën ?quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:45 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik woog ook ooit 115 kilo, maar toen Frénk van der Linden mij vroeg voor de tennisclub was ik er zo 25 kwijt.
Oh ja die kaartquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:48 schreef tong80 het volgende:
[..]Ik ben er toch altijd open over geweest? Ik heb de kaart nog uit 2017 van de VBL-SC tijdens m'n opname. Ik heb er daarna hard aan gewerkt om terug op aarde te komen. Dus blijf lekker gemeen doen. Ik sta daar boven en zal nooit klagen. Wel terugschoppen.
Ja akkoord, ik wil helemaal geen klinkers, en ik moet nog steeds afstappen ook gvdquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zelfs ik kan hier niet om lachen. Dit is echt door de ondergrens van de ondergrens heen hoor.
Dit is bij jou in de straat?quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:50 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja akkoord, ik wil helemaal geen klinkers, en ik moet nog steeds afstappen ook gvd
Medeklinkers dan mss?quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:50 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja akkoord, ik wil helemaal geen klinkers
Ik heb niets met de achterhoek ouwe reus.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:52 schreef Oriente het volgende:
[..]
Achterhoek beste hoek.
@:Scrummie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |